https://nos.nl/artikel/2446305-anwb-verrast-door-forse-groei-van-het-aantal-files-overdag
vraag me af welke dropmongolen er nou weer bij de anwb werken.
omg verrast jongens.
1. het is herfst, kutweer. reden voor gezeik op de weg.
2. vakanties zijn weer voorbij, we worden weer in het werkende leven gestort.
3. niemand wilt met die kuttrein. en de NS wilt ook niet dat we met die kuttrein gaan. er is immers een personeelstekort. en het personeel wilt ook niet dat we met de trein gaan. want het salaris is om te janken. en het is ook nog eens godsvergeten duur.
oke wss zou ik toch ook verrast worden want heel veel mensen willen kennelijk toch doodgaan op kantoor met hun collegas en 40 uur in een statische houding zitten voor hun beeldscherm, waarbij dagelijks het snoep en de koek weer om de oren vliegt, en wanneer je dat netjes afwijst weer gelach en commentaar te horen krijgt ''haha ja maar jimi is een sporter en haha hIj iS Op DiEeT''. gap. je zeikt minimaal 3x per week dat je te moddervet bent. laat die teringtroep dan staan. je doet niks qua beweging. NIKS. VoLgEnde KeEr gA Ik EcHt SpoRtEN hOOR HaAhahA Ik ben Zo KkDiK!
nEe iK hEb GeEN tIJd oM Te SpoRtEN vAnaVOND wEEr LeKKeR Als EeN aAngEspoEldE PoTviS oP De Bank MeT nETFLIX En Een WijNTjE HAha!
Laatst bewerkt: 28 sep 2022