1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] [Algemeen] Nieuwtjes, geruchten en discussie

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 28 feb 2013.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698

    Early Access, maar dat komt omdat er amper een echt team achter zit en dit bijna solo gemaakt wordt. Verrassend goede reviews al in deze staat, maar men noemt de game hier en daar al beter dan Star Citizen met een veel groter budget. En het eerste moment dat ik heb gespeeld, game kost nog geen 20 euro, deed denken aan Tattooine. Veel bugs en dergelijke nog, maar er wordt elke dag hard aan gewerkt en deze game heeft veel ambitie en beschikt over een grote tutorial. Elke systeem heeft ook een eigen klimaat en noem het allemaal maar. Veel potentie. :)
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  2. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Een review van early access is wel echt bullshit natuurlijk haha.
     
  3. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.600
    Leuk Bevonden:
    8.660
    Maar ze werken iedere dag hard
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  4. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Counter-Strike 2 arrives this summer as a free upgrade to CS:GO







     
    Laatst bewerkt: 22 mrt 2023
    Alexknl vindt dit leuk.
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430


    Heeft wat weg van FEAR.
     
    janter en Zifnap vinden dit leuk.
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Dat is gaaf. FEAR hadden we het onlangs over. Nou hoop ik dat de AI in deze game ook oké is, want dat maakte de helft vh spelplezier in FEAR. Shootouts in kantoren, waarbij de speler de hele inventaris aan de gort schiet. Actie in het verlengde van John Wick/ Max Payne.
     
    janter vindt dit leuk.
  7. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430


    Ziet er echt goed uit. Echt moderne C&C vibes!
     
    Reckuuza en Zifnap vinden dit leuk.
  8. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Helaas nog geen officiële release date voor Tempest Rising.
     
  9. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    568
    Als je het hebt over ‘aan gort schieten’ + deze trailer te hebben gezien, moet ik ook een beetje denken aan Black voor de PS2 en Xbox. Die stond daar juist bekend om. Nooit gespeeld, wel eea van gezien. Alles kon en moest kapot. Kan zulke games altijd wel waarderen, lekker hersenloos knallen.
     
  10. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Er was destijds even een periode waarin devs volop inzetten op realistische destructie van de omgeving/assets, dus in de Battlefield reeks kon je bomen en gebouwen kapot knallen, Far Cry 2 had realistische physics, er was ook zo'n tech-demo destijds van (volgens mij) Star Wars hoe ze lieten zien dat hout enzo realistisch reageerde op schoten, etc ...

    En vervolgens zijn ze daar ook massaal weer een beetje vanaf gestapt.

    In het race-genre zagen we iets soortgelijks met auto's die indrukwekkend reageerden op kleine botsingen, grote botsingen, etc, met verschillende manieren waarop zo'n auto in kon deuken en op kon vouwen en shit verloor, en ook daar is men weer grotendeels op teruggekomen. Helaas.
     
  11. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    568
    Ik vind dat idd best jammer. Kan altijd lekker mijn hoofd leegmaken met simpelweg knal en schietwerk.

    Over tijden gesproken, weet ook nog die tijd dat verschillende developers in de Vietnam-oorlog doken. Moest daar even denken bij het spelen van CoD Cold War atm. Vietcong, Conflict Vietnam, Shellshock en ook Battlefield deed mee + MoH dacht ik ook met Pacific Assault. Good old times!
     
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417


    De techniek gaat snel, heel snel zelfs. Niet alleen toepasbaar op plaatjes, maar ook in games. Dit is zeker interessant en ik zie zowel voor- als nadelen. De vraag is vooral hoe wijs de mens met deze ontwikkeling om gaat in de toekomst.
     
  13. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    ik ga nog steeds nat op dit genre dus geef me dit asap. mn laptoppie kan dit ook nog net aan denk ik.
     
    Daz vindt dit leuk.
  14. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515


    WHAT THE DEVIL IS GOING ON LEUTENANT
     
  15. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
  16. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Zo'n geweldige game die vanaf een bepaald punt voor mij enorm in elkaar zakt. Ik heb hem ook nooit verder gespeeld.
     
  17. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Huh, wanneer dan? Einde is juist geweldig man. Unieke shit
     
  18. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Deel 1 was BRIL-JANT. Toen kwam deel 2 van de game en heb ik de game volledig weggelegd. En ik ben zeker niet de enige. Op het internet zijn echt enorm veel mensen die de game gestopt zijn in het tweede deel. Maar het eerste deel van de game blijft voor mij wel een van de hoogtepunten van de afgelopen jaren.
     
  19. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Wat bedoel je met deel 2? Want er zijn drie acts soort van toch?

    Zelf je kaarten maken en filesize van bestanden op je pc als damage etc. Vond het juist allemaal super verfrissend. Ja, act 1 had ook een eigen game kunnen zijn, maar paste wel binnen de game dit voor mij. Einde is leip.
     
  20. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Het hele 2d pixel gedeelte. Dat is waar ik en veel andere mensen gestopt zijn met de game.
     

Deel Deze Pagina