Engste film ooit?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Alien, 12 nov 2003.

  1. Fearless[NL]

    Fearless[NL] Ik zit niet op deze

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep , IT was een goeie film.
    Aanstaande woensdag ook een thriller van Steven King :D
    Ik weet niet welke zender en hoelaat maar het gaat over een ziekenhuis dat op een oude fabriek is gebouwd en die fabriek is afgebrand.
    En er werkten veel kinderen , die zijn allemaal omgekomen tijdens die brand.
    Lekker girezelen dus;)
     
  2. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Die site is echt heel sterk, maar je moet wel de film een paar keer gezien te heben. Als je dat namelijk doet zie je ook dat er, mede door hulp van de website, heel veel verhalen gaande zijn in de achtergrond. Zo wordt de hele theorie va Rberta Sparrow uit de doeken gedaan en zie je wat er gebeurt met de levens van verschillende personages nadat Donnie
    zijn leven opoffert voor de mensheid. Zo zie je bijvoorbeeld dat Michael Cunningham toch opgepakt wordt voor pedofilie
    .
     
  3. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    agree die film is echt ill _O_
     
  4. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Een horrorfilm die ik persoonlijk altijd behoorlijk goed heb gevonden is In The Mouth of Madness. Het is een film uit '95 en komt van de hand van John Carpenter die ook klassiekers heeft gemaakt als Halloween en The Thing (remake). Het is overigens geen slasher movie zoals Halloween, maar het draait in deze film meer om de sfeer en het verhaal net zoals bijv. in The Shining en The Others het geval is. Zeker de moeite waard om deze eens een keer te huren.
     
  5. Glue

    Glue The Great Cornholio

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    2
    The Prince of darkness is ook een goeie van Carpenter
     
  6. styliciouz

    styliciouz grasshoppert

    Berichten:
    185
    Leuk Bevonden:
    0
    Kheb deze een keer op tv gezien ja, cker een goeie film.
     
  7. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    The exorcist een meesterwerk...

    de paranoide sfeer die ze crëeren is gewoon angstaanjagend...
     
  8. Nijmegendabest

    Nijmegendabest Registered User

    Berichten:
    199
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb net ff cannibal holocaust, traces of death 2 en 3 bij de vanleest besteld. :)
     
    Laatst bewerkt: 16 jul 2004
  9. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Vond Requim een aparte film, niet super, maar wel een (redelijk) goede film. Zeer aparte stijl waarvan je mind soms even op hol slaat. En het eind, damn, dat kwam hard aan.
    Je merkte dat hij flinke spuitwond op z'n arm had, maar toen ie in het ziekenhuis lag en zijn arm ineens geamputeerd was was het best even een shock, ineens zo een heftige scene, samen met die vrouw die helemaal gek werd omdat ze op tv wilde komen
     
  10. sjoerdow

    sjoerdow Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    The ring was _O_

    en Leprachaun is ook *) en anders moet je wat uit de Freddy Kreuger-series zoeken
     
  11. sjoerdow

    sjoerdow Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    hey mensen ik heb blair witch ook gezien ik vond hem niet echt eng maar keb gehoord dat die videobeelden ergens in 1997 zijn gevonden bij dat huis......
    als ik erover nadenk word het wel freakin scary

    maar ik heb alle echt bekende horrors al wel gezien:

    -predator
    -nightmare on elm street
    -faces of dead
    -final destination 2 (1 vond ik minder)
    -jeepers creepers (was qua special effects dramatisch maar verhaal vond ik behoorlijk)
    -exorcist (leuk gedaan dat achterstevoren traplopen ;) )
    -Leprachaun
    -Blade1 en 2 (is eigenlijk meer actie maar opzich allemaal leuk gedaan)

    Final destination kan ik aanraden is goed bedacht vooral 2 is gruwelijk origineel _O_
     
  12. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    vampire van John Carpentender was ook wel chill :D
     
  13. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Vond The Ring eerlijk gezegd saai. In ieder geval die remake (origineel uit Japan heb ik niet gezien). Viel bijna in slaap tijdens de film, alleen op het eind zat er een leuk stukje in.
    toen ze uit de tv kroop
    .Straks Final D. 2 maar eens kijken.
     
  14. Glue

    Glue The Great Cornholio

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    2
  15. Murdock

    Murdock Metal Up Your Ass!!!

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zoek een goede schrikfilm waardoor je s'avonds niet meer naar de plee durft. Ben van plan om een feesie te houden en dna heel me kamer donker te maken maar dan wil ik graag een film waarbij je zo ernstig bang bent dat je niet meer uit je bed durft. Blair Witch heb ik al gezien. Iemand help!!!
     
  16. styliciouz

    styliciouz grasshoppert

    Berichten:
    185
    Leuk Bevonden:
    0
    vlgns mij, als je een bepaalde leeftijd hebt bereikt, word je niet meer zo bang van films. Veel van de films die hier genoemd zijn vond k vroeger echt eng en kreeg er nachtmerries van, maar k denk dat k nu van geen enkele film niet meer naar de wc durf.
     
  17. Dione

    Dione Guest

    wat ook wel freaky is: 1st gaan smoken met zn allen bij iemand die een tuinkabouter in de tuin heb staan. Dan met zn allen net doen alsof de tuinkabouter steeds naar iemand aan t kijken is. Had een vriend van me de kabouter binnen gezet en later gingen we nog een bats smoken en toen had ie em ergens anders neergezte wat wij niet hadden gezien. We schrokken ons de KK! Was echt fucking vaag en savonds toen ik thuis kwam en ging slapen had k ook een vette nachtmerrie gekregen over die kabouter. Fucking freaky
     
  18. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Laatst Final destination 2 gekeken met een paar vrienden.
    De film probeert meer shockered te zijn dan eng, althans dat probeert het, ik vond het allemaal wel grappig :D

    Bloederig.. :+
     
  19. S3NS31

    S3NS31 Active Member

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand Crossroads gezien?
     
  20. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ja, tenminste, een klein stukje toen mn zusje de film afdraaide. Echt zo een meidenfilm. Stukje wat ik gezien hebt vond ik dan ook niks aan.
    Vind je Britney Spears eng dat je het in deze thread vraagt ;)
     
    Laatst bewerkt: 24 jul 2004

Deel Deze Pagina