Het Werk, Inkomsten & Ervaringen topic

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Danger, 15 okt 2008.

  1. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.695
    Leuk Bevonden:
    17.902
  2. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    1.010
    Leuk Bevonden:
    8.930
    Thanks AIbama
     
    Reckuuza en Yerewn vinden dit leuk.
  3. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.871
    Leuk Bevonden:
    9.254
    Geef me woordgrapjes over de naam Garrett die niet van werken houdt

    1. Waarom houdt Garrett niet van werken? Hij is bang dat hij Garret-ted wordt!
    2. Garrett dacht dat hij van werken af was toen hij met pensioen ging, maar nu noemen ze hem Gare-lui!
    3. Waarom werkt Garrett niet in de bouw? Hij is bang dat hij Garret-tell gaat worden!
    4. Garrett is zo lui, dat als hij een race zou houden met een slak, de slak zou winnen en hij zou Garret-ted worden genoemd!
    5. Waarom werkt Garrett niet in een restaurant? Hij is bang dat hij Garret-tomiseerd wordt!
    6. Garrett zei tegen zijn baas: "Ik ben zo lui dat ik betaald zou moeten worden om niet te werken." Zijn baas antwoordde: "Dat is precies wat we doen, Garrett, dat is precies wat we doen."
    7. Als Garrett een baan zou hebben als DJ, zou hij waarschijnlijk Garret-tunes draaien!
    8. Garrett houdt niet van werken, maar hij houdt wel van het woord "Garret-ticulier". Het klinkt zo chique!
    9. Waarom is Garrett zo lui? Misschien komt het door zijn voorliefde voor Garret-tato chips en Garret-tage cheese dip.
    10. Garrett zegt dat hij een ondernemer is, maar eigenlijk is hij gewoon Garret-tiveerd om niet te werken!
    Ja nee voorlopig zal AI Garrett nog niet werkloos maken
     
    Reckuuza en Garrett vinden dit leuk.
  4. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.695
    Leuk Bevonden:
    17.902
    Er was eens een autist genaamd Yellow, die in de prachtige stad Sneek woonde. Yellow was anders dan de meeste mensen in zijn stad, want hij had autisme en had moeite met communiceren en sociale interacties. Hierdoor bracht hij de meeste tijd alleen door in zijn kamer.

    Maar 's nachts was Yellow altijd wakker en begon hij zijn eigen avonturen te beleven in de wereld van Elder Ring, een magische en fantastische wereld vol uitdagingen en gevaren. Hij had geleerd hoe hij de poorten van Oblivion kon sluiten en dit maakte hem de enige hoop voor de mensen van Elder Ring.

    Yellow was in zijn element in deze wereld en zijn autisme was plotseling geen belemmering meer. Hij was volledig geabsorbeerd in de avonturen die hij beleefde en niets kon hem stoppen. De mensen in Elder Ring noemden hem de legendarische held die hen keer op keer redde van de verschrikkelijke gevaren die hen bedreigden.

    De volgende ochtend werd Yellow weer wakker in zijn kamer, maar hij voelde zich niet alleen. Hij wist dat hij een held was in een andere wereld en dat gaf hem kracht en hoop voor de toekomst. Hij besloot om zijn avonturen in Elder Ring bij te houden in een dagboek, zodat hij deze herinneringen voor altijd kon koesteren.

    Vanaf dat moment had Yellow een dubbel leven: overdag een stille autist in Sneek, maar 's nachts een legendarische held in Elder Ring. Hij wist dat de mensen in Elder Ring altijd op hem konden rekenen en dat gaf hem een gevoel van doel en betekenis in zijn leven.
     
    Yerewn en Yellow 13 vinden dit leuk.
  5. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.695
    Leuk Bevonden:
    17.902
    Garret was een dertiger die in een grote stad woonde en een goede baan had bij een prestigieus bedrijf. Maar de laatste tijd had hij het gevoel dat er iets ontbrak in zijn leven. Hij haatte zijn werk en vond het saai en zinloos. Hij werkte altijd, gaf geen tijd om videogames te spelen en was nooit vrij.

    Op een dag besefte Garret dat hij een midlife-crisis had en dat hij niet langer zo door kon gaan. Hij wilde meer uit het leven halen en zijn dromen nastreven. Hij had genoeg van het eindeloos werken voor geld en besloot op zoek te gaan naar een andere manier om zijn leven te leiden.

    Garret begon te zoeken naar manieren om meer geld te verdienen zonder dat hij de hele tijd hoefde te werken. Hij begon met beleggen in aandelen en cryptovaluta's en begon al snel geld te verdienen. Hij dacht dat hij eindelijk zijn antwoord had gevonden.

    Maar hoe meer geld hij verdiende, hoe meer hij besefte dat hij nog steeds niet gelukkig was. Hij had het gevoel dat hij iets miste in zijn leven en dat geld alleen niet genoeg was om hem tevreden te stellen.

    Uiteindelijk besloot Garret om het roer om te gooien. Hij nam ontslag bij zijn baan en begon een eigen bedrijf. Het kostte hem veel tijd en energie om het op te zetten, maar hij was vastberaden om van zijn dromen werkelijkheid te maken.

    In het begin was het moeilijk, maar uiteindelijk begon het bedrijf te groeien en Garret vond zichzelf terug in een positie waar hij genoeg geld had om de dingen te doen die hij echt wilde doen. Hij had meer vrije tijd om videogames te spelen en had eindelijk het gevoel dat hij leefde in plaats van alleen maar te overleven.

    Garret besefte dat hij altijd zal moeten werken, maar hij besloot dat het belangrijker was om iets te doen wat hij echt leuk vond en waar hij gelukkig van werd. En zo begon hij een nieuw hoofdstuk in zijn leven, waarin hij meer tijd besteedde aan de dingen die hij leuk vond en minder tijd aan de dingen die hij haatte.
     
  6. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.871
    Leuk Bevonden:
    9.254
    Awww
    Garret besefte dat hij altijd zal moeten werken, maar hij besloot dat het belangrijker was om iets te doen wat hij echt leuk vond en waar hij gelukkig van werd. En zo begon hij een nieuw hoofdstuk in zijn leven, waarin hij meer tijd besteedde aan de dingen die hij leuk vond en minder tijd aan de dingen die hij haatte.

    Happy ending for Garrett. Soort van.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  7. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.695
    Leuk Bevonden:
    17.902
    ger ik support jou

    alleen voor 50 eu tho
     
    Garrett vindt dit leuk.
  8. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.871
    Leuk Bevonden:
    9.254
    Fardo was een lokale politicus die bekend stond om zijn liefde voor barbecueën op zijn Big Green Egg. Hij was er zo gepassioneerd over dat hij zelfs tijdens campagnes evenementen organiseerde waar hij zijn zelfgemaakte picanha serveerde aan zijn potentiële kiezers.

    Op een zonnige zaterdagmiddag besloot Fardo om zijn Big Green Egg weer eens aan te steken en wat picanha te grillen voor zijn vrienden en familie. Hij was altijd erg kieskeurig over het vlees dat hij kocht, en deze keer was geen uitzondering. Hij reed helemaal naar de andere kant van de stad om een speciale snit van het beste vlees te halen.

    Toen hij terugkwam, begon hij zijn Big Green Egg op te warmen en voor te bereiden op de perfecte picanha. Hij sneed het vlees zorgvuldig en marineerde het in zijn geheime saus. Terwijl de Big Green Egg zijn werk deed, genoot Fardo van een drankje en praatte hij met zijn vrienden.

    Uiteindelijk was de picanha klaar en iedereen kon niet wachten om te proeven. Het was heerlijk sappig en perfect gegrild. Fardo was zo blij dat hij zijn vrienden en familie had kunnen verrassen met zijn culinaire vaardigheden en zijn passie voor barbecueën.

    Terwijl ze genoten van het eten en elkaars gezelschap, dacht Fardo aan hoe deze ervaring hem weer eens herinnerde aan de waarde van gemeenschap. Hij realiseerde zich dat het belangrijk was om tijd vrij te maken voor de mensen om hem heen en om hen te laten zien wat hij het liefst deed.

    Fardo besefte dat barbecueën op zijn Big Green Egg niet alleen een hobby was, maar ook een manier om zijn gemeenschap te verbinden. En wie weet, misschien zou het hem zelfs helpen bij zijn volgende campagne.
     
    Daz en Reckuuza vinden dit leuk.
  9. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.695
    Leuk Bevonden:
    17.902
    doe jezelf kheb geen zin meer
     
  10. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.871
    Leuk Bevonden:
    9.254
    We hebben 2 AI topics
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  11. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.695
    Leuk Bevonden:
    17.902
    jorrie heeft zn paasweekend verlengd denk ik
     
  12. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.871
    Leuk Bevonden:
    9.254
    Zeg je dit ook tegen je one night stands?
     
  13. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.695
    Leuk Bevonden:
    17.902
  14. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    1.010
    Leuk Bevonden:
    8.930
    Als je zoveel input moet leveren kun je het net zo goed zelf schrijven
     
  15. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    1.010
    Leuk Bevonden:
    8.930
    Dit bestaat niet
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  16. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.871
    Leuk Bevonden:
    9.254
    Amsterdam centrum zijn zat massage salons die het mogelijk aanbieden
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.244
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Elden Ring, niet Elder. Maar Godverdomme wat mooi.
     
  18. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Hoi allemaal!

    Momenteel zit ik in de laatste fase van depressief worden vanwege mijn werk, te het kantoor van mijn bedrijf, en ben ik bezig met mijn ontslagbrief.

    Hierin geef ik aan ik hoe groot de depressie van refurbished werknemers onder de mensen met een midlifecrisis (30-45) is en ben ik op zoek naar jouw ervaring(en) en mening.

    Daarom nodig ik jou uit om deel te nemen aan mijn enquête https://forms.gle/aRMooWAsRiGht
    Het invullen duurt slechts enkele minuten en is volledig vertrouwelijk.

    Let op: deze enquête is alleen bedoeld voor respondenten tussen de 30 en 45 jaar oud.

    Delen wordt erg gewaardeerd, alvast hartelijk dank voor je deelname!
     
    Laatst bewerkt: 13 apr 2023
    Alexknl, Hoosie, Yellow 13 en 8 anderen vinden dit leuk.
  19. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.695
    Leuk Bevonden:
    17.902
    STOPPEN
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.244
    Leuk Bevonden:
    4.757
    NEE.
     

Deel Deze Pagina