Had trouwens die lift uiteraard ook gebruikt, anders kon ik daarna niet goed naar Radhan. Dat gebied waar die lift je naartoe brengt is nog teveel voor mij, ook omdat ik nog een grote boss te gaan heb in Caelid en de meeste in Lake al verslagen zijn. Ook alle bosses in Limgrave al gehad, waaronder die draak in het meer die de laatste was. Die deed ik in co op, maar dat ging in één keer en zo soepel en lekker samengewerkt toen, dat daarna nog meer lukte, deels solo.
Inmiddels ook weer een ever goal, of hoe je dat ook maar zegt, gevonden in Caelid onder andere, dacht ik, en dat gebied bovenaan die lift. Mijn doel is dat plateau bereiken in Lake, maar daarvoor moet ik Ranja's quest even afronden en ik kan geen nieuwe ingang meer vinden in Nokron, wat ook nog een doel is. En via de daken afdalen naar de grond zie ik niet zitten, omdat de meeste het niet snappen dat je daar ook nog een weg naar beneden hebt.
Nokron is nu ook prima te doen solo, al kost het wat extra tijd om de vijanden neer te maaien. Ik met mijn skills en geen gevoel voor uitdaging, had nooit gedacht zover te komen in een FS game. Dus Recka: Dat moet jij ook kunnen om je het zelfvertrouwen te geven.
Klik om te vergroten...