1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Starfield

Discussie in 'Games' gestart door Reckuuza, 17 aug 2023.

  1. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.741
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Hoe is de gunplay?...las daar ook best wat negatieve reacties over
     
  2. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.607
    Leuk Bevonden:
    17.764
    Yerewn vindt dit leuk.
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.136
    Leuk Bevonden:
    4.738
    Richten is lastig, gaat heel erg snel allemaal. Ik heb daar ook moeite mee, terwijl er games waren waarin je al vrij vlot maaide door de vijanden heen. En vijanden bewegen soms te snel. A.I. ook niet echt best, zowel vrienden als vijanden. Het mag wel iets trager, beter kunnen richten en sneller kunnen lopen en rennen. Het pak wat je aan hebt in het begin is nogal lomp. Veel uitzoeken, maar blijf er bij dat in geen velden of wegen zo erg is als Redfall of of Fallout 76. :)
     
  4. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.736
    Leuk Bevonden:
    9.035
    Hij heeft een leuk kantoorbaantje gevonden in de ruimte en telt daar nu ook af tot z’n ruimtepensioen
     
  5. Sander1940

    Sander1940 Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    42
    Het is geen call of duty, maar het is veel beter dan fallout. 30 fps en gunplay gaat ook niet echt goed samen. Maar wat ik al zei, veel en veel beter dan fallout.

    En ook veel beter dan Redfall…

    Ben je al in New Atlantis geweest??? Loop eens naar buiten bij het Vanguard hoofdkwartier, blijf boven aan de trap staan. Dat uitzicht vind ik echt lelijk.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 sep 2023
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.136
    Leuk Bevonden:
    4.738
    Ik stoom door het verhaal heen op moment, dus niet echt in mij opgenomen. Ik ga na het verhaal alle randdingen wel even doen, maar heb wel prachtige dingen gezien hoor. Nog geen mod support voor consoles gezien overigens.
     
  7. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.830
    Leuk Bevonden:
    850
    Best een prima Bethesda RPG, maar bij lange na geen Oblivion of Fallout 3.
    Grafisch ook echt een Bethesda game, niet veel mooier dan Skyrim. Hij loopt ook best kut op de PC, omdat er geen DLSS in zit.
    NPC's in een gesprek zien er nog steeds uit als plastic poppen zonder emotie. Heb ook net Baldur's Gate 3 gespeeld, waar dat echt top notch is.
    7.5/10 op basis van de eerste 10 uur ong.
     
    Laatst bewerkt: 2 sep 2023
  8. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.457
    Leuk Bevonden:
    5.029
    DLSS mods zijn al te installeren dus dat scheelt wellicht
     
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.533
    Leuk Bevonden:
    8.581
    FSR (ik weet dat DLSS stukken beter is) niet geprobeerd?
     
  10. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.830
    Leuk Bevonden:
    850
    Jawel, FSR 2 heb ik aan. Dan is de performance inderdaad wel redelijk, maar met DLSS zou het nog veel beter zijn.

    @Jorrie Kun je ook mods installen in de Xbox store versie of moet je dan de Steam versie hebben?
     
  11. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.457
    Leuk Bevonden:
    5.029
    Ik moet nog een paar dagen op de game wachten maar dit kon ik tot nu toe vinden:

    https://game8.co/games/Starfield/archives/423006
     
    NuclearGoat vindt dit leuk.
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.136
    Leuk Bevonden:
    4.738
    De winkelboulevard in New Atlantis inmiddels ook gevonden. De verhouding tussen loot en wat ik maximaal kon dragen was 278/135. :+
     
  13. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.830
    Leuk Bevonden:
    850
    Op de PC best goed. Beetje vergelijkbaar met Cyberpunk 2077. Dus geen CoD, maar wel goed te doen.
     
  14. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.249
    Leuk Bevonden:
    2.883
    Als ik het hier zo lees is van elke post de inhoud voor zeker 95% negatief. Daar is op dit forum een woord voor zodat je niet alles hoeft te typen.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.136
    Leuk Bevonden:
    4.738
    Ok: TROEP!
     
  16. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    988
    Leuk Bevonden:
    8.837
    In een soort vagevuur.

    Heel dronken
     
    Reckuuza en Yerewn vinden dit leuk.
  17. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.706
    Leuk Bevonden:
    4.863
    Is deze game nou echt leuk? Ziet eruit als heel veel busy work, fast travel naar lege randomly generated planeten voor meer busy work, fast travel naar stad om shit te sellen, beetje lineair knallen enzovoort. Exploration is helemaal weg toch!? Soort van drie stappen terug tov Skyrim. Sowieso is MMS gewoon tien keer verder inmiddels en veel gestroomlijnder. Snap die tienen in elk geval totaal niet. Ziet er wel sexy uit allemaal, dat dan weer wel
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  18. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.607
    Leuk Bevonden:
    17.764
  19. Sander1940

    Sander1940 Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    42
    Heb er nu (nog) maar 6 uurtjes inzitten, maar moet toch wel toegeven dat dit spel fantastisch is. Kijk de hype was weer veel te groot, konden ze nooit waarmaken. Dit is gewoon Fallout / Skyrim / Oblivion in space, met mooiere graphics.
    Het is geen No Man Sky of Star Citizen. Maar je kunt jezelf hier honderden uren in verliezen. helemaal als straks ook mods worden ondersteund op de Xbox!!!!!!
    Natuurlijk zijn er dingen die beter kunnen en/of tegenvallen, maar dat heeft elke game. Ik was eerst ook een beetje teleurgesteld, maar hoe meer ik speel, hoe meer ik onder de indruk raak.
    Bethesda did it again!!!!!!!
     
    Tim en FinalBob vinden dit leuk.
  20. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.706
    Leuk Bevonden:
    4.863
    Werk jij voor MS?
     
    Reckuuza vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina