Klinkt erg positief geel. Last Epoch ga ik zeker nog een keer oppakken. Hoewel ik meestal RPG of strategy games speel, wil ik ook weleens een ARPG oppakken. Reden waarom ik op dit moment naast Trails in the Sky ook Diablo 2 Resurrected speel. Speelt prima weg tussendoor. O.b.v. mijn ervaring uit act I kan ik trouwens iedereen D2R aanbevelen. Diablo 2 vond ik vroeger al goed, maar de nieuwe belichting en animaties maken het extra sfeervol. Gameplay, met wat QoL toevoegingen, is verder 100% het origineel. De gameplay en vooral het tempo waarin jouw karakter sterker wordt doet veel meer aan Diablo I denken. Als in: progressie in kracht heeft een veel lagere hellingshoek. Jouw karakter wordt veel langzamer sterker maar het voordeel ervan is dat je ook meer bewust bent van alle kleine sprongen voorwaarts en tegelijkertijd elke individuele verbetering meer waardeert. D2R is inmiddels al een behoorlijk aantal keer gepatched en alleen maar beter geworden sinds release. Diablo 2 is en blijft een sterke ARPG en deze nieuwe versie onderstreept dat nogmaals.
Laatst bewerkt: 23 feb 2024
Yellow 13 vindt dit leuk.