1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Elden Ring

Discussie in 'Games' gestart door Modder-Eter, 8 jun 2019.

  1. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.825
    Leuk Bevonden:
    9.199
    Maar reck niet die moet zn biceps trainen
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.208
    Leuk Bevonden:
    4.747
    Heeft die nog wel tijd voor werk dan?
     
  3. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.825
    Leuk Bevonden:
    9.199
    Ontopic maar weer
     
  4. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.665
    Leuk Bevonden:
    17.868
    [​IMG]
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  5. BrAsKe

    BrAsKe Foo Fighters

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    236
    Heb jij serieus die draak in limgrave verslagen in co-op notabene? Ik had die draak solo en zonder summon ashes op level 25 al verslagen. Maar goed ieder zijn eigen manier van spelen.
     
    Cyndris en Yellow 13 vinden dit leuk.
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.208
    Leuk Bevonden:
    4.747
    Weet je waarom ik zoveel co op speel? Omdat je later in de game intelligentere spelers tegenkomt, die soms iets heel verrassends doen wat goed uitpakt. En soms gaat een boss in zo'n tempo neer dat je bijna niet meer anders wil, ondanks dat het moeilijker is vaak.

    Die bosses in Nokron die ik al neer heb, drie stuks, gingen allemaal bij de allereerste poging in co op neer en vooral die tweede spirit was zo ongeveer in vijf take klappen dood.

    Ik kan niet wachten totdat ik de bosses in het plateau bovenaan de lift kan doen, maar die ballista in de hoofdstad raakt me nog te makkelijk en te hard, dus dat stel ik nog even uit. Eerst Caelid maar eens leegkammen en dan zien we wel verder. :)
     
  7. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.735
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Omdat de meesten From games spelen voor de uitdaging Geel. Maakt niet uit verder, maar in co op haal je niet de echte From Games ervaring imo. Zoals gezegd moet iedereen spelen zoals die zelf wilt, maar co op is wel easy mode 90% van de tijd
     
    Cyndris vindt dit leuk.
  8. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.579
    Leuk Bevonden:
    8.679
    Ik zou niet eens weten hoe je andere spelers moet summonen.
     
    Cyndris vindt dit leuk.
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.208
    Leuk Bevonden:
    4.747
    Fingers maken met erdleaf flowers. :+
     
  10. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    802
    Leuk Bevonden:
    369
    @Yellow 13 Geel aub misschien ook iets meer moeite steken in namen en termen te onthouden of op te zoeken (van regio's, bosses, etc) want dat maakt je posts een stuk leesbaarder haha. Altus Plateau. En het is dus evergaol (spreek uit als 'jail') niet goal :'-(

    Ok genoeg gehaat, als je graag naar Nokstella wil maar de enemies op en rondom de rooftops van Nokkron niet aankan; GEWOON RENNEN. Volgens mij zijn er geen barriers oid en kan je - na wat gespring en geklauter - in principe in 1x door rennen naar de chest met het item dat je aan Ranni moet geven. Daarna via de portal in Renna's Rise (andere toren) naar Nokstella. En daarna Lake of Rot, veel plezier! :D

    Dr is ook nog een andere manier om er te komen blijkbaar maar dat kan je makkelijk vinden via Google.

    Heb trouwens precies hetzelfde als @Modder-Eter , ik heb ook nog nooit iemand gesummoned en zou ook niet eens weten hoe. Vind het veel leuker alles helemaal zelf te doen, juist die uitdaging is wat deze games imo vet maakt inderdaad. Maar goed ieder z'n ding I guess.
     
    Yellow 13 en Killamonkey vinden dit leuk.
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.208
    Leuk Bevonden:
    4.747
    Geeft niet hoor. Ik onthou dat gewoon niet goed. Althus Plateau dus. Ik zal misschien vanavond wel even kijken of ik die andere toren vlakbij Rani in kan. Ben al behoorlijk ver in Nokron, dus dat moet lukken.

    Edit: Mooi. Kon die andere toren in en zit nu precies waar ik zijn moet om die quest af te maken. En grace en site en summon pool klaar staan. Ga ik morgen even proberen. :)
     
    Laatst bewerkt: 23 apr 2023
    Cyndris vindt dit leuk.
  12. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Op zich als je Co Op doet worden de bosses wel lastiger. Een boss is moeilijker met een slechte co op partner die gelijk doodgaat dan dat je het alleen doet.

    Maar om co op te spelen en de boss gaat in 5 klappen neer gaat me dan weer te ver. Gaat me niet om dat je de hardcore FromSoft ervaring moet hebben maar met 5 klappen kun je niet eens de boss ervaren. Dan voelt het meer als een normale vijand die 5 klappen nodig heeft.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.208
    Leuk Bevonden:
    4.747
    Lake of Rot bereikt. :cool:
     
    Cyndris vindt dit leuk.
  14. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    802
    Leuk Bevonden:
    369
    Have fun! ;)

    Baleful shadow nog gekilled of gewoon doorgerend?
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.208
    Leuk Bevonden:
    4.747
    Je bedoelt die geest die soort van ballen op je afvuurt van grote afstand??? Met die vleugels? Dacht het niet namelijk.
     
  16. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    802
    Leuk Bevonden:
    369
    Nee wolf-achtige gedaante met een greatsword die vlak voor de entrance naar Lake of Rot staat. Maar die hoort bij Ranni's quest, dus weet niet of die daar altijd staat.
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.208
    Leuk Bevonden:
    4.747
    Ja, die is neer. Staat voor de ingang inderdaad, maar volgens mij is die veranderd dan. In ieder geval moest ik vlak na een soort van boss die daarop leek nog een gang door en en een lift onder andere. Of ik moet via een andere ingang zijn gekomen dan jij. ;)
     
  18. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    802
    Leuk Bevonden:
    369
    Vanavond na een korte hiatus ruim 2 uur gespendeerd aan de magma wyrm in Mt. Gelmir. Het wilde maar. Niet. Lukken. Zeker 5x tot onder de 5% health gekregen en dan toch op t laatste moment doodgegaan. Door de lava. Of een steen in de weg waardoor ik niet kon wegrollen. Of dan stagger ik hem maar gaatie lekker in z'n eigen lava liggen waardoor ik hem niet kan critten. Fuck dat beest. En dat terwijl ik alle andere magma wyrms tot nu toe nog zo easy vond.

    Uiteindelijk herinnerde ik me ineens dat ik Rotten Dragon breath had, en tegen de Scarlett Rot kon die niet op, hehe.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.208
    Leuk Bevonden:
    4.747
    5x valt nog mee toch? Congratz. :cool:
     
  20. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    802
    Leuk Bevonden:
    369
    Het totaal aantal attempts was eerder richting de 25 denk ik haha. Maar thanks :D

    Het frustrerendste was ook nog dat ik hem de eerste keer bijna in 1x dood had, maar dat het daarna eerst alleen maar slechter ging :'-(
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina