[XOne] Router problemen

Discussie in 'Games' gestart door TheEreaser, 13 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TheEreaser

TheEreaser Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

Ik heb ongeveer al sinds het begin dat ik xbox live nam problemen met de experia box. Gisteren kwam een vriendinnetje van mn zusje op het netwerk en toen hield mijn xbox het voor gezien.
    Vandaag met goede hoop mijn xbox weer opgestart en de laptop van dat vriendinnetje uit de router gegooid. Maar nu heb ik opeens Strict nat :confused:
    Mijn UPnP is enabled en ik heb gewoon de poorten van Xbox Live aan mijn xbox toegewezen.

Omdat we al vaker problemen hebben gehad en ik ben het zelf echt meer dan zat. En ik heb zelf niet super veel verstand van netwerken, dus mijn vraag is wat goedkoper is een kabel van 10-15 meter naar mijn xbox trekken of een nieuwe router kopen of als het mogelijk is een 2e router kopen?

Alvast bedankt:)

2. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Je moet kiezen tussen UPnP en Poorten want beide tegelijk gebruiken is alleen vragen om problemen.
    Je moet even alle gemaakte instellingen op de Experia ongedaan maken !
    Alle instellingen opslaan en dan de Experia voor een minimaal 5 minuten van de spanning halen.

Experia opstarten en dan alleen de UPnP aanvinken , opslaan en weer de Experia voor een paar minuten van de spanning halen.

Een 2e router kopen heeft geen zin omdat de 1e (Experia) jouw toegang is tot het internet.

Voor al jouw Experia vragen kan je terecht in de volgende thread.
    Experia Box en xbox live

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina