[XOne] XBC legaal of illigaal

Discussie in 'Games' gestart door NLJohnny Cage, 26 jul 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, nog een extra aanvulling op mijn verhaal door Destrukt-DCF(d1. :)

    Oh en op je ge-editte stukje:
    Voor mij is er op Halo na geen boeiend spel op XBC, maar dat komt misschien omdat de live games me ook niet boeien... Misschien dat je Rainbow Six 3, SC: Pandora of CS speelt op Live. Vind ik ten eerste superveel saaier en die games worden ook op XBC gespeeld. En dan heb je geen delay. Je mist alleen het heilige scoreboard. Pfff
     
    Laatst bewerkt: 30 jul 2004
  2. (EXG)LINK

    (EXG)LINK ?

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb nou twee keer over xbc gespeeld met halo, en die lag valt overigens reuze mee. Na een tijdje heb je vanzelf door dat je ietsie pietsie ervoor moet mikken, maar daar pas je je tog enigzins automatisch aan. Iedereen heeft dan tog die lag behalve de host zelf dus dan vind ik eigenlijk dat je niet egt kan zeuren over xbc + nog het feit dat xbc gratis is. En voor gamers die geen zin hebben om te dokken voor online gamen is dit een super oplossing. Bij deze sluit ik me dus egt 100% aan bij Purno de Purno en Destrukt-DCF(d1.
    :p _0/
     
  3. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat is een goeie grap. Kan wel merken dat jij niks weet van de WCG want anders zou je mij wel meer serieus nemen. Die gasten kennen die spellen van voor naar achter en weer terug. Ik ken elk hoekje elk sneaky truukje dus sta niet zo slap te zwetsen. Afgezien van het feit dat ik er niet zo supergoed in ben ken ik het spel wel erg goed omdat mijn broer het speelt. Bovendien vind ik scoreboard zeer leuk, dat geeft net competitie. En ik zeik alleen op HALO @ xbc, dat zet ik ook in mijn post, verder heb ik er geen ervaring mee en ook geen behoefte aan. Bij mij lagt het bij halo, klaar. Dat is een feit. Als jij er geen last van hebt gefeliciteerd. Ik had ook nog vaak problemen met poorten, proxyservers, firewalls etc. omdat ik met 2 xboxen binnen 1 netwerk zit.Voor mij is de meerwaarde van een friendslist, scoreboard, downloadable content, vrijwel geen lag, gebruiksvriendelijkheid een plus die xbc mij niet biedt. Daar heb ik graag 70 euro voor over en ik gebruik het niet eens veel. Bovendien geeft zo'n reactie van tuur en dat weet ik allemaal wel, een beetje een jaloerse indruk. Ben je niet de eerste in, zou beter zijn als iedereen gewoon eens wat normaler deed tegen ons en ons gewoon zou steunen om voor Nederland een goede prestatie proberen neer te zetten op de WCG ipv eeuwig gezeik en ons altijd afschilderen als een stel domme lucky eikels. Je kan mijn mening toch gewoon respecteren ipv het af te doen als dom gezeik. Jij hebt recht op jouw mening prima, maar een beetje respect lijkt me niet teveel gevraagd. Begin me daar op dit forum steeds meer aan te ergeren.
     
    Laatst bewerkt: 30 jul 2004
  4. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    *KUCH!*

    Jij zit constant xbc af te zeiken omdat je lag heb met Halo, maar weet je überhaupt wel dat dat aan het spel ligt en niet aan de software.
    Je zit nu purno af te zeiken omdat jij toevallig "alle truukjes" ken, geloof me niemand weet alle truukjes. Ik speel nu anderhalf jaar halo en een jaartje online en ik kwam er laatst pas achter dat er een leuke teleport glitch is in damnation.

    Die tuur, tsjah die is nogal ver gekomen met WCG, maar ik vind eigenlijk dat je op zo'n toernooi niet alles gaat om je skill, met 1v1 gaat het meer om de power up voor je tegenstander te pakken en je hebt al 5 kills in je zak. De grootste pro kan van de grootste n00b verliesen met een 1v1, simpelweg omdat die n00b constant alle power ups heeft maar daarnaast helemaal geen skill heeft.
     
  5. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Ow ja waar dan? Ik zeg alleen dat het programma mij niet zo goed bevalt omdat ik er met HALO problemen mee heb, en met brute force ook. Ik zit niet te zeiken ik geef mijn mening, dat mag op een forum. Dat kan best aan het spel liggen, je mag toch gewoon die software gebruiken, ik hoef het alleen niet omdat ik er geen goede ervaringen mee heb. Dat bedoel ik dus met mensen die geen respect hebben voor zijn skills. Triest gewoon. Sommige gasten kijken daar op hun horloge voor de spawntijden, dus die kennen echt wel veel truuks. Als jij iedereen bijna klopt met 15-0 dan ligt dat alleen aan je power ups tuurlijk jongen. Eerste van de wereld mgp 2, allemaal mazzel. Er doen 600.000 mensen mee en tuur had gewoon de goeie powerups want het is eigenlijk een noob volgens jou. Jongen je kon nog niet met je oren wapperen of je had al 15-0 op de teller staan tegen hem. Shit dit zegt me genoeg, hier ga ik niet eens op in.

