Euro 2012

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 13 okt 2011.

1. jepzel

jepzel YEAH BUDDY!

Leuk Bevonden:
    0
    nvm

Laatst bewerkt: 30 mei 2012
  2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Daar gaat het toch helemaal niet om?

Mijn hele punt was dat alles wat telt is een overwinning in een wedstrijd. Lelijk en slecht voetbal is vergeten als je wint.

3. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Overwinning moeten wel tot iets leiden.

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Iedere overwinning leidt tot voetbal in de volgende ronde. Dat je een finale verliest vind ik niet dat je dat meteen als geen resultaat kunt afschepen.

5. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    AD.nl

Bij Bertje staat alles al twee jaar vast.

6. TripMode

TripMode Novabetting

Leuk Bevonden:
    4
    Ben ervan overtuigd dat je eerder met Huntelaar in de spits Europees kampioen kan worden dan met Van Persie. Je hebt gewoon een doelpuntenmaker nodig, Klose is daarvan een goed voorbeeld. Geen grote voetballer, maar jarenlang van groot belang voor Duitsland.

Mocht het EK floppen met een slechte Van Persie, _0/ Bert.

7. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Bert vertrekt sowieso. Ik kan het me niet anders voorstellen. Als hij 'm wint of ver komt vertrekt ie, en als we floppen ook. Er is geen gulden middenweg.

8. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Weet nou niet wat ik moet geloven van die pers.. Is dat interview ergens te zien? Want de pers kwam ook met echt domme vragen bij de persconferentie gisteren en ik acht ze in staat om verhalen te verzinnen en op te blazen

9. Seh

Seh Guest

Zijn mensen vergeten dat van Persie in de aanloop naar het WK 2010 4 goals maakte in 3 wedstrijden? Houd elke idioot die de doelpuntenaantallen met elkaar vergelijkt rekening met het feit dat v. Persie tot 2010 voornamelijk als vleugelspeler heeft gespeeld? Houd iedereen er ook rekening mee dan v. Persie 3 grote toernooien als basisspeler heeft meegedaan en Huntelaar 0, waardoor het gemiddelde niveau van tegenstanders van v. Persie hoger was dan Huntelaar?

Houd iedereen er rekening mee dat het grote probleem op het WK was dat v. Persie op een eiland stond, en dan dit probleem met een niet-voetballer als Huntelaar alleen maar groter zal zijn?

V. Persie heeft een dramatisch WK gespeeld, maar dat hij in Oranje niet presteerd is onzin.

10. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Bert is een pedante grijsaard.

11. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    www.huntelaarindebasis.nl deel, like en tweet! Gister in 1,5 uur tijd 2000 unieke bezoekers. Vandaag nog relevanter omdat Bertje voor RVP gaat

12. Seh

Seh Guest

Dit is wel erg sneu.

13. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Net of Bert dan denkt, 'oh, laat ik Huntelaar dan maar in de basis zetten'. :lol:

14. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.889
    Leuk dat van Persie tegen grotere landen heeft gestaan, maar hij heeft alleen tegen Frankrijk gescoord, en dat is al een tijdje geen groot land meer te noemen. ;)
    v. Persie blijf ik overrated vinden als spits. Het is een enorm goede voetballer, maar in Oranje gewoon niet geschikt als spits. Zet die jongen gewoon op 10 met van der Vaart eromheen en Huntelaar in de spits. Sneijder is toch drama op het moment.

15. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Dit jaar weer wel. Frankrijk is imo toch een serieuze kanshebber

16. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    En daarnaast is het gewoon dat Van Persie zijn kansen niet (koel) afmaakt, waar Huntelaar dat wel doet. Tegen iedere tegenstander.

17. Seh

Seh Guest

Tegen welke grote landen heeft Huntelaar gescoord dan?

Van Persie scoort gewoon tegen de top 6 van de PL, Huntelaar had een gemiddelde van 0,1 (oid) tegen top 6 Bundesliga.

18. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    haha niet zo serieus nemen joh. Vriend van me heeft deze site gemaakt en gister was het even trending topic, dat vonden we wel grappig.

19. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Ah joh, gewoon Kuyt in de spits.

20. Seh

Seh Guest

Aha, effe geld verdienen met advertenties. :+

Deel Deze Pagina