nieuw begin schooljaar

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door de bengel, 6 sep 2005.

1. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Blurr...vandaag net thuis gekomen. Ziet bij binnenkomst een doos met boeken staan, naja morgen maar na school toe. Nu momenteel nog geen zin, ben nog steeds in luie modes van 2 week vakantie.

2. mr. E

mr. E Giraffe XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    zit in de 6e nu \o/
    ik ben nog niet te laat gekomen etc, maar met t nieuwe systeem kan bijna niemand meer cheaten met te laat briefjes..
    meer weet ik nog niet.

/edit:
    DOED! We hebben tegelijk gala!
    ik ga Corossi in t pak zien.. 8) met zn meisje (of jongen, dat kan natuurlijk ook)

Laatst bewerkt: 7 sep 2005
  3. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Wat voor systeem hebben jullie dan???Ik geef eerlijk toe dat ik weleens van die briefjes heb gejat, dan kon ik ze zelf schrijven en kwamen ze niet in de computer, zodat ik geen brief thuis krijg en me moet melden om 7:45 O-)

4. mr. E

mr. E Giraffe XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    tegenwoordig hebben ze een computersysteem dat bijhoudt, en op de briefjes zet hoe vaak een iemand te laat is geweest, met de straf ervoor daaronder geschreven.

Na 1x gebeurt er niets
    Na 2x=> een dag nakomen (ofzo)
    Na 3x gebeurt er niets

nu t geprint etc wordt, kan je niet meer cheaten..

5. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Dan is het bij ons beter, je ouders moeten dan gewoon een briefje schrijven. Daardoor wordt het wel heel makkelijk om te cheaten :p

6. Black Label

Black Label -

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben vandaag voor de eerste dag naar school gegaan, Ik doe nu Havo 4 E&M met M&O als keuzevak. Ik heb wel een goed rooster en ook wle een goede klas dus dat zit wel mee.
    Maar wel raar iemand in mijn klas is 18 en ik ben 14 zelfde niveau alleen zit er 4 jaar tussen best grappig eigenlijk

7. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had vandaag maat 2 uur les

8. Headcollector1

Headcollector1 Mijn Verzameling

Leuk Bevonden:
    0
    En ik heb nog lekker vakantie :9, eind deze maand begint mijn school pas. :cool:

9. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Had vdaag lekker vrij... echt genot.. vanaaf uit in A'dam en morgen van 8:45 tot 10:30 college...het leven is zo zwaar:p en dan me boek ophalen van deze periode

10. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb deze hele week al het eerste 2 of 3 uur vrij. Kan ik na de vakantie toch nog een beetje uitslapen.
    Ik zit nu in 5VWO met het profiel EM. Ik heb M&O en Bio erbij gekozen. Bio (kutvak) heb ik al afgesloten in de 4de.

11. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Egt kl*te met dat nieuwe systeem. Ze printen helemaal met de computer je naam, klas en lesuur uit. Je kan er nu niet zomaar ff een paar namen bij schrijven, dat kon eerst wl :'-(

Gezellig :9
    Als het meezit met een meisje, maar dat moet nog ff werk van gemaakt worden ;)

12. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    OMG ik heb precies hetzelfde! 8)

E&M met M&O in jaar 4 :p

Welke taal heb jij erbij gekozen, ikke Duits O-)

13. niks 5 uur billentriller. het is maar iets van half 5.

en ik heb ook 28 urige lesweek, maar gelukkig niet zo veel tussenuren als jij *) ;) :+ }:] :confused: :9 _0/ |:- O-)

Laatst bewerkt door een moderator: 8 sep 2005
  14. mr. E

mr. E Giraffe XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    omg.. like.. heb je dat gezien? er loopt zo'n meid rond waarvan t lijkt alsof haar make up doos is geƫxplodeerd :eek:

en de verbouwing is nu wel beetje jammer.. kan bijna nergens zitten :'-(

15. Black Label

Black Label -

Leuk Bevonden:
    0
    Ghehe, Ik heb ook Duits :p

16. Odyss NL

Odyss NL New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Lol, zo had ik het ook vorig jaar :). Ga nu naar de 5e, en Duits heb ik afgesloten _0/.

Met een 6...

17. Black Label

Black Label -

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet het ook allemaal maar goed zien te doen want ik doe E & M maar ik ben het slechts in economie van dit profiel dus word even afwachten. maar ik wil wel graag gewoon over, Ik zou wel vet vinden om op mijn 16e van school of te gaan

18. mars15

mars15 Guest

ICT bevalt nog wel, medewerker beheer ict

3 dagen stage 2 dagen school ben niet eerder dan 4 uur per dag klaar met school tegenwoordig helaas

Maar kom een heel eind met me laptop lekker muziek luisteren, wat huiswerk maken

19. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    iedereen is al begonnen aan school :D lol
    Echt leuk om te horen dat er nu bij veel scholen nieuwe "afwezigheids-afhandelings-systemen" zijn. Vroegah in mijn tijd (lees: 2 jaar geleden) was dat nog niet :+

Mijn school begint 28 nov. pas , tot die tijd.... even werk zoeken denk ik.

20. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    8) Dr lopen wl meer van die meiden rond die hun make up dozen ff laten exploderen ;) . Een beetje make up vind ik meestal nog wl mooi, maar dr zijn idd van die meiden die gebruiken volgens mij een potje make up per dag. Dat is gewoon echt niet mooi meer.

Die verbouwing is idd wel jammer, om het nog zacht uit te drukken.
    Nu het goed weer is, ga ik lekker naar buiten, ruimte zat.
    Hoop wl dat er meer plek is op school om te zitten als het weer echt slecht weer gaat worden.

Dan heb je nog eens een mediatheek met niet werkende computers en het feest is compleet :9

Deel Deze Pagina