Waarom denken jullie dat Halo 2 nu wel of niet op 24 aug word.....

Discussie in 'Algemeen' gestart door Razers, 2 aug 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Razers

Razers Xbox Live Freak

Leuk Bevonden:
    0
    Nou aangezien we al flink aan het puzzelen zijn op i love bees heb ik toch maar deze post opgemaakt ik zou toch jullie mening horen waarom jullie denken... waarom het nu wel op 24 aug word vrijgeven of op 9 november... ik zelf ga er van uit op 24 aug maar ok ik zelf ben ook niet echt aan het wachten op deze game... maar in de tussen tijd dat we aan het puzzelen zijn kunnen we hier... praten over de verwachtingen waarom hij eerder zou moeten komen!

Nou ik zelf dat dat halo 2 op 24 aug komt!
    Waarom? in mijn ogen is het gewoon klaar.. Volgens de update elkeweek hebben ze bijna geen werk meer en zijn ze bezig met de finishing tutch..
    en aangezoen MS en Bungie al heel vaag doen en ook i love bees speelt een groten roll in mijn ogen volgens de puzzele komt gewoon alles uit op halo 2 en op 24 aug.. zoals doiga ook al zij in de i love bees treath

Ik zelf ben ook een beetje aan het kijken en voor mij is het gewoon cker 24 aug komt het spel in mijn ogen maar goed dat blijven speculatie en ik zal er ook nog niet teveel over vertellen want meschien in tegen deel gebeurd er wel wat anders maar er zijn veel misterys rond Halo 2 en i love bees

"Klik hier voor de I love bees post"

P.S sorry voor me NL ik heb een lichte vorm van Dyslectie!

/EDIT!: Whoops volgens mij staat hij verkeerd mijn excuus!!!

Laatst bewerkt: 2 aug 2004
  2. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Dat kan niet he kerel , zuiver omdat ik op die datum 25 jaar getrouwd ben en ik die avond mij met mijn vrouwke moet bezig houden inplaats van op de Xbox te spelen

3. Razers

Razers Xbox Live Freak

Leuk Bevonden:
    0
    Tja de game is klaar! en wat mij ook opvalt is gewoon dat er op geen ENKELE! trailer van die games of een special staat een datum behalve op die bioscoop trailer! staat 9 nov voor de rest zover ik weet staat geen datum.

en de datum van de game zelf 09/11/04 maak er een som van en je hebt uitkomst 24... 9 nov en 24 aug vallen alle bij op dinsdag i love bees! speelt een groten rol...

De countdown stopt op 24 aug......

en de ESBR ranking die op 7 AUG van start official in gaat!!!
    wat wil je nog meer! :eek:_O_

Laatst bewerkt: 2 aug 2004
  4. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11

Maar wat moet ik doen , als dat 24 augustus is heb ik een probleem , maar ja , eerst het vrouwtje en dan de game _O_

5. Razers

Razers Xbox Live Freak

Leuk Bevonden:
    0
    True :D vrouwen "meiden" gaan voor.. schijnbaar heb je een groot probleem!!! :p

6. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11

Ja kerel 25 jaar getrouwd en ze heeft me twee dotten van kinderen geschonken , dus die dag moet ik er wel volledig voor haar wezen.
    Ik heb het geluk dat ik een geweldige vrouw heb getroffen, en ik hoop dat jullie dat ook ten deel valt. groetjes

7. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Zie ook dit en dit topic.

Oftewel, topic gesloten.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina