1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Formule 1

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Hybrid, 6 mrt 2016.

  1. Scarlett

    Scarlett Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    3.583
    Nouja, was natuurlijk niet te voorzien dat die SC zo lang nodig had.

    Ik vind het wel een beetje jammer trouwens dat er in zo'n situatie niet standaard nog 2 of 3 rondes worden toegevoegd. Tuurlijk is Verstappen verdiende winnaar, maar had het wel een spannender einde kunnen geven en daar kijk je natuurlijk ook een race voor.
     
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Paar rondes extra kan je niet zo maar doen, de brandstof in die auto's hebben ze vrij precies berekend op hoeveel rondes ze moeten rijden. Enige optie zou een rode vlag zijn.
     
  3. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.600
    Leuk Bevonden:
    8.660
    Cries in Hamilton
     
  4. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Had toch allemaal met de VSC te maken en als Leclerc niet naar binnen was gegaan had Max gepit op dat moment. Ze hadden misschien alleen voor de harde band moeten kiezen ipv de medium
     
  5. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.600
    Leuk Bevonden:
    8.660
    En een auto afstellen op kwalificatie was misschien (ondanks het meest haalbare) niet verstandig.
     
  6. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Dat wordt dringen geblazen in Spa...
     
  8. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Een paar jaar geleden kon ik nog gewoon bij de ingang een (bronze) ticket kopen. Met 100 verschillende websites weet ik geen eens waar ik nu een ticket zou moeten kopen.
     
  9. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Ik bedoelde dat de F1 in hetzelfde weekend is ingepland als de 24h :+
     
  10. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Haha oh sorry. Dat wordt dan thuisblijven dit jaar :9
     
  11. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    RIP Goatifi

     
    Jorrie en Yi-Long vinden dit leuk.
  12. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Schade afdeling Williams krijgt eindelijk rust.
     
    Scarlett vindt dit leuk.
  13. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.600
    Leuk Bevonden:
    8.660
  14. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    En daarnaast, hoezo? Dat Verstappen redelijk vroeg kampioen lijkt te worden is voornamelijk te wijten aan Ferrari en Leclerc.
    Het is niet alsof de Red Bull op een paar races na echt dominant is.
     
  15. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.600
    Leuk Bevonden:
    8.660
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Denk het niet. Die krijgen een fikse boete en klaar. FIA moet vooral niet vergeten hoe ze jarenlang in het belang van Ferrari hebben gehandeld, wat later meer Mercedes werd. Ze gaan hopelijk echt wel inzien dat een RB meer heeft moeten knokken, ook op financieel vlak, dan eerder genoemde teams om tot het huidige resultaat te komen.

    Leuk voor Verstappen, maar i.t.t. tot Mercedes en Ferrari in het verleden, die toen veel grotere budgetten hadden en onder oude regels vielen, heeft RB niet over het hele team hetzelfde succes gehad als de andere twee teams.

    Om die reden denk ik dat het wel even bekvechten word, maar dat ze het zullen af doen met een fikse boete. En dat blog kanaal hint wel een beetje op sensatiezucht ook, in het belang van het kanaal natuurlijk, want verder is het niets nieuws dat een team het toegestane budget overschrijdt.

    Naar mijn beste herinnering hebben wel meer teams dat gedaan in het verleden. Kwestie van afwachten denk ik tot de FIA en RB en Aston Martin er zelf mee komen. :)
     
  17. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.600
    Leuk Bevonden:
    8.660
    Ben ergens halverwege je verhaal afgehaakt maar Mercedes en Ferrari gaan ongetwijfeld zeuren. FIA zal het inderdaad wel met een boete afdoen, wat ook in het artikel stond.
     
  18. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    zie altijd op de frontpage een recente nieuwe post in deze sectie in de hoop dat iemand weer wat leuks heeft gepost in crypto, nieuws of andere entertainment topic. is het weer dat kut formule 1. maargoed ik ga wel weer weg xoxo
     
    Kimi NL vindt dit leuk.
  19. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Ophokken uit dit topic dan met je kippennek
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Geweldig clipje van de meest chaotische race sinds Spa 1998. Oude klassieker. Die crashes van Webber en Alonso zitten er ook in. Je moet wel even naar YT zelf, insluiten werkt hier niet.
     

Deel Deze Pagina