1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met Xbox

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Diamond_X, 14 mei 2005.

1. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Error 10 - kernel - DVD timeout

Kabels goed vastzitten? Anders is je DVD-drive gewoon stervende. Nieuwe kopen, of (laten) repareren.

2. xboxtukker

xboxtukker Mod styler of Twente

Leuk Bevonden:
    0
    Zo te zien ben je niet echt aardig geweest tegen je box. koop gwoon een nieuwe drive bij www.yoxbox.com

3. Qontroller

Qontroller Q-dance fan

Leuk Bevonden:
    0
    Is dat een beetje makkelijk te doen, nieuwe drive erin gooien? Xbox nog nooit opengegooid dus ik heb geen idee hoe t er van binnen uit ziet... En welke nieuwe drive is dan beter, de LG of de Samsung??

4. mutantemile

mutantemile The Pub's Barman

Leuk Bevonden:
    44
    ja super makkelijk, voor tuts kan je het beste naar de Casemod treaths gaan, die weten wel waar je goede tuts kan vinden

5. Bun

Bun gallie

Leuk Bevonden:
    1
    Dvd drives verwisselen heeft toch niks met casemodding te maken?
    Hier kunnen je vragen ook beantwoord worden he..
    Een tutorial voor een dvd drive verwisselen is wel erg onnodig, omdat dat echt super makkelijk is: Xbox open -> hard drive er naast leggen zodat je je dvd drive eruit kan pakken (ff los schroeven) -> dvd drive uit de plastic houder -> ata en gele kabel uit de achterkant van drive halen -> nieuwe drive aansluiten (moet wel een xbox drive zijn) -> alles terug op zijn plek zetten en spelen maar.

6. Wallie

Wallie Hardware Freak

Leuk Bevonden:
    0
    Maar welke is nou beter de LG of de Samsung? Je kan ook trouwens de lens vervangen, daarvoor ben je de helft goedkoper uit. Maar is dit wel verstandig. Ik neem aan dat dat sneller fout gaat dan een dvd drive verwisselen :)

7. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Verwissel maar gewoon de hele drive, LG heb ik goede dingen over gehoord maar Samsung schijnt ook goed te zijn, ik zou voor de LG gaan.

8. Qontroller

Qontroller Q-dance fan

Leuk Bevonden:
    0
    OKe, ja heb m open gemaakt, tis net een computer dus dat gaat wel lukken dan. Maar is t niet mogelijk er een gewone dvd-speler in te zetten, aangezien bij yoxbox alleen nog de thomson bestelbaar is?

Edit/ zo wou net nieuwe drive bestellen, toen bleek dat t schoonmaken geholpen had :p. Nog niet helemaal top, maar zolang ie t volhoud tot dat de 360 komt ben ik blij.

Laatst bewerkt: 20 aug 2005
  9. Diamond_X

Diamond_X diamonds are forever

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er wel redelijk wat op gespeeld, maar dat zou moeten kunnen. Microsoft had gewoon betere DVD-drives (lees betere lenzen) moeten inbouwen. Hoop dat ze dit bij de Xbox360 beter gaan doen.
    Maar heb inmiddels de vervangende ingebouwd (wat overigens super simpel is). Nu maar hopen dat deze (Thomson) langer meegaat.

P.s. Ik zie trouwens weinig verschil tussen de verschillende merken drives. Wellicht dat de ene lens iets beter is dan de andere en dus bepaalde media wel of niet afspeeld. Had oorspronkelijk een Philips die dus kapot is gegaan en nu net een Thomson die tot nu toe alle games die ik erin stop draait.

Laatst bewerkt: 20 aug 2005
  10. Wallie

Wallie Hardware Freak

Leuk Bevonden:
    0
    Hoelang moest je ongeveer wachten voordat je hem binnen had?
    Ik neem aan dat je hem bij yoxbox hebt gehaald :)

11. Diamond_X

Diamond_X diamonds are forever

Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem inderdaad bij yoxbox besteld. Slechts twee dagen hoeven wachten.

Deel Deze Pagina