"En uh koffer uit gepakt en uh even naar een supermarkt geweest die Metro heet, best wel bizar." En deze cliffhanger was ook wel goed. "Vandaag gaan we een aantal dingen doen, uh en uh een aantal dingen bekijken, uh en wat andere dingen, dat gaat nog wel wat worden" Ga nu gelijk part 2 kijken
Dit is een waanzinnige vlog. "Hier is het nu ochtend, dus bij jullie is het avond. Of dat het hier avond is, en bij jullie diep in de middag.. of avond. Of eh nacht. Ik weet het niet"
Zijn hier mensen wel eens naar Australië geweest? Het is niet echt een land waarvoor ik 20 uur in een vliegtuig ga zitten, maar ik denk dat als je er eenmaal bent dat het dan allemaal best okay is, qua weer, steden, etc, aan de kust. Maar ook een shitload aan ‘niks’ in het midden. Ik denk wel dat je er lekker kan vliegeren enzo. Als je niet aangevallen wordt door agressieve kangaroo’s of hitsige koala’s …
een of ander ....restaurant, een of ander ...bouwwerk, een of andere ...bar. Het druipt van de details
Waarom je vraag stellen, volg gewoon de roadtrip van Tomorrow op youtube. Hij is 5 dagen van huis en al helemaal in de war. "Ik neem aan dat het bij jullie nu winter is"
Wolken, ja, dat is natuurlijk wel heel vreemd om mee te maken als je normaal gesproken Nederland gewend bent …
“Ik woon in Sneek, best wel grappig, want er zijn hier helemaal geen Snakes!” Verdomme Yellow, moet ik nou alles voorkauwen … ?