Noem jij dit soort reacties sadistisch ? Ja dat zijn ze misschien wel, maar dan nog altijd minder sadistisch als het daadwerkelijke uitvoeren van een dergelijk misdrijf als bakstenen naar treinen gooien !
Die gozer levenslang opsluiten ? Ja tuurlijk, biedt um onderdak (lees : hotel) aan voor de rest van ze leven (want zo ist hier bijna in Nederland

)....waar WIJ voor kunnen betalen idd.
Hem afmaken is een stuk goedkoper, maar voor hem ook de makkelijkste manier....dan issie overal vanaf.
Mijn voorbeeld van peuken uitdouwen, daar heb je niks aan nee....net zo min als dat hij der iets aan had toen ie koos die baksteen te gooien !
Wat ik ermee wou aangeven was ; laat um lijden....laat um de pijn voelen. Laat um desnoods voelen wat dat meisje voelde op het moment dat ze die baksteen tegen der aankreeg, door een baksteen tegen z'n eigen harses te gooien de achterlijke idioot !
In elk geval laat um lijden, openbare vernedering desnoods zoals ze dat verdomme in de Middeleeuwen ook deden als je een strafbaar feit had gepleegd ! Gewoon waar iedereen bij is, openbaar martelen en vernederen....um geestelijk helemaal de grond in stampen. Zorgen dattie een stempel opkrijgt, dat het hele volk um kent....zodat ie nergens meer aan de bak komt, zodat geen mens um meer wilt kennen en ie de rest van z'n leven in een sociaal isolement komt !
Snap je mijn punt ? De lichamelijke, maar vooral ook geestelijke nasleep die dit nog heel lang heeft op een dergelijk slachtoffer van dit soort achterlijke misdrijven is gewoon te erg voor woorden....iemand die zo iemand iets aandoet verdient in mijn ogen precies hetzelfde, al dan niet meer (de dader had immers de keus, het slachtoffer niet) ! En niks geen makkelijke oplossing zoals de dood, of iets waarvoor het volk moet betalen....
Sorry maar dit soort dingen maken mij kwaad, heel kwaad....ik liet me even gaan, morgen ist wel weer over denk ik

Klik om te vergroten...