Het Weer [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 29 dec 2010.

  1. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    3.743
    Leuk Bevonden:
    10.885
    waar superliveblog
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  2. Reckuuza

    Reckuuza #YOURIPWHATYOUSOW

    Berichten:
    12.405
    Leuk Bevonden:
    19.044
    Disneyland Parijs sluit alle buitenattracties wegens extreme hitte

    De extreme hitte in Frankrijk zorgt ook voor problemen in Disneyland Parijs. Meerdere attracties zijn tijdelijk gesloten en ook het entertainmentprogramma is aangepast, meldt pretparksite Looopings. Zowel in Disneyland Park als in park Disney Adventure World gingen alle buitenattracties 's middags tijdelijk dicht.

    In het gebied waar de Disney-parken liggen, werd het dinsdagmiddag 37 graden. Ook de komende dagen zijn er temperaturen tussen de 35 en 39 graden voorspeld.

    De sluitingen werden vermeld in de officiële Disneyland-app. Onder meer Big Thunder Mountain, Indiana Jones and the Temple of Peril, Autopia, RC Racer, Toy Soldiers Parachute Drop, Dumbo the Flying Elephant en de Disneyland Railroad waren buiten gebruik. Sommige attracties zijn nog altijd gesloten.
    Het resort had eerder al maatregelen genomen vanwege de hittegolf. Zo rijdt de Frozen-wagen tijdelijk niet mee in de parade. Ook ontbreken de gebruikelijke mascottes sneeuwpop Olaf en Mickey en Minnie Mouse, omdat de pakken te heet zijn voor de medewerkers.

    Aan de bezoekers wordt gevraagd om zoveel mogelijk de schaduw en binnenactiviteiten op te zoeken. Overal in het park zijn er drankpunten of vernevelingssystemen geïnstalleerd.

    RIP DISNEYLAND
     
  3. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    3.743
    Leuk Bevonden:
    10.885
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.988
    Leuk Bevonden:
    4.904
  5. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    7.191
    Leuk Bevonden:
    2.314
    Ik ben vanmiddag lekker een lange wandeling gaan maken. Eindpunt was een Vomar, 2 pizza’s meegenomen (1 + 1), helaas geen Hawaii pizza, en met de trein terug.
    Blikje cola erin, middag-dutje gedaan, en net pizza op.

    Van mij mag het iedere dag van het jaar DIT weer zijn.

    Komende dagen wordt het warmer, dus dan waarschijnlijk ook voor mij net iets buiten mijn comfort-zone.
     
  6. Reckuuza

    Reckuuza #YOURIPWHATYOUSOW

    Berichten:
    12.405
    Leuk Bevonden:
    19.044
    Gratis zwemmen met Amsterdamse stadspas
    Mensen met een stadspas in Amsterdam of Weesp mogen de komende dagen gratis zwemmen in Amsterdamse buitenzwembaden. Dat meldt de gemeente Amsterdam.

    De gemeente vindt het "belangrijk dat iedereen de mogelijkheid heeft om verkoeling te vinden". Gratis zwemmen kan op woensdag tot en met zaterdag.


    NORMAAL 1 EURO ALL HAIL GEMEENTE AMSTERDAM
     
  7. Reckuuza

    Reckuuza #YOURIPWHATYOUSOW

    Berichten:
    12.405
    Leuk Bevonden:
    19.044
    Met een parasol houdt lezer Laura uit Arnhem ook de jonge koolmezen in het nestkastje koel.

    LAURA GOAT
     
    Garrett en Yerewn vinden dit leuk.
  8. Reckuuza

    Reckuuza #YOURIPWHATYOUSOW

    Berichten:
    12.405
    Leuk Bevonden:
    19.044
    DE HITTEKOEPEL IS COMING

    [​IMG]
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  9. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    3.743
    Leuk Bevonden:
    10.885
    VROEGSTE CODE ORANJE OOIT
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  10. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    9.465
  11. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.156
    Leuk Bevonden:
    9.836
    Ik heb morgen een bruiloft poh
     
  12. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    3.743
    Leuk Bevonden:
    10.885
    @Tyrant oh ik ook. Ook in de Amstelkerk?
     
  13. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    7.191
    Leuk Bevonden:
    2.314
    Ik ook! Ook Amstelkerk!!!

    Daarna gratis zwemmen bij Reck?
     
  14. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    3.743
    Leuk Bevonden:
    10.885
    Ben te rijk voor stadspas
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  15. Reckuuza

    Reckuuza #YOURIPWHATYOUSOW

    Berichten:
    12.405
    Leuk Bevonden:
    19.044
    lees dat de baden her en der nog personeel zoeken

    @Yellow 13
     
  16. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    9.465
  17. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.156
    Leuk Bevonden:
    9.836
    Nee wel aan t strand in een windje gelukkig


    Hoeveel dooien zijn er al trouwens?
     
  18. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    7.191
    Leuk Bevonden:
    2.314
    Ik heb een klapstoeltje neergezet bij de ingang van het bejaardentehuis hier, kratje bier erbij, en mooi de hele dag ambulances spotten.
     
  19. Reckuuza

    Reckuuza #YOURIPWHATYOUSOW

    Berichten:
    12.405
    Leuk Bevonden:
    19.044
  20. Reckuuza

    Reckuuza #YOURIPWHATYOUSOW

    Berichten:
    12.405
    Leuk Bevonden:
    19.044
    CODE ROOD
     
    Garrett vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina