Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daantjuh_15

daantjuh_15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hee,
    ik heb voor de vakantie een nieuw vriendinnetje...
    maar ik zal ff bij het begin beginnen... zij ging naar tunesie voor vakantie en ik naar zeeland ( jaja, leuk he :+) we smste heel veel tijdens vakantie, en ze belde voor 1ste keer....ging allemaal goed geen problemen...maar de 2de keer dat ze wou bellen ging wat minder soepel...
    ze smste of ze kon bellen die avond... ( maar ik las het smsje de volgende dag)
    dus de volgende dag smst ze weer of ze kon bellen maar dat was om 1 uur snachts...ik zei liever morgen ben nu echt moe, de volgende dag zou ze gaan bellen savonds... ze stuurde smsje of ze kon bellen savonds ik smste terug: ja prima, maarja die avond was ik het totaal vergeten. had men mobiel niet bij me.. ze had 3 kwartier gewacht op een smsje van mij of ze kon bellen die avond.
    de volgende dag smste ik terug dat ik het helemaal vergeten was.
    ( beetje dom van me, maargoed) ze pakte helemaal verkeerd op en dacht dat ik der niet meer leuk vond ofso, omdat ik telkens zo kortaf reageerde. ze heeft vet veel van gehuild en zo erg gekwetst dat ze nu echt niet weet wat ze voor me voelt. ik kwam hier pas achter toen ik terug was vakantie, op vakantie zelf had ik het echt niet door.
    dus ik voelde me zo bagger toen ik het hoorde..
    vandaag ben ik naar der toe gegaan en hebben we alleen maar gepraat... het is nu allemaal wel goed maar ze weet echt niet of ze nu wel of niet verliefd op me is...
    nu wil ik iets doen zodat ze weer verliefd raakt, maar ik heb zelf totaal geen idee wat ik moet doen... dus mijn vraag is weet iemand wat ( in de buurt van groningen) want hou echt super veel van der, en wil men fout herstelle...
    nouja, hopelijk weet iemand wat ( ben trouwens geen 15 meer hehe nu 17):+

2. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    1: gebruik meer leestekens
    2: schaap....neem je mobiel mee
    3: denk je niet dat deze gesloten wordt?
    4: kon dit niet in de vrouwen thread in GM
    5: ga uit eten ofzo.....kan je zelf ook wel opkomen niet?

3. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Zeeland kan best gezellig zijn hoor :+ Vooral zierikzee/ renesse.

Gewoon avondje gezellig film kijken doet ook wonderen hoor. Maar ik zou deze vraag ff in het vrouwen topicje in de GM zetten... Dan krijg je waarschijnlijk meer reacties.

4. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Snap er geen kut van heel dat verhaal zonder die leestekens, misschien wat beter formuleren alles?

5. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Ga naar het Vrouwen Topic :cool:
    Voor al u problemen met het andere geslacht....

Vrouwen Topic

6. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    yupz, verplaats je verhaal daar effe naar ;)

-Closed-

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina