De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

  1. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.268
    Leuk Bevonden:
    2.938
    Ajax kan wel een leider gebruiken. Die man was vorig jaar nog aanvoerder in de premier league.
    Deze man kan de kar zeker gaan trekken en zorgen dat spelers net wel even goed staan in t veld. Mooie stunt en zou zomaar is kunnen zorgen dat Ajax hierdoor plek 3 te pakken krijgt.

    Zou verder imo fantastisch zijn voor de Eredivisie
     
    Daz en Killamonkey vinden dit leuk.
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.014
    Leuk Bevonden:
    9.598


    Jordan fucking Henderson!
     
    White Hawk, Daz en Killamonkey vinden dit leuk.
  3. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.727
    Leuk Bevonden:
    4.934
    Goed beargumenteerd wel
     
    Yerewn vindt dit leuk.
  4. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.815
    Leuk Bevonden:
    2.042
    Nou ja, iedere keer wanneer ik hier de moeite neem om een mening die ik uit te onderbouwen, dan wordt dat over het algemeen ook niet echt gewaardeerd …
     
  5. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.014
    Leuk Bevonden:
    9.598
    Komt ie nou transfervrij?
    Ik vind het wel een goeie deal voor Ajax hoor. FF wat ervaring kunnen ze wel gebruiken en op die positie loopt er alleen maar rommel.
     
  6. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.658
    Leuk Bevonden:
    17.859
    die draait 1 seizoen mee. en dan?
     
  7. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.815
    Leuk Bevonden:
    2.042
    De redenen voor mijn bedenkingen;

    - Hij wordt deze zomer 34. Ik wil niet zeggen dat je dan compleet ‘op’ bent als speler, maar het beste ligt dan meestal wel achter je, en je bent wat meer blessure-gevoelig.

    - Ik denk dat weinig mensen twijfelen aan zijn kwaliteiten en ervaring, en wellicht valt hij straks prima in de groep en is/wordt hij een natuurlijke leider. Geen idee.

    - Harry Kane doet het echt geweldig momenteel bij Bayern München, Bellingham bij Madrid, Sancho destijds ook goed in Duitsland, maar over het algemeen zijn er niet heel veel Engelse spelers die zich buiten Engeland echt ‘lekker voelen’ en hun niveau halen.

    - Als je je verwachtingen conservatief instelt, ipv dat je denkt dat je met Hendersen de verlosser binnen haalt, en er van uitgaat dat je een speler haalt die wellicht op 70-80% van zijn top-niveau zal halen nu, dan is de vraag of dat genoeg is om van toegevoegde waarde te zijn voor dit Ajax.

    - Men verwacht uiteraard dat deze speler er vanaf Day 1 ‘staat’. En ik hoop dat hij dat doet. Maar zo niet, dan heb je na 3-4 wedstrijden ook weer de fluitconcerten, de kritiek op de hoge leeftijd en het salaris, etc.

    Ik zeg uiteraard niet dat je het dan maar op moet lossen met iemand uit de eigen jeugd/opleiding, maar er moet toch wel een degelijke speler te vinden zijn ergens die valt tussen die twee uitersten?
     
  8. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.811
    Leuk Bevonden:
    9.187
    Goed beargumenteerd wel
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  9. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.727
    Leuk Bevonden:
    4.934
    Eens!
     
  10. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.658
    Leuk Bevonden:
    17.859
    doet me beetje denken aan gotze, iedereen stijf pikkie, leuk meegespeeld, next season is ie weer pleite.
     
  11. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.811
    Leuk Bevonden:
    9.187
    RIP PASCAL JANSEN
     
  12. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.815
    Leuk Bevonden:
    2.042
    Echt een compleet belachelijke beslissing. Ik zou dat als AZ fan en/of spelersgroep ook niet begrijpen.

    Enige wat ik me enigszins kan voorstellen is dat Jansen de kans heeft om bij een Ajax ofzo in te stappen, AZ het na zoveel jaar ook wel even fris opnieuw wil neerzetten, en dat AZ hem nu dan ‘aan de kant zet’ om er voor te zorgen dat die jongen straks niet allemaal woedende club-gasten in zijn voortuin heeft staan wanneer hij direct zo’n stap naar Ajax (ofzo) zou maken.

    Die gozer heeft het eigenlijk altijd meer dan prima gedaan. Gewoon vrij stabiel gepresteerd, hadden 1x kampioen moeten worden maar toen werd het aan Ajax geschonken, altijd wel goed verzorgd leuk voetbal, etc. En qua gedrag ook vlekkeloos.
     
  13. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.811
    Leuk Bevonden:
    9.187
    Hmm ja wederom goed beargumenteerd
     
  14. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.658
    Leuk Bevonden:
    17.859
    @Jorrie hoeveel jokers heeft yer nog over? kom op man dit is toch belachelijk. forum is helemaal kapot
     
    Yerewn en Yi-Long vinden dit leuk.
  15. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.014
    Leuk Bevonden:
    9.598
    Dit klinkt zo ontzettend on-AZ lol. Die zouden daar nooit zo aan meewerken.
     
  16. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.815
    Leuk Bevonden:
    2.042
    Yeah, maar ik vind het een nogal hufterige manier om een trainer die zich echt uitstekend heeft gepresenteerd, als coach, trainer, destijds assistent, club-man, boegbeeld, etc etc, op zo’n manier eruit te trappen.

    Dan hadden ze nog gewoon netjes kunnen zeggen ‘op het einde van dit seizoen scheiden onze wegen’, dat is prima. AZ staat nu wel zo’n beetje waar het hoort te staan, ook qua selectie (best knap nog eigenlijk). Heel misschien zouden ze Twente nog voorbij kunnen, en maybe was Ajax ze nog voorbij gegaan, geen idee, maar 3de/4de plek, achter PSV en Feyenoord, lijkt me gewoon het hoogste rendement dit seizoen.

    Kijk, als een trainer een hork is, en bijdehand doet in interviews of lastig is binnen de club, of het voetbal is niet om aan te zien, prima, wegwezen, maar kom op, Jansen heeft zich echt voorbeeldig gedragen. Als club hoor je dan niet zo met dit soort mensen om te gaan.
     
  17. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.268
    Leuk Bevonden:
    2.938
    HENDERSON 7K OP JE FEESTJE
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  18. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.727
    Leuk Bevonden:
    4.934
    Tis gewoon rond haha. Wat een grap. Ben benieuwd!
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.198
    Leuk Bevonden:
    4.744
    Godver: Zet Noppert aub op de transferlijst. 8)
     
  20. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.727
    Leuk Bevonden:
    4.934
    Voor noppes?
     
    Reckuuza en Yellow 13 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina