Hoop vrienden heb je dan. Bizarre verjaardag moet dat dan ook zijn met al die vrienden.
DE VERJAARDAG VAN @Yerewn
In 1 van
@Yerewn zijn woonkamers zitten wij met zijn allen in een kring. In de hoek van de kamer staat een hele grote doos. Die doos heeft al een bijzondere week achter de rug. Bezorgd bij
@Reckuuza, maar de doos was de groot voor zijn studio. Dus is het cadeau maar bezorgd bij
@Yerewn thuis. "Pak hem zelf even in als je wil, en stuur voor het inpakpapier even een tikkie naar
@Garrett " had @teckuuza gezegd.
@Yerewn is jarig terwijl we een taart eten, speciaal gebakken door
@Olijke Poffer. Acht cadeaus heeft hij nog te gaan. Terwijl
@Yerewn zijn cadeau uitpakt, blijft het papier vastplakken.
In mijn ooghoek zie ik dat iemand op zijn stoel is gaan staan. "TROEP" schreeuwt de jongen met een funko pop lichaam door de kamer.
@Yerewn ziet ondertussen dat het een Miyoo Mini plus is die hij uitpakt. "Ik gebruik hem niet meer" zegt
@Fiasco, "jij mag hem hebben". "Made in China hè jongens" reageert
@Yi-Long vanaf de andere kant van de kring, terwijl er nog een blaadje op de grond dwarrelt. "O ja een foto van Peggy Gou kreeg ik er ook bij" bedankt
@Fiasco, reageert
@Yerewn.
Het volgende cadeau is afkomstig van Alex Maas en het kan ook niet missen, een zak proteïne, en terwijl Alex weer op zijn stoel gaat zitten, vraagt de jongen naast hem aan hem of hij vandaag zijn shirt nog gaat uittrekken. "Nee
@janter, maar ik wil die van jou wel uittrekken" reageert Gordon schaterlachend op de stoel naast
@janter.
@Yerewn pakt ondertussen zijn volgende cadeau, terwijl de grote doos nog steeds in de hoek staat, wat zou daar toch in zitten? Het presentje wat hij nu in zijn handen heeft zit in ieder geval in een envelop. Er prijkt een tekst op: "dat je maar een rijke jongen word". "WORDT" schreeuwt
@Reckuuza door de kamer.
Als de avond valt en de sfeer er lekker in zit, wordt er geroepen vanuit de tuin "de "pincanha's" zijn klaar", en terwijl
@Fardo de woonkamer in loopt gaat de deurbel.
De zon is onder en
@yellow staat voor de deur met een zwaar cadeau onder zijn arm. "Ik heb dit jaar veel verdiend met mijn energiecontract, vandaar" reageert
@yellow.
Terwijl ze terug de woonkamer in lopen neemt
@Fardo het woord. "Mag ik jullie discussie even onderbreken? vraagt
@Fardo aan
@Tyrant en
@BigSyke. Het eten is klaar. "
@yellow je komt precies op tijd."
"Ik hoef geen vlees, moet nog ontbijten" reageert
@yellow terwijl hij verontwaardigt richting de picanha kijkt. "Kijk even in de binnenzak van die jas die over die stoel hangt", klinkt het vanaf de andere kant van de kamer. Terwijl
@yellow de jas wat optilt en zijn hand in de binnenzak laat glijden, is hij blij verrast dat hij er een croissant uit haalt. "Die mag je van mij hebben reageert
@Yi-Long"
"Is het eten lekker?" Vraagt
@Fardo
"GOOR" schreeuwt
@Reckuuza
"Ja" reageert Gordon
"Gelukkig" zegt
@Fardo
Het eten van
@Fardo smaakt echt prima, daar zouden ze een pats topic voor moeten makenn. Ondertussen vindt
@Yerewn het lastig dat we zijn gaan eten en hij daardoor zijn laatste cadeautjes nog niet heeft kunnen uitpakken. Vooral de grote doos in de hoek wekt zijn interesse, maar niet veel later mag hij verder met uitpakken.
