Ik zeur niet om medelijden, ik vind dat mensen zich wat sportiever en minder jaloers op moeten stellen en eens wat aardiger moeten doen. Ik zeg alleen dat ik weet waar ik het over heb, niet dat ik zo geweldig geniaal ben. Maar als je meedoet aan de wcg weet je echt wel het een en ander van zo'n spel, dat is het enige punt dat ik daarmee wil maken. Dus ga me hier nou niet neer staan zetten als een arrogante zak die steeds opschept want dat doe ik niet. Als je dat wel denkt ken je me niet, klaar. Ik steun de andere spelers als een team om als land de beste prestatie neer te zetten, en ga mensen dan niet onderwaarderen door het af te doen als lucky noobs, maar ik support ze en wens ze succes. Nu kan je zeggen dat dat niet uitmaakt, maar ik merk uit ervaring dat op ons altijd veel kritiek is terwijlbij andere mensen die zo'n opmerking plaatsen er niks wordt gezegd. Dat is niet vragen om medelijden dat is gewoon asociaal van die personen die die kritiek steeds moeten uiten. Ik heb gewoon delay met halo en brute force en kan 2 xboxen niet fatsoenlijk connecten. Dat is mijn punt niks meer niks minder. Dat is in mijn geval een feit bij die 2 games, dat was gewoon een ongenuanceerde opmerking van mij waar mensen dan weer over vallen omdat ze op de teentjes getrapt zijn. Ik heb dat daarna toegelicht als reactie op halo en brute force. Mijn argumenten dat ik xbc bagger vindt heb ik wel al gegeven ( scoreboards en al die zooi dus beter lezen aub ) Als iemand anders deze opmerking had gemaakt waren de tegenreacties veel minder fel geweest, dat is altijd zo op dit forum dat valt gewoon op na de 20e keer. En die dingen zijn wel verboden purno ( dat weet ik dan toch uit ervaring... , matt logan had eigenlijk gedisqualificeerd moeten worden voor het kijken op zijn horloge. )
Als ik eruit lig vinden veel mensen dat leuk, en dat vind ik een trieste zaak. We strijden toch als een land voor de beste plaats? Als ik een keer een fout maak in een challenge, beginnen er altijd meteen weer mensen zie je wel hij is niet zo goed blabla, hou toch gewoon op. Ik doe gewoon mijn best om goed te scoren, en als er iemand beter is gefeliciteerd. Ik ben klaar hier.
Laatst bewerkt: 30 jul 2004