Na een tijd trouw dienst te hebben gedaan geeft mijn Xbox nu toch echt aardig wat problemen.
Een overzicht:
1. Als ik hem op een dag voor de eerste keer aanzet om te gaan gamen is alles ok. Start snel op, game start op en spelen maar.
2. Maar als ik dan een andere game in de Xbox wil stoppen gaat het mis en komt de meldig Game/DVD niet herkent, vuil, etc.
3. Als ik de Xbox nu herstart gaat dat ubertraag en de DVD lade wil niet meer open of soms na heel lang wachten. Game/DVD wordt dan nog steeds niet herkend.
4. Als ik hem nog een keer opnieuw start blijft hij zelfs hangen bij het Xbox logo.
Herstarten, stroom eraf, etc. helpt allemaal niet.
Ik heb ook even gekeken bij de Microsoft supportpage en daar staan mijn problemen min of meer tussen. (Statusindicator blijft knipperen, CD-lade gaat niet open, Game start niet). Volgens die supportpage zou het een intern probleem kunnen zijn (kan dus van alles zijn).
Hebben meer mensen bovengenoemde problemen met hun Xbox (of gehad)? En weet iemand waar deze problemen aan kunnen liggen (DVD-drive, software Xbox).
En heeft iemand ervaring met Microsoft en het op laten halen/op sturen? Hoe lang ben je hem gemiddeld kwijt? En worden problemen gratis verholpen? Want volgens mij is m'n garantie al lang verlopen.
Uiteraard kan ik ze meteen bellen, maar ik wilde eerst even horen of meer mensen ervaring met dit soort Xbox problemen hadden/hebben.
Tnx!

Klik om te vergroten...