Van
@BigSyke allereerst een SD kaart voor zijn Miyoo met de beste indies, waaronder Mario Kart. Dan het zware cadeau van
@yellow, een 180 pagina's tellend albelli fotoboek met de tekst "Funny Pics, selected by Yellow".
@janter heeft een heel klein cadeau, een ledger met een XBW coin. TROEP klinkt het weer door de ruimte.
Dan het cadeau van
@Reckuuza, "hier van dit cadeau is 50% van mij en 50% van
@Garrett die moest werken" al heb ik ook een tikkie voor mijn deel naar @garett gestuurd. Het is het cadeau in de hoek van de kamer.
@Yerewn loopt er naar toe, trekt de strik van de doos en ziet de bovenkant langzaam opengaan als er twee katten oortjes uit de doos omhoog komen. "Juuuuuun" schreeuwt
@Olijke Poffer door de kamer. "Dat is Juuuun" terwijl er een vrouw in een kattenpakje uit de doos klimt.
Dan opeens gaat het brandalarm af, "wat gebeurt hier?" Terwijl
@Yerewn via de woonkamer, bijkamer, gang, galerij, andere woonkamer, biljartkamer, werkkamer, lege-blikjes-met-statiegeld-kamer en foyer naar de keuken rent. Ziet hij hoe
@yellow onder de afzuigkap zit te roken.
Bijgekomen van de schrik maakt
@Yerewn zijn laatste cadeau open, TROEP klinkt er weer. "Wegwezen, nu is het genoeg" roept
@Jorrie @Reckuuza toe. En terwijl
@Reckuuza afdruipt richting de buitendeur blijft hij plots staan. Hij draait zich richting de muur, gaat door zijn knieën en haalt zijn vinger over de verwarming. "Wauw, dit is fantastisch geverfd
@Yerewn"
Dan gaat de telefoon van
@yellow, hij moet er helaas vandoor, iets met een kennis. "Sterkte" zegt
@Hoosie, "sterkte" zegt
@Modder-Eter. "MOGGE" schreeuwt
@Reckuuza nog net vanuit de deuropening.
@Yellow 13 is nog niet weg of er wordt over hem geroddeld. Wat een kwajongen is die
@Yellow 13 toch zegt
@Scarlett, helemaal mee eens zegt
@Jorrie. "Een kwajongen die de energiemaatschappijen te slim af is, afgelopen jaar had hij 1k verdient. "Bankiers haten deze truc" reageert
@Yerewn. "Ik denk dat hij door de gestegen prijzen die 1k wel op zijn buik kan schrijven" dit jaar. Gordon begint te lachen, "Die
@Yellow 13, weet je wat een kwajongen is zonder 1 K ?
Terwijl ik net mijn modelauto's heb gepakt en met de zoons van
@Fardo aan het spelen ben, klikt
@Yerewn het licht uit. Dit is heel bijzonder "Een special guest" zegt hij. Het beamerscherm schuift langzaam naar beneden. "Test, test" klinkt er door een microfoon. "Dames en heren, hier ben ik dan". De spanning in de kamer stijgt ondertussen is er een gedaante in de hoek verschenen. "Hierbij een compilatie van het afgelopen half jaar" spreekt de man door de microfoon terwijl het logo van Digital Foundry op de muur prijkt. "The XBW legend, hoor ik
@janter fluisteren".
We kijken aandachtig naar de compilatie, als tenslotte het ligt aan gaat. Het gedaante is verdwenen, het leek ook te mooi om waar te zijn. RIP hoor ik om mij heen. Veel mensen barsten in huilen uit. Heel even. Heel even leek het of hij er weer even was. Weer even onder ons was. De legende. Rust zacht. Wij huilen. Gordon en Yellow lachen, als plots
@yellow de microfoon pakt" "Weet je wat het is met mijn humor en jullie beperkte geest van humor? Jullie zijn 9/10 veel te serieus.
@Yerewn had nog een fijne verjaardag en
@Zifnap ruste nog steeds zacht.
Klik om te vergroten...