[Muziek] Metal algemeen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Peter OtH, 26 jun 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. The-Dentist

The-Dentist Legalize it

Leuk Bevonden:
    0
    Zeg, en bedankt:)

Volgens mij heb ik ook wel redelijk verstand van muziek al zeg ik het zelf O-)

2. johnablade

johnablade get a life!

Leuk Bevonden:
    0
    zeg wat vinden jullie van moonspell? heb darkness and hope en irreligious, en vind ze wel vet. kent iemand trouwens hun nieuwe album (the antidote)?

ps: moet ook niks van die commerciƫle troep hebben. geef mij maar het oude metallica, oude maiden, graveworm, hammerfall, iced earth, manowar, grave digger, opeth, stratovarius en nog veel meer....

3. Iron Maiden

Iron Maiden kikkE op jezelf.....

Leuk Bevonden:
    1
    Panzer:
    I was once like you............................

ken je na gaan, ik ben pas 15.
    hoe oud was jij dan,en ik bedoel heb elke album dus blijf bij maiden.}:]

_O_ iron maiden _O_

Dance of Death _O_

iron maiden is niet commercieel, ( wel..???):confused:

Laatst bewerkt: 23 jan 2004
  4. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Luister naar vele soorten metal. Van Iron Maiden tot Tristania.
    Alleen metal als Dimmu Borgir trekt me niet zo. Best kunstig om die gitaarrifs en drums zo snel te spelen enzo maar de instrumenten overheersen de stemmen te veel. Ik hoor vaak niks van de stemmen en dat vind ik zonde (zoals bij clip van Dimmu Borgir die je laatste tijd regelmatig op the box ziet). Ze hebben wel een goed nummer van "Hear no evil, see no evil, lay no evil down on me" etc.

Van Iron Maiden vind ik met name de laatste cd's het beste.

5. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Heb trouwens een cd gekocht van Brazen Abbott, lekkere powermetal met drie verschillende zangers en subliem gitaarspel! Bytheway, Panzer: hoe was dat concert in Duitsland?

6. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Is dat relevant dan? :{

Als ze commercieel waren was hun muziek slechter geweest? Of moest je even checken of het wel cool was om Iron Maiden goed te vinden..

7. johnablade

johnablade get a life!

Leuk Bevonden:
    0
    tuurlijk niet! tis alleen vaak wel zo dat als bands comercieel zijn hun muziek meer mainstream en van het zelfde wordt. bij iron maiden valt dat nogal mee. metallica daarentegen.........

8. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Dat is waar.

Maar, ik in dit geval hebben we het niet over een band die hun muziek stijl opeens verandert om meer te verkopen (oid). Het gaat over bestaande muziek waar hij zich naderhand gaat afvragen of het commercieel is of niet. Dat verandert toch helemaal niets in dit geval? :)

9. MassHyponotic

MassHyponotic Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Ik vind Flogging Molly pas echt lekker! echte punk punk for life! Maar lekker Black Sabbath of Ozzy alleen, Iron Maiden kan ook lekker maar toch ook Gamma Ray!

10. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Ik denk ik begrijp jou helemaal een beetje niet maar gelijk jij geloof ik wel....:confused:

11. MassHyponotic

MassHyponotic Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    ik snap jou niet! ik Flogging molly luiteren!

12. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Goh....misschien wilde ik iets duidelijk maken...:D

Maar het zij je vergeven want je vindt Gamma Ray cool :)

13. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Zooo, dit net van www.metalfan.nl!
    Grip Inc, een van de bands van Slayer drummer Dave Lombardo, komt in maart met hun nieuwe album. De titel hiervan is Incorporated, en het album werd opgenomen in de Duitse Woodhouse Studios. Op 15 maart moet het album in de winkels liggen.

Grip Inc. is zeer cool :)

14. greenbean

greenbean Pow! ur dead!

Leuk Bevonden:
    1
    ^ [BUMP] ^

kent hier iemand edguy, schijnt power metal te zijn.

15. Johannus

Johannus tom joh

Leuk Bevonden:
    2
    Ik downloade gister per ongeluk Sugarless... Het is eigenlijk niet echt metal, maar toch heeft het iets wat me aan metal doet denken. Funky metal zeg maar. Zelf vind ik het helemaal niks trouwens...

16. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Laatst weer de cd van Anthrax - We've come for you all herontdekt. Fuck, die gasten zijn eindelijk weer op het juiste spoor! Voor de rest weinig interessante releases de laatste tijd.

@Greenbean: Edguy is inderdaad powermetal, maar ik vind er weinig aan

17. Panzer

Panzer Seven deadly sins...

Leuk Bevonden:
    0
    Yep, weer een lekkere plaat van de mannen, heb alle cd's van ze sinds John Bush_O_ er bijzit, echt een wereldzanger die man, Sound of white noise blijft echter nog steeds hun beste plaat met John!!!

18. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Toch ook nog maar eens proberen. Heb geloof ik wel wat nummers van ze, meteen maar ff luisteren.

19. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Heb net de eerste cd van Adagio gekocht, blijft een hele aparte band. Moet zeggen dat ze de meeste releases van het moment gemakkelijk wegblazen. Maar, de nieuwe Primal Fear is ook helemaal te gek

@ Panzer, wat vond jij van Stomp 442? Afgezien van een paar krakers vond ik die plaat echt helemaal k*t. Bij dat countrynummer haakte ik echt af

20. Panzer

Panzer Seven deadly sins...

Leuk Bevonden:
    0
    Gek, genoeg kan ik die plaat erg goed "diggen", dat country deuntje moet je gewoon zien als ongein, is gewoon om een statement te maken van: wij hebben schijt aan iedereen die denkt dat we alleen maar metal spelen!!!

En als je het een paar keer luistert is het best een leuk nummertje, maar ja ik ben een grote fan van de band dus dit is niet echt objectief.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina