[Overig] [Algemeen] Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 dec 2013.

1. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    9.189
    Dat wordt dus de Switch 2 versie spelen. Die trekt het aantal NPC's niet, waardoor het rustig is op straat!
    Ik ken nog wel iemand die vast de game 5 keer heeft gekocht en hem wel dubbel heeft.

#smart

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.853
    Sasuke van ons geld.

3. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    10.304
    in before dubbele UI jokes. Maar ik vond de intro redelijk tam, je loopt steeds achter je vriendje aan, de stad en eigenlijk de hele game heeft een soort geforceerde edgyness. Maarrr als je eenmaal wat verder bent is het eigenlijk best leuk. Je kan jezelf tot Rambo modden, of hacker, of Assassin of iets daar tussenin. En dat maakt de gameplay wel een stuk leuker. Nog even volhouden vrind.

4. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.853
    Alleen het verhaal is gewoon superkut imo.
    Dat einde, echt: WTF. 8)

5. Yerewn

Leuk Bevonden:
    10.304
    Er zijn meerdere eindes dus weet niet precies welke je bedoelt.

6. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    1.228
    Okidoki.... ga hem nog een goede kans geven. Is er nog een speelstijl leuker/handiger dan de ander? Wat speelde jij?

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.853
    Dat momen dat je wakker wordt aan boord van dat ruimtestation en er dan allerlei vreemde shit gaande is. Vanaf het moment dat je naar die zus gaat van die corporate gast en niet meer terug kan. Maar goed: Ik sta er om bekend dat ik in RPG's altijd de slechts denkbare eindes krijg. In Blood and Wine wel die twee zussen laten vallen. Die kon ik beide niet uitstaan. :+:+

8. Yerewn

Leuk Bevonden:
    10.304
  9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.853
    :rolleyes:

10. Yerewn

Leuk Bevonden:
    10.304
    FinalBob vindt dit leuk.
  11. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    9.189
  12. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.513
    Over Cyberpunk: ik speel op dit moment met een inbreker/hacker en techno wapens. Hij kan nog redelijk goed dodgen ook. Heb een soort plasma rifle gevonden, die dubbel zo snel projectielen afbvuurt. Focus er bovenop (vertraagt de tijd), schiet door cover heen en zet bij maximale power de boel in een radius rond het projectiel onder stroom. Wilde eerste met een sandi build spelen (cyberninja, katana inclusief tijd extreem vertragen), maar dan moet je het hacking aspect opgeven en dat wilde ik niet. Spel is overigens in de base game best gemakkelijk wanneer je redelijk tricked out bent. Speel op hard, maar de meeste tegenstanders gaan gemakkelijk neer. Als je van een power play fantasie houdt, dan is dit geweldig. Ik vind het meer een actiespel dan een echte RPG, maar ik vermaak me er prima mee. Audiovisueel spektakel en ik vind de first person camera inclusief bijhorende animaties tijdens dialogen erg sfeervol gedaan. Interactie met de wereld is helaas wat beperkter dan je zou verwachten, maar de algemene Bladerunner vibe is er wel.

13. Reckuuza

Reckuuza #GROTETIETENVOLMELK

Leuk Bevonden:
    18.665
    we hebben cyberpunk topic

14. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.513

Deel Deze Pagina