[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

  1. Scarlett

    Scarlett Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    3.592
    Haha dat blijkt idd
    Baby's die slapen worden ongetwijfeld niet gewekt als ze een kwartiertje later thuis hun voeding kunnen krijgen, maar weet je wat het is. Baby's gaan huilen, omdat ze voelen dat ze trek hebben en zijn alleen nog te stillen door voeding. (Huilende baby's klagen mensen ook graag over.) Sommige baby's drinken niet lekker uit een flesje, andere baby'tjes wel. Daarnaast is een moeder aan het kolven om voldoende voeding te krijgen, zodat ze minder afhankelijk is van de alternatieven. Bovendien voelt een vrouw die borstvoeding geeft ook een bepaalde druk en het kan als onprettig worden ervaren als de borst nog stevig en vol met melk voelt.
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.244
    Leuk Bevonden:
    4.757
    NVM
     
    Laatst bewerkt: 16 jan 2023
    Reckuuza vindt dit leuk.
  3. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.871
    Leuk Bevonden:
    9.254
    Ja maar tijdens je zwangerschap voel je al wanneer je baby honger heeft. Zodat als het kind daarna geboren is je dit precies kan timen….man man man wat een gereutel weer uit Friesland
     
  4. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Het gaat er niet om dat je een kind niet mag voeden.

    Als je als ouder op pad gaat moet je goed voorbereid zijn. Je pakt de luiertas met luiers, doekjes en gekolfde melk. Als je borstvoeding wilt geven kan dat wel openbaar maar wat is er mis met vragen of iemand met dubbel D niet de hele uier eruit hangt en de baby eraan zet. Je kunt wel enige moeite doen om de borst te bedekken terwijl de baby eet.
     
  5. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.696
    Leuk Bevonden:
    17.902
    Haha, mand!
     
  6. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Heb je zelf Kids?
     
  7. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.740
    Leuk Bevonden:
    4.959
    Afgaande op zijn posts is die gast zelf nog een kind haha
     
  8. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.871
    Leuk Bevonden:
    9.254
    Wie opent Kolf topic??
     
    Alexknl, Scarlett, Jimmy J. en 3 anderen vinden dit leuk.
  9. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Zeg je zelf met een zeer kinderachtige post.


    Ja ik heb kinderen. Wij namen gekolfde melk mee in een flesje voor noodgevallen. Vrienden met kinderen die borstvoeding gaven deden een hydrofiele luier erover of zorgde dat de borst er niet helemaal uithing en de baby zelf de borst bedekte.

    Als je zelf kinderen hebt probeer je voor je kind ook rekening te houden met je planning. Kindje komt op vaste tijden eten meestal. Dan probeer je daar je dagschema op aan te passen zodat het kindje op zijn gemak kan eten.
     
  10. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Mijn vrouw heeft 4 jaar borstvoeding gegeven en altijd gevoed op verzoek. In mijn ervaring laat een kind zich niet zo makkelijk sturen en als ik ergens een hekel aan heb is het een kind laten janken dat honger heeft omdat het nog geen tijd zou zijn. Dus dat betekent dat onze kinderen op bijzondere plekken borstvoeding hebben gehad ja, maar who cares? Jij blijkbaar omdat je het aanstootgevend vindt, maar dan kijk je toch gewoon de andere kant op. Wij hebben onze kinderen altijd gewoon meegenomen in ons dagschema en dat werkte helemaal prima. Daarbij ga ik echt niet gekolfde melk meenemen, die ik koel moet meenemen, daarna moet opwarmen en moet lopen kutten met een flesje als mijn vrouw naast mij loopt en het spul in haar borsten heeft zitten op exact de juiste temperatuur.

    Wat voor preutse kutwereld leven we tegenwoordig in? Toen ik kleiner was zag je overal op het strand blote borsten, dat was gewoon normaal. Maar nee, we moeten ze weer opbergen omdat een paar mensen er aanstoot aangeven. Bekrompen gedachten zijn dat. Leef en laat leven, maar laat de ander vooral doen waar hij zich goed bij voelt.

    Hoe oud ben je overigens @BigSyke
     
    lwn, Jorrie, Scarlett en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    1.010
    Leuk Bevonden:
    8.930
    4 jaar borstvoeding dan zit je ook wel echt volledig aan het andere kant van het spectrum hoor, sodeju.

    Ach je vrouw mag nog steeds dr tiet eruit halen en BS mag het nog steeds kut vinden. Mij boeit het verder totaal niet, iedereen moet lekker doen wat hij wil.
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  12. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.871
    Leuk Bevonden:
    9.254
    Ik hoop wel dat je meerdere kinderen hebt Hoos. 4 jaar voedingen, damn son
     
    Hoosie en Killamonkey vinden dit leuk.
  13. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.740
    Leuk Bevonden:
    4.959
    En niet zo serieus BigSykes. Is het te vroeg voor[​IMG]
     
    Daz en Yerewn vinden dit leuk.
  14. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.696
    Leuk Bevonden:
    17.902
    vind ik ook

    kga weer rukken in de trein
     
  15. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    @Garrett valt mee toch, het is niet zo dat uitsluitend borstvoeding hebben gehad, of er nog iets van weten. Dat is voor mij wel een beetje de grens hoor. Je ziet ook verhalen van mensen die nog borstvoeding geven aan kids van een jaar of 5. Dat is voor mij het andere kant van het spectrum.

    2 Kids inderdaad en beide hebben 2 jaar borstvoeding gehad. In het begin uiteraard volledig, vanaf een half jaar begonnen met eten geven en het laatste jaar alleen maar in de avond en nacht borstvoeding gekregen.
     
  16. White Hawk

    White Hawk Emotion 98.3

    Berichten:
    663
    Leuk Bevonden:
    828
    Hebben de mannen met kinderen of vrouwen ook zelf de borstvoeding geproeft uit nieuwsgierigheid hier?
     
    lwn vindt dit leuk.
  17. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    1.010
    Leuk Bevonden:
    8.930
    Ik las het inderdaad als tot 4 jaar oud. Hier is het al veel eerder gestopt, na 3 maanden ofzo. Maar toen sliepen ze ook allebei al door. Elk kind en elke situatie is toch anders. Wat BS zegt klopt ook wel een beetje, er valt echt wel wat te plannen. Maar of dat ook echt moet, neuh. Van mij mag iedereen doen wat ie wil.
     
  18. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Jazeker, zowel gekolfde ingevroren melk als verse melk. Ingevroren en ontdooid is smerig, smaakt naar zeep. Verse is het zoet en prima te drinken.

    Nee dat had ik ook wel extreem gevonden, tot 2 jaar was voor ons allebei vooraf al afgesproken. Beide is op natuurlijke wijze gestopt, precies rond die tijd.
    Maar goed het is inderdaad vooral lekker iedereen laten doen wat hij wil.
     
  19. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Het is toch ook wel fijn dat het niet zo genormaliseerd is dat er overal te pas en onpas wordt gekolfd, stelletje progressievelingen.
     
  20. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.696
    Leuk Bevonden:
    17.902
    nee wil tieten zien
     

Deel Deze Pagina