Scheid namen met een komma.
Gamertag: SinQeX Demo: Moto GP, Whacked, Mech assault Games: Ghost Recon ( UC s00n ! )
is Unreal op de pc mooier of lelijker dan op de xbox ??
ik vin GR super gaaf!! alleen TE veel maps :P en jammer dat je geen wapens in beeld ziet.. ook de graphics zijn niet echt top... maar gameplay...
ik heb hier nog een nieuwe sitecom voor 60 euro. 2 dagen oud je moet zorgen dat je DNS goed staat.. dat was bij mij het probleem
SinQeX