Dat wordt dus de Switch 2 versie spelen. Die trekt het aantal NPC's niet, waardoor het rustig is op straat! Ik ken nog wel iemand die vast de game 5 keer heeft gekocht en hem wel dubbel heeft. #smart
in before dubbele UI jokes. Maar ik vond de intro redelijk tam, je loopt steeds achter je vriendje aan, de stad en eigenlijk de hele game heeft een soort geforceerde edgyness. Maarrr als je eenmaal wat verder bent is het eigenlijk best leuk. Je kan jezelf tot Rambo modden, of hacker, of Assassin of iets daar tussenin. En dat maakt de gameplay wel een stuk leuker. Nog even volhouden vrind.
Okidoki.... ga hem nog een goede kans geven. Is er nog een speelstijl leuker/handiger dan de ander? Wat speelde jij?
Spoiler Dat momen dat je wakker wordt aan boord van dat ruimtestation en er dan allerlei vreemde shit gaande is. Vanaf het moment dat je naar die zus gaat van die corporate gast en niet meer terug kan. Maar goed: Ik sta er om bekend dat ik in RPG's altijd de slechts denkbare eindes krijg. In Blood and Wine wel die twee zussen laten vallen. Die kon ik beide niet uitstaan.
Ik was eerst een beetje een mix van hacking, melee en self aiming bullets. Later ben ik volledig de netrunner kant opgegaan. https://gamestegy.com/post/cyberpunk-2077/698/netrunner-build https://gamestegy.com/post/cyberpunk-2077/1033/best-builds-tierlist Zie het een beetje alsof je je pictos en luminas in COE33 aan het tweaken bent
Over Cyberpunk: ik speel op dit moment met een inbreker/hacker en techno wapens. Hij kan nog redelijk goed dodgen ook. Heb een soort plasma rifle gevonden, die dubbel zo snel projectielen afbvuurt. Focus er bovenop (vertraagt de tijd), schiet door cover heen en zet bij maximale power de boel in een radius rond het projectiel onder stroom. Wilde eerste met een sandi build spelen (cyberninja, katana inclusief tijd extreem vertragen), maar dan moet je het hacking aspect opgeven en dat wilde ik niet. Spel is overigens in de base game best gemakkelijk wanneer je redelijk tricked out bent. Speel op hard, maar de meeste tegenstanders gaan gemakkelijk neer. Als je van een power play fantasie houdt, dan is dit geweldig. Ik vind het meer een actiespel dan een echte RPG, maar ik vermaak me er prima mee. Audiovisueel spektakel en ik vind de first person camera inclusief bijhorende animaties tijdens dialogen erg sfeervol gedaan. Interactie met de wereld is helaas wat beperkter dan je zou verwachten, maar de algemene Bladerunner vibe is er wel.