Early Access, maar dat komt omdat er amper een echt team achter zit en dit bijna solo gemaakt wordt. Verrassend goede reviews al in deze staat, maar men noemt de game hier en daar al beter dan Star Citizen met een veel groter budget. En het eerste moment dat ik heb gespeeld, game kost nog geen 20 euro, deed denken aan Tattooine. Veel bugs en dergelijke nog, maar er wordt elke dag hard aan gewerkt en deze game heeft veel ambitie en beschikt over een grote tutorial. Elke systeem heeft ook een eigen klimaat en noem het allemaal maar. Veel potentie.
Dat is gaaf. FEAR hadden we het onlangs over. Nou hoop ik dat de AI in deze game ook oké is, want dat maakte de helft vh spelplezier in FEAR. Shootouts in kantoren, waarbij de speler de hele inventaris aan de gort schiet. Actie in het verlengde van John Wick/ Max Payne.
Als je het hebt over ‘aan gort schieten’ + deze trailer te hebben gezien, moet ik ook een beetje denken aan Black voor de PS2 en Xbox. Die stond daar juist bekend om. Nooit gespeeld, wel eea van gezien. Alles kon en moest kapot. Kan zulke games altijd wel waarderen, lekker hersenloos knallen.
Er was destijds even een periode waarin devs volop inzetten op realistische destructie van de omgeving/assets, dus in de Battlefield reeks kon je bomen en gebouwen kapot knallen, Far Cry 2 had realistische physics, er was ook zo'n tech-demo destijds van (volgens mij) Star Wars hoe ze lieten zien dat hout enzo realistisch reageerde op schoten, etc ... En vervolgens zijn ze daar ook massaal weer een beetje vanaf gestapt. In het race-genre zagen we iets soortgelijks met auto's die indrukwekkend reageerden op kleine botsingen, grote botsingen, etc, met verschillende manieren waarop zo'n auto in kon deuken en op kon vouwen en shit verloor, en ook daar is men weer grotendeels op teruggekomen. Helaas.
Ik vind dat idd best jammer. Kan altijd lekker mijn hoofd leegmaken met simpelweg knal en schietwerk. Over tijden gesproken, weet ook nog die tijd dat verschillende developers in de Vietnam-oorlog doken. Moest daar even denken bij het spelen van CoD Cold War atm. Vietcong, Conflict Vietnam, Shellshock en ook Battlefield deed mee + MoH dacht ik ook met Pacific Assault. Good old times!
De techniek gaat snel, heel snel zelfs. Niet alleen toepasbaar op plaatjes, maar ook in games. Dit is zeker interessant en ik zie zowel voor- als nadelen. De vraag is vooral hoe wijs de mens met deze ontwikkeling om gaat in de toekomst.
ik ga nog steeds nat op dit genre dus geef me dit asap. mn laptoppie kan dit ook nog net aan denk ik.
Zo'n geweldige game die vanaf een bepaald punt voor mij enorm in elkaar zakt. Ik heb hem ook nooit verder gespeeld.
Spoiler Deel 1 was BRIL-JANT. Toen kwam deel 2 van de game en heb ik de game volledig weggelegd. En ik ben zeker niet de enige. Op het internet zijn echt enorm veel mensen die de game gestopt zijn in het tweede deel. Maar het eerste deel van de game blijft voor mij wel een van de hoogtepunten van de afgelopen jaren.
Wat bedoel je met deel 2? Want er zijn drie acts soort van toch? Spoiler Zelf je kaarten maken en filesize van bestanden op je pc als damage etc. Vond het juist allemaal super verfrissend. Ja, act 1 had ook een eigen game kunnen zijn, maar paste wel binnen de game dit voor mij. Einde is leip.