    Als ik het red en met de wcg meega dan staan veel mensen op dit forum te klappen als ik eruit lig, zegt wel wat over de mentaliteit hier.
     
    Laatst bewerkt: 30 jul 2004
  6. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol, waarom zeg je dan dat XBC slecht is omdat je lag hebt met 2 spellen die juist net niet bedoelt zijn om online te spelen.
    Maar laten we alsjeblieft niet King Tuur erbij betrekken, hij heeft het goed gedaan op de WCG ja. Maar dat betekent niet dat hij elk truckje weet. |:-

    Weet je wel hoe je moet reloaden terwijl je met een ander wapen schiet?
    Hoe je snel camo wordt? Hoe je vanuit elke hoek in HeH bijvoorbeeld de sniper kan pakken?
    Ik denk het niet...

    Trouwens leuk voorbeeld, die mensen die een horloge gebruiken voor spawntijden van power ups. Ik gebruik zelf ook een timer. :9

    Maargoed, laten we er maar over ophouden want het gaat weer eens helemaal nergens over.
     
  7. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Kom met al je praatjes dan maar naar de wcg, dan kom je em maar ff klop geven. Bovendien zijn die truuks waar jij het over hebt verboden.
     
    Laatst bewerkt: 30 jul 2004
  8. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me vrij sterk dat dat verboden is. En ik heb niet gezegd dat ik beter dan Tuur ben hoor. Ik kom dit jaar denk ik wel ja. :)
     
  9. NatureGoneWild

    NatureGoneWild Nuub on steriods!

    Berichten:
    1.578
    Leuk Bevonden:
    5
    Waarom zeur je in feite meer om medelijden dan je mening te verduidelijk en op argumenten in te gaan..Je hebt het alleen over dat je zo goed bent met je broer etc, daar gaat het allemaal niet over?

    EDIT:Je zei''Xbc is bagger, dikke lag altijd''
    Je doet net of je mening feit is.. mensen reageren erop en je veranderd gewoon van onderwerp omdat je IMHO geen goede tegenargumenten kan verzinnen..
     
    Laatst bewerkt: 30 jul 2004
  10. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zeur niet om medelijden, ik vind dat mensen zich wat sportiever en minder jaloers op moeten stellen en eens wat aardiger moeten doen. Ik zeg alleen dat ik weet waar ik het over heb, niet dat ik zo geweldig geniaal ben. Maar als je meedoet aan de wcg weet je echt wel het een en ander van zo'n spel, dat is het enige punt dat ik daarmee wil maken. Dus ga me hier nou niet neer staan zetten als een arrogante zak die steeds opschept want dat doe ik niet. Als je dat wel denkt ken je me niet, klaar. Ik steun de andere spelers als een team om als land de beste prestatie neer te zetten, en ga mensen dan niet onderwaarderen door het af te doen als lucky noobs, maar ik support ze en wens ze succes. Nu kan je zeggen dat dat niet uitmaakt, maar ik merk uit ervaring dat op ons altijd veel kritiek is terwijlbij andere mensen die zo'n opmerking plaatsen er niks wordt gezegd. Dat is niet vragen om medelijden dat is gewoon asociaal van die personen die die kritiek steeds moeten uiten. Ik heb gewoon delay met halo en brute force en kan 2 xboxen niet fatsoenlijk connecten. Dat is mijn punt niks meer niks minder. Dat is in mijn geval een feit bij die 2 games, dat was gewoon een ongenuanceerde opmerking van mij waar mensen dan weer over vallen omdat ze op de teentjes getrapt zijn. Ik heb dat daarna toegelicht als reactie op halo en brute force. Mijn argumenten dat ik xbc bagger vindt heb ik wel al gegeven ( scoreboards en al die zooi dus beter lezen aub ) Als iemand anders deze opmerking had gemaakt waren de tegenreacties veel minder fel geweest, dat is altijd zo op dit forum dat valt gewoon op na de 20e keer. En die dingen zijn wel verboden purno ( dat weet ik dan toch uit ervaring... , matt logan had eigenlijk gedisqualificeerd moeten worden voor het kijken op zijn horloge. )

    Als ik eruit lig vinden veel mensen dat leuk, en dat vind ik een trieste zaak. We strijden toch als een land voor de beste plaats? Als ik een keer een fout maak in een challenge, beginnen er altijd meteen weer mensen zie je wel hij is niet zo goed blabla, hou toch gewoon op. Ik doe gewoon mijn best om goed te scoren, en als er iemand beter is gefeliciteerd. Ik ben klaar hier.
     
    Laatst bewerkt: 30 jul 2004
  11. NatureGoneWild

    NatureGoneWild Nuub on steriods!

    Berichten:
    1.578
    Leuk Bevonden:
    5
    Ten eerste, veel mensen zijn vaak jaloers.. moet je mee leren omgaan..
    Scoreboards maken live beter als xbc zoals eerder beschreven, maar daarom is xbc niet bagger...
    Is mijn telefoon bagger omdat een andere telofoon tekst in het chineens vertaald?Nee, die telefoon is beter, maakt mijn telefoon niet bagger..

    Verder, ik heb je niet neergezet als arrogante zak wat ook helemaal niet de bedoeling was, ik vond wel alleen dat je meer over je skills+van je broertje praatte, in plek van waar het echt over ging.. En dat is over of xbc bagger is of niet..
     
  12. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja je hebt wel een punt dat je daar mee moet leren omgaan. Ik vind dat soms wel lastig. Ben zowieso iemand die over al op door blijft gaan (slechte eigenschap O-) ) Ja en als ik zeg XBC is bagger, dan is dat gewoon een beetje een ongenuanceerde opmerking waar je niet teveel waarde aan moet hechten he. Was ook alleen gebaseerd op mijn ervaring met halo en bf die dus blijkbaar volgens jullie geen goede voorbeelden zijn. Dat neem ik dan wel aan voor waar. Ik vind het een goede dienst omdat het gratis is, maar in vergelijking met live vind ik het minder goed. *)
     
    Laatst bewerkt: 30 jul 2004
  13. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat vind ik wel verrassend. Timen is verboden?
    En hoe zit het met XXY reloaden en wapens naden?

    Ben ik wel benieuwd naar, staat dat in een regelement ofzo. :eek:
     
    Laatst bewerkt: 30 jul 2004
  14. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Er is een reglement bij elk spel ja. Alleen de referee beslist uiteindelijk of iets is toegestaan. XXY reloaden wist ik niet (die truuk was wel nieuw) dus dat weet ik niet, maar ik kan me zo voorstellen dat een referee daar de uiteindelijke doorslag in geeft, dat was vorig jaar in ieder geval wel zo... Maar je komt er nog best mee weg soms, omdat WCG regelgeving niet waterdicht is maar daar wordt steeds beter aan gewerkt. Matt Logan, waar arthur toen van verloor had eerder gecheat door die spawntijden te meten, en bijna alle halo spelers waren er niet van gediend. De referee kon het echter niet bewijzen omdat dat iets is wat offscreen gebeurt dus toen werd ie daarvoor niet aangepakt maar kreeg ie slechts een warning geloof ik.http://www.worldcybergames.com/wcg2004/wc_officialgames_halo02.asp

    Dit zijn de voorronde regels. De finale regels komen later nog, die worden in overleg met gamers en feedback van de landelijke preliminaries opgesteld. Arthur mag dit jaar alleen niet meedoen met halo ivm leeftijdsrating in de VS.
     
    Laatst bewerkt: 30 jul 2004
  15. Sebass

    Sebass Schizz Artist

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    @alexvkan: XBC is bagger, --->dikke lag altijd.<--- Dit is geen meinig, hier heb je het als een feit getypt, natuurlijk dat je dan allemaal "Negatieve"(tegenstrijdende) reacties krijgt. Je hebt daarna getypt dat je L!ve beter --->vind<--- Hier hebben we wat aan want, dat vind jij en dit is jouw mening. Dus als je zo iets weer typt zet er dan ff by dat het jouw mening is, en voorkom dat je al die "negatieve" reacties uitlokt (want je vind iedereen al zo negatief)

    Greetz Sebass

    Edit: Thnx Dat je het ff duidelijk maakte over skype, Michael_T
     
    Laatst bewerkt: 31 jul 2004
  16. Chronos

    Chronos Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    alexvkan heeft gelijk. Ik heb xbc en xbl. Xbl bevalt mij echt ruim 10 x zo goed als xbc. spellen zoals Halo zijn altijd beetje laggy... Zelfs met 4mbit verbinding. Dan kan je wel zeggen dat het niet voor Xbox live gemaakt is dus dat het niet soepel gaat. UT is daar wel voor gemaakt en ik vind dat dat ook better speelt op XBL dan XBC.. Misschien ligt het aan mij maar ik zit toch veel vaker op Xbox Live. Ik speel alleen Halo heel af en toe weer op Xbc om iemand uit mijn klas te pawnen die niet wil langs komen.
     
  17. NLJohnny Cage

    NLJohnny Cage Drunkn Munky

    Berichten:
    418
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm heb ik dus een beetje xbc gedownload, denk ik een beetje halo oline, Maar toch vind ik dat er een super lag inzit, vergeleken met xbox live, en ik ben aardig xbox live gewent, dus voor mij is xbox connect totaal niks!
     
  18. NatureGoneWild

    NatureGoneWild Nuub on steriods!

    Berichten:
    1.578
    Leuk Bevonden:
    5
    Mischien moet je het topic waarin je denkt iets nieuws te vermelden is doorlezen, en ook de argumenten ervoor.Daarna snap je mischien dat deze post van je niks toevoegt en zeker niet als argument gebruikt kan worden :{
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina