Joint roken : Stoer/Niet Stoer

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Fearless[NL], 17 jul 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fearless[NL]

    Fearless[NL] Ik zit niet op deze

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat vinden jullie nou eigenlijk van Blowen.
    Staat het stoer?
    Ik vind het afentoe wel lekker maar vind het niet stoer.
    Doe het voor de fun weleens met paar vrienden:)
    Blowen jullie weleens ?
     
  2. Fearless[NL]

    Fearless[NL] Ik zit niet op deze

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandalzzz wil niet reageren omdat hij denkt dat jullie hem een zware junk noemen omdat hij zeker 15 jointjes per dag opsmookt :)
     
  3. vandalzzz

    vandalzzz Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    1
    hahaha hij is errug:pok ok ik rook zo afentoe heel de dag wel eens een blowtjuhhh:pen dan?:p
     
  4. HeAvY-GeAR

    HeAvY-GeAR Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik begrijp niet waarom je nou jointjes zou roken, ik vind roken al erg genoeg. En of het stoer is... zeker niet. je moet wel erg weinig aandacht krijgen als je rook/blowt om stoer te zijn.
     
  5. Fearless[NL]

    Fearless[NL] Ik zit niet op deze

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0
    Nja , het is soms wel leuk.
    Maar niet als je er aan verslaafd raakt.
     
  6. styliciouz

    styliciouz grasshoppert

    Berichten:
    185
    Leuk Bevonden:
    0
    k vind het lekker, daarom doe ik het. goeie reden toch?
     
  7. Fearless[NL]

    Fearless[NL] Ik zit niet op deze

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0

    Yeah :)
     
  8. HeAvY-GeAR

    HeAvY-GeAR Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    0
    het is in mijn ogen De Langzame DooD
     
  9. vandalzzz

    vandalzzz Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    1
    gelukkig ga je ook langzaam dood zonder:)
     
  10. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Roken en al die zooi is slecht voor je, ik leef al ongezond genoeg zoals het nu is (qua eten en drinken). Soieso nooit behoefte aan gehad.
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Tja... Ik ben in dubio ;) ... Joints roken voor de fun is niet cool .. maar gebruik je het als medicijn, omdat je heel veel pijn hebt (ziek) dan is het een noodzaak..

    Maa verder is drugs een mode trend. Jammer dat sommige loosers zich zelf stoer vinden ... en nog veel erger soms ander een joint aanbieden, omdat het toch alleen maar een soft drug is. Zwakke zieltjes willen graag bij een groep horen en besluiten daarom een "jointje" mee te roken.. Deze zielige mensen zijn alles behalve stoer
     
  12. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    ik ken iemand die rookt om aandacht van jongens te krijgen, dat vind ik pas triest.:{ Ik zelf rook nooit, ik blow niet en dat ga ik nooit doen. Beter gewoon nooit proberen, dan loop ik de minste risico's om verslaafd te raken.:eek:
     
  13. Ol' Capone

    Ol' Capone Future xbw *****

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    1
    idd :)

    ik rook soms, maar ben zeker niet verslaafd ofzo!
     
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Joints zijn niet verslavend ... ehm .... is net zo verslavend als een sigaret, maar de verslavende stof is dan een heel klein beetje nicotine (vandaar de term soft drug). Echter is een joint niet gezond en tast onder andere de lever aan. Dus te veel gebruiken (zoals 15 joints op een dag :eek:) kan op termijn dodelijk zijn, maar te veel water is ook dodelijk

    Ik ben het met je eens dat als je er beter af kan blijven. Je kan er bijna alleen in aanraking zijn gekomen, doordat je door een "stoer" persoon bent gevraagd mee te roken en dus ...
     
  15. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik rook niet, nog nooit geprobeerd ook, als rook ruik dan vlucht ik gelijk weg uit die ruimte. Ik hou me adem dicht als ik rook ruik. Zelfs als ik naar buiten loop met me brood hou ik me broodzakje dicht :+. Roken lijkt me zoiezo al vies, en als het dan ook nog slecht voor je is _0/ . En roken stoer? Nee, niet echt of je moet aandacht nodig hebben, want waarom zou je nu nog gaan beginnen met roken? Pffff, en dan nog niet eens de kosten van het roken uitgerekend, dan heb ik aan me krantenwijk nog niet genoeg |:-. Nee, roken, niks voor mij. En Jointjes _0/.
     
  16. XBOXLIVE!

    XBOXLIVE! Guest

    Joint roken = attention seeking
     
  17. The Messenjah

    The Messenjah Rotondés

    Berichten:
    687
    Leuk Bevonden:
    4
    Joint roken is gewoon lekker. Je wordt er lekker chill van en je gaat dingen opmerken die je nooit eerder gezien hebt. Bloemen worden mooier van kleur en muziek gaat je meer aanspreken. Dáár doe ik het om, niet om stoer te doen. En het is ook niet zo dat ik een joint nodig heb om plezier te hebben, ik kan al debiel genoeg doen zonder wiet.
     
  18. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    NIET STOER roken zuigt stinke stinke....... bah bah of het nou een joint is of een sigaret het is allebei goor :eek: ik ga toch ook niet boven de bbq hangen om zoveel mogelijk rook in te ademen 8)
     
  19. dotcom

    dotcom --Re$peCt ThA RulEz-

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0

    Zoiets onzinnigs heb ik nog nooit gehoord , sinds wanneer is veel water drinken dodelijk 8) 8) ben erug benieuwd waar je dit vandaan hebt ,, ik weet niet beter dat water onbeperkt gedronken kan worden en juist je lichaam zuiverd van afvalstoffen zoals de werkzaame stof THC wat in mariuhana zit ...en je lever wordt aangetast door blowen ?????? Geloof eerder je hersenen hoor zeker als je 15 joints per dag rookt ....
    Voor de rest ik rook heel afentoe ook wel eens een jointje gewoon om te ontspannen . Maar verslavend is het niet althans niet bij mij ,zolang je het in beperkte maate doet kan het absoluut geen kwaad , en of het stoer is absoluut niet .. :p
     
  20. dinero

    dinero Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Stoffen in een joint zijn helemaal niet schadelijk voor het lichaam, joints zijn zelfs veel gezonder dan sigaretten omdat THC juist de teer afbreekt (teer is een van de schadelijke stoffen uit sigaretten, nicotine de verslavende).

    Bovendien vind ik het een beetje sneu om te zeggen dat alle mensen die joints roken om erbij te horen zielepieten zijn want dat is hypokriet, ik geloof namelijk dat iedereen wel dingen doet om erbij te horen en dat houd vanzelf wel op (na de pubertijd) en dus veroorzaakt het geen serieuze schade omdat het niet op lange termijn wordt gebruikt.

    (ps. marijunana is niet verslavend)
     
    Laatst bewerkt: 17 jul 2004
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina