1. cdiddynl

cdiddynl Guest

hey mensen ik zag hier nog niks over maar dit wil ik ff kwijt. Zijn er hier mensen met een tattoo of die een tattoo willen, zo ja wil je dit beantowoorden:

- Wat voor tattoo's
    - Hoeveel tattoo's
    - +- Prijs klassen
    - Waar heb je de tattoo

Cdiddynl,

ik wil graag een tattoo, maar weet nog niet wat ik wil laten zetten, en waar en doet een tattoo zetten pijn ?¿¿

2. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    In de Green Mile is er een topic over.

Maar ik zie dat je er nog niet in kunt....

Ik heb er zelf 2 en daar laat ik het voorlopig bij. Iig geen spijt van... ;)

Maar denk er zeker goed over na!

3. The Hammerman

The Hammerman The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    Heb er ook 1tje. Wil er zeker nog 1 geen spijt van trouwens. Zou er alleen wel goed overnadenken

4. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind het meestal niet mooi, en het lijkt me zo vervelend als je erop uitgekeken raakt en dat ding later meeverschrompelt...

5. woolyonline

woolyonline I will kill you!!

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik een tatoo laat zetten word dat een scorpioen, in me nek, dat heb ik eens gezien en is heel gaaf, maar niet te groot!

greetz wooly

6. juniorjoa

juniorjoa Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik een op mijn kont ne leeuw en soms kan ik hem laten brullen :d:d:d:d:d:d

7. High 5

High 5 _/_/_/

Leuk Bevonden:
    1
    Er werd eens een man binnengebracht in een ziekenhuis na een auto ongeluk.
    Al snel werd onder de verpleegsters bekend dat de man het woord JAN op zijn penis had laten tatoeeren.
    Alle verpleegsters moesten er hartelijk om lachen tot op een dag een verpleegster ontdaan de kantine in kwam met grote ogen en hoogrode wangen.
    "Wat heb jij ineens?" vroegen haar collega's.
    Ze vertelde dat ze "jan" een sponsbad had gegeven en dat hij daar opgewonden van was geraakt.
    "Dat is toch niet zo raar, we hebben zoiets allemaal wel eens meegemaakt, heel normaal hoor" zeiden de anderen.
    "Dat weet ik ook wel", zei de verpleegster, "maar toen hij helemaal stijf was stond er geen 'JAN' maar stond er 'KOM OOK ETEN IN DE SNACKBAR VAN BOLLE JAN IN TIETJERKSTERADEEL"!!

8. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil er 1 nemen op mijn rechterschouder in de vorm van mijn initialen.

9. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    k heb een tattoo op mijn schouder, een tribal, zelf getekend...kostte toen 200 gulden om te laten zetten 10 jaar geleden....over de pijn, voelen doe je het altijd, het wordt met een naald (of meerdere naalden tegelijk) in je huid gezet, sommige plekken op je lichaam zijn gevoeliger. Bij mij was het een vervelend schurend gevoel en niet echt pijn, maar zeker ook niet prettig.
    Als je een tattoo laat zetten zou ik er goed over nadenken, niet alleen wat je wilt, maar zeker ook waar ivb met later werk of iets dergelijks. Niet iedereen is gecharmeerd van een mooie plaat in je nek of onderarm en eenmaal erop is het niet meer (mooi) weg te halen.

10. drolloe2080

drolloe2080 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb er nu 5

1 op me linker bovenarm
    1 op me rechter arm
    1 op mijn rug
    1 op mijn linker onderarm
    en 1 op mijn buik

11. Ruben III

Ruben III Rando

Leuk Bevonden:
    23
    Heb nog nooit iemand mooier zien worden door een tattoo. Het bevestigt eerder een vooroordeel over je :) (kom, kom maar met de reacties :D).

12. kuftc

kuftc Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    k wil er een op mij rechten arm ik weet nog niet wat maar ik kijk wel

13. Cyber-Ninja

Cyber-Ninja Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Die tattoo van George Clooney in From Dusk Till Dawn vindt ik wel gaaf.
    Het is een tribal tattoo die van zijn arm door gaan tot zijn nek.
    Maar ik denk niet dat ik ooit een tattoo zal nemen.

Laatst bewerkt: 25 jun 2005
  14. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik wil er wel graag een paar. Ik ben alleen te jong om ze te laten zetten. Mijn zussen hebben er wel een:)

15. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind die tattoo van Brad Pitt uit Ocean's Twelve wel strak..

ik wil ook een tattoo, en ik heb er al eentje uitgekozen.. nu het geld nog, en nog ff wat meer bovenarm spieren kweken.. nu is het namelijk niet echt mooi..

Ik zou er ook wel eentje willen op me schouderblad, maar ik wil daar een mooie prent voor uitzoeken.

16. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    ik zou graag een tattoo laten zetten op mn bovenarm, ben er alleen nog niet uit wat... niet te groot iig :)

17. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    Geen tattoo voor mij, ik denk dat ik daar later echt spijt van krijg...
    ..hoewel een tijdelijke tattoo me wel cool lijkt, om dan het Elite Spec Ops Logo tussen mijn schouderbladen te zetten :) Zelfde formaat, dus vrij bescheiden.

18. cdiddynl

cdiddynl Guest

Ik moet alleen nog mijn vader zo ver zien te krijgen dat ik een tattoo mag en dan laat ik er over 3/4 maanden er een zetten. Heb al een voorbeeld maar weet niet hoe ik upload, anders had ik hem laten zien. Het is een tribal tattoo in een vorm van scorpion echt wel vet.

19. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    imageshack.us ;)

20. WorkingTitle

WorkingTitle ..

Leuk Bevonden:
    3.115

Deel Deze Pagina