Ik zal mijn bevindingen ook even posten:
Inderdaad duidelijk een Bethesda game, maar wel de meest soepele launch met afstand en in vele jaren als het om bugs en glitches gaat bij launch.
Genoeg te doen en loot lijkt een beter dan in andere games. Er is overal wat te vinden.
Je blijft verkennen, wat goed is, maar de ruimte valt tot nu toe wat tegen.
Vendors zijn best moeilijk te vinden hier en daar en met een volle inventory is dat niet zo fijn.
Epic items in het begin zeldzaam, maar zal later wel meer komen. Balans hierin is wat zoek, want het meeste wat ik tegenkom is nog witte kwaliteit, en heb nog niets qua groen of blauw gezien.
Loot lijkt dus random te zijn, net als in Witcher 3, om maar wat te noemen.
Verhaal is waarschijnlijk het beste wat Bethesda tot nu toe geschreven heeft, maar ze leunen erg op eerder werk van Obisidan met The Outer Worlds.
Al een Horror elementje tegengekomen, maar zal wel een dooddoener worden. Deed me denken aan Prey 2, wat ik daarvan gespeeld heb.
Heel veel details, grafisch mooi. Op de Xbox Series X weinig echt spuuglelijke dingen tegengekomen, maar doet grafisch ook sterk denken aan The Outer Worlds, maar dan mooier en minder snel.
Tik vanavond of morgen nog wel wat meer punten op. Eerst verder spelen! Bugs een beetje, glitches nog niets.
Klik om te vergroten...