comeback kim clijsters

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door svennies, 3 apr 2005.

1. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    4 weken geleden maakte kim clijsters haar comeback in het tennismillieu
    in indian wells en ze won het tornooi door in de finale de huidige nummer 1 in de wereld lindsay davenport te verslaan.
    Nu heeft ze zojuist het tornooi van key briscane gewonnen door in de finale maria sharapova te verslaan.
    In die 4 weken heeft ze nummer 1 , 2 , 3 , 5 , 6 en 10 uit de wereldtop verslagen en stijgt ze van plaats 133 naar plaats 16 in de wereldrangschikking.
    Wat denken jullie gaat kim nu na twee maal het wereldkampioenschap gewonnen te hebben en na 4 verloren grand-slamfinales nu dit jaar eindelijk haar eerste echte grand-slam winnen.
    Als comeback na een zware polsblessure kan deze prestatie echter wel tellen.

2. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    nu ik zie hoe goed ze tot nu toe speelt denk ik wle dat ze een hele grote kans heeft. Maar het ligt er maar net aan welke tegenstanders ze heeft, Als ze bijvoorbeeld serena of venus williams als tegenstanders heeft gaat ze er nog een grote kluif aan hebben, maar ze heeft de nr. 1 ook al verslagen dus ze maakt wel een goede kans.:)

3. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Ze zal wel veel gebruik moeten maken van haar beroemde/beruchte spagaat-slag.

4. TotalSOLO

TotalSOLO launch ball

Leuk Bevonden:
    0
    Zeer wel mogelijk, als je zag hoe ze die lelijke Franse in de halve finale van de baan sloeg.
    Dat vond ik er wel indrukwekkend uitzien, ze lijkt sterker dan ooit tevoren.

5. -Murdock-

-Murdock- Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens TotalSOLO. Ze speelde echt GE-WEL-DIG in de halve finale. Kon die lelijke Mauresmo terug naar huis :). Ze kreeg echt geen kansen :D

6. Tompy

Tompy !!OSM!!

Leuk Bevonden:
    0
    idd, als belg ben ik trots op de twee geweldige tennissters: kim clijsters en justin henin.
    clijsters heeft een grote kans om een grand slam te winnen en ik gun ze het ook.

7. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    _O_ leuk voor haar;) Ze moet maar es een Grand Slam winnen:9

8. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Ja , en als justine henin nu ook nog terug op toeren geraakt , dan zou het voor ons belgskes wel eens een héle mooie zomer kunnen worden :+

9. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laten we daar maar niet op hopen. Ik vind het wel jammer dat ze terug zijn. Vooral die Henin, ik kan die kop niet zien. Behalve als ze aan het verliezen is natuurlijk, zoals tegen Sharapova vorige week. Clijsters gaat nog wel. Ze speelt wel apart, vooral met die spagaat van haar. Verreweg mijn favoriete speelster is Elena Dementieva _O_ erg jammer dat ze 2 keer verloor van Clijsters. Als Dementieva een betere serve aanleert, is ze zeker de beste. Vanaf de baseline is ze sowiezo al de beste.
    Als Clijsters nog een grand slam wil winnen, moet ze dat snel doen. Want als straks Michaella Krajicek op haar topniveau komt, is er geen houden aan. De ene na de andere grandslam titel gaat ze dan winnen ;)

10. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11

Als Dementieva nog eens een keer van Clijsters wil winnen , dan zal ze toch eerst de racket van Clijsters moeten afpakken wil ze een waterkansje maken.
    Of je het nu wil of niet , je zal er moeten mee leven dat de belgians back in town zijn. :+ ;)
    Wat jij hebt met Henin , dat heb ik telkens als ik Martin Verkerk op het scherm zie , jezus wat heeft die gozer kapsones , daar krijg ik spontane braakneigingen van. O-)
    Nog een geluk trouwens dat die er de laatste tijd snel uitvliegt .
    En Michaella Krajicek zal toch nog véél boterhammen moeten eten vooralleer ze bij de top zal komen , als ze er al geraakt. :cool:

11. Perfect Mark

Leuk Bevonden:
    0
    Als Michaella niet geblesseerd raakt, komt ze zeker bij de top. Ze heeft al goede prestaties behaald op de WTA tour.
    Clijsters had vorige week dik verdiend gewonnen van Dementieva, maar met het toernooi in Indian Wells was het toch anders. Tot 4-4 in de eerste set ging het gelijk op maar daarna raakte Elena geblesseerd aan haar been, terwijl ze iets beter speelde dan Kim. Maar daarna kon ze niet meer goed bewegen en haar loopsnelheid is haar sterkste punt. Wacht maar met Roland Garros, dan geef ik Elena veel kans tegen Kim.
    Ik ben dan wel een Nederlander maar ik kan de kop van Martin Verkerk ook niet zien hoor. Ik hoop altijd dat hij verliest. Ik ben blij dat hij een tijdje geblesseerd is. Bij de mannen ben ik 1. voor Marat Safin, 2. David Nalbandian en 3. Guillermo Coria.

12. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Ja op roland garros maakt dementieva meer kans om tegen clijsters te winnen , omdat de wedstrijden daar veel langer en zwaarder zijn door die trage gravelbanen.
    Temeer omdat kim clijsters haar pols nog niet wil overbelasten en het een goede maand later op wimbledon een grand slam is die haar méér ligt om te schitteren.

13. maXiman

maXiman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat vind ik nou zo jammer he, ik bedoel, die gozer kan niet eens het racket in zijn handen houden. Ik zit aardig in het (jeugd)tenniscircuit en er zijn meer van dat soort marat safinnetjes...die moeten meteen van de baan gehaald worden! :{ Natuurlijk is Marat een apart geval dat weet ik ook wel, maar als hij nou gewoon eens normaal deed op die baan...

14. Perfect Mark

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het juist wel geinig als er wat spelers zijn die wat emotie tonen en niet als een zombie over de baan struinen. Federer is een fantastische speler, maar het is echt een saaie gozer. Met Safin valt er altijd wel wat te beleven. De ene keer pleurt hij zn racket door midden en de andere keer trekt hij zn broek uit zoals op Roland Garros. Echt lache met die gast.

15. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Zojuist is de finale van het tornooi in Charleston afgelopen.
    De uitslag is Justine Henin - Elena Dementieva 7-5 , 6-4.
    Na Clijsters staat ook henin weer bij de top.
    Jammer voor Dementieva , maar ze heeft het zelf een beetje afgeroepen door in een rood shirt en zwarte broek aan de wedstrijd te beginnen , als je in de kleuren van de rode duivels wil spelen dan ga je zeker niet voor de winst :cool: ;)

16. Perfect Mark

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik heb die wedstrijd ook gezien en ik wil er eigenlijk niet meer over praten. Hoe Dementieva die eerste set weg gaf, ongelooflijk. Dan speelt ze een paar games fantastisch en dan weer dramatisch. Bij 4-4 en 40-15 in de tweede set begon ik er weer in te geloven en toen gaf ze weer gemakkelijk die game weg. Als ze iets contanter speelde, had ze met gemak over die Henin heen gelopen

17. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    He , eindelijk heeft kim clijsters haar grandslam beet , na als top-favoriete te vertrokken zijn dank zij haar indrukwekkende serie overwinningen in de kleinere amerikaanse tornooien met slechts één enkele nederlaag heeft ze nu de u.s. open gewonnen in de finale tegen de francaise mary pierce met 6-3 , 6-1 .
    Hierbij strijkt ze maar liefst het recordbedrag dat ooit in vrouwentennis is uitgereikt van maar liefst 2.200.000 us dollar .
    Na nummer één gestaan te hebben en na twéémaal wereldkampioen te zijn geworden heeft zij eindelijk de laatste lacune in haar palmares opgevuld en dit in het jaar van haar come-back na een lange reeks van ernstige blessures.

18. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Maar wat een slet is die Hewitt zeg.. tsss eerst 3 jaar verkering met clijsters ofzo en dan ineens een andere vriendin war ieeen jaar mee heeft...

19. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    en binnenkort wordt dat kereltje nog pappie ook , aangezien zijn kersverse vrouw al langer vol zit dan ze zijn getrouwd zoals ze dat bij ons plastisch kunnen uitdrukken.
    Mwa ,kim heeft ook een nieuw lief weet je , de amerikaan brian lynch een basketbalspeler bij de belgische landskampioen bree.

edit : nog 2 jaar zoekt ze te spelen alvorens haar racket definitief aan de wilgen te hangen , :eek: , maar ja tegen dit tempo is onze meid qua verdienste dan allang binnen en kan ze rustig met haar toekomstige nazaten rentenieren tot in de eeuwigheid , amen. ;)

Laatst bewerkt: 11 sep 2005

Deel Deze Pagina