[Overig] [Algemeen] Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 dec 2013.

1. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    9.191
    Dat wordt dus de Switch 2 versie spelen. Die trekt het aantal NPC's niet, waardoor het rustig is op straat!
    Ik ken nog wel iemand die vast de game 5 keer heeft gekocht en hem wel dubbel heeft.

#smart

Cyndris vindt dit leuk.
  2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.853
    Sasuke van ons geld.

3. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    10.306
    in before dubbele UI jokes. Maar ik vond de intro redelijk tam, je loopt steeds achter je vriendje aan, de stad en eigenlijk de hele game heeft een soort geforceerde edgyness. Maarrr als je eenmaal wat verder bent is het eigenlijk best leuk. Je kan jezelf tot Rambo modden, of hacker, of Assassin of iets daar tussenin. En dat maakt de gameplay wel een stuk leuker. Nog even volhouden vrind.

Cyndris vindt dit leuk.
  4. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.853
    Alleen het verhaal is gewoon superkut imo.
    Dat einde, echt: WTF. 8)

5. Yerewn

Leuk Bevonden:
    10.306
    Er zijn meerdere eindes dus weet niet precies welke je bedoelt.

Cyndris vindt dit leuk.
  6. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    1.228
    Okidoki.... ga hem nog een goede kans geven. Is er nog een speelstijl leuker/handiger dan de ander? Wat speelde jij?

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.853
    Dat momen dat je wakker wordt aan boord van dat ruimtestation en er dan allerlei vreemde shit gaande is. Vanaf het moment dat je naar die zus gaat van die corporate gast en niet meer terug kan. Maar goed: Ik sta er om bekend dat ik in RPG's altijd de slechts denkbare eindes krijg. In Blood and Wine wel die twee zussen laten vallen. Die kon ik beide niet uitstaan. :+:+

8. Yerewn

Leuk Bevonden:
    10.306
  9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.853
    :rolleyes:

10. Yerewn

Leuk Bevonden:
    10.306
    FinalBob vindt dit leuk.
  11. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    9.191
  12. Reckuuza

Reckuuza #GROTETIETENVOLMELK

Leuk Bevonden:
    18.665
    we hebben cyberpunk topic

13. Cyndris

Cyndris Member

Leuk Bevonden:
    374
    Ben het eens met @Yerewn dat Cyberpunk pas echt goed op gang komt na de proloog (de heist), en dat het leukste aan het spel is een build te kiezen en je daar volledig aan te committen. Ik heb het eerste gedeelte te lang getwijfeld tussen verschillende builds en van alles wat gedaan, maar dan haal je er eigenlijk net niks uit. Daarna volledig ingezet op body en reflex trees, en qua wapens voornamelijk pistol (de Malorian is heerlijk) en berserk + gorilla arms voor short-range. Je voelt je echt onoverwinnelijk. Dat hacken mis je dan ook niet.

Was ergens wel benieuwd hoe een netrunner/tech build zou zijn maar vond dit gewoon te verslavend.

Qua bugs nauwelijks last gehad, maar het maakt geloof ik wel uit waar je hem op speelt (ik op PS5).

Edit: zal voortaan in het juiste topic

Yerewn vindt dit leuk.
  14. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.469

Set in an alternate history 1980s America, after a nuclear disaster has devastated the land. You play R.E.A.C.H, an AI trapped in the body of a human, as they uncover the secrets of the engimatic Phoenix corporation.

Run, climb and fight your way through this dystopian cyberpunk world with tight and responsive combat. The retro-futuristic world is brought to life in stunning detail, with hand-crafted pixel art, which is enhanced with modern effects to give Replaced its dark and gritty vibe.

Replaced releases on PC (Steam, Epic Games Store and GOG) and Xbox Series X|S, and Xbox Game Pass on March 12th, 2026.

Deel Deze Pagina