1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Power Unlimited Gamplay - 2004

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Badkiller, 23 jun 2004.

  1. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Zo da's ook nix! :eek:
    Es zien of het deze keer ook zo is, is best relaxt :)
     
  2. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga er ook zeker heen en sleur mijn vriendin er ook mee naartoe, ze heeft het recht om te zien wat ze het komende jaar aan spellen in mijn xbox ziet verdwijnen *) . Ook krijg ik natuurlijk eerder handtekeningen wanneer ik een vrouwelijk iemand ervoor laat roepen :) .
     
  3. X BelieveR

    X BelieveR Im the X priest

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    0
    Binnen hoeveel tijd zullen de kaartjes uitverkocht zijn?
     
  4. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Denk dat je een of twee weken hebt, misschien dat het vanwege vakantieperiode minder snel gaat.
    Is er geen officiele site van zoals vorig jaar, want wil best wel eens wat meer erover weten (prijzen, hoe het zit met 2 dagen et cetera). Als ze nu al te koop zijn, ze zouden 24ste beginnen, mogen ze toch best wat info geven.
     
  5. Fearless[NL]

    Fearless[NL] Ik zit niet op deze

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0
    Even voor 2k : Prijzen zijn €12,50 voor een dag.
    Wil je beide dagen komen dan kan je een dubbel kaartje kopen en dat kost je dan €19,50
    Zaterdag zijn de deuren vanaf 13.00 uur tot 21.00 uur savonds geopend en zondags van 11.00 uur tot 18.00 uur.
    Zoals jullie weten is het in de jaarbeurs HAL nummer 3 te Utrecht.

    De kaartjes kan je kopen bij Free Record Shop , Ticketbox , sigarenzaken e.d.
    Je kan ze ook online bestellen via Freerecordshop en
    TicketBox
    In de nieuwe PU staan 2 pagina's hierover.
     
  6. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    Heb er eerlijk gezegd geen zak zin in, al ga ik toch weer wel. Vorig jaar had die hal de ambiance van een uitgehold stuk kaas, want er waren veel lege plekken, het geluid dat echt debiel hard stond (want dat is op de E3 ook zo! :{) en overal kleine stumperds die handtekeningen willen van mensen die voor een tijdschrift schrijven. Zegt genoeg dat ik het het meeste naar mijn zin had op de xbw stand...
     
  7. konnan

    konnan Legend Killer

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is het enige iets waardoor ik wil dat de tijd sneller gaat. De enige leuke gedachte voor als je je school weer tegemoed komt. Heb ook nog eens die schijtexamens dus dit wordt echt een kutjaar. Doei sociaalleven....tot na mijn examens:'-(

    Ik trouwens wel een kaartje gekocht en kom ook ff langs bij de xbw guys. C Ya
     
  8. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Net vanmiddag 2 combi kaarten gehaald (zaterdag en zondag) dus ik ben er verzekerd van dat ik kom. Ik ga zeker ff langs bij de xbw stand, eens kijken of er nog bekende van het forum rondlopen :D . Voor de rest hoop ik echt op een speelbare versie van fable, en ik hoop zo erg dat ze een presentatie op zondag houden over halo 2 (incl. de ingehuurde schreeuwende 'halo-fans') Ik schreeuw vrolijk mee :D
     
  9. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Kga ook 2 dagen met 1 of 2 anderen. Heb er echt zin in :D Lekker op goodies jagen :D Kom ook nog wel ff bij de XBW stand langs hoppen om te kijken hoe ze t doen :)
     
  10. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Zal ook aanwezig zijn. Weet nog niet of ik alleen of met vrienden ga, nog even kijken.
     
  11. Phoenix NL

    Phoenix NL ...

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik kom ook met een vriend (scorpius (ook lid)), moet nu ff kaartjes bestellen...
     
  12. S3NS31

    S3NS31 Active Member

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    0
    No offense maar iedereen weet dat het grootste gedeelte van de PU lezers erg jong is. Daardoor lijkt het mij niet erg relaxt. Dit is ook meteen het grootste punt van kritiek op de awards, het grote kiddo-gehalte. Check de voorgaande jaargangen er maar op na. Daardoor is het jammer dat de Megafestatie niet doorging waar (vorig jaar iig) de PU crew ook stond in Ministry of Games, waar de sfeer minder druk is. Als er geen reis wordt georganiseerd, ga ik er ook niet heen. De reiskosten voor één dag zijn dan voor mij hoger dan de entreeprijs voor 2 dagen :'-(
     
    Laatst bewerkt: 29 jul 2004
  13. HomerJ

    HomerJ Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga er zondag met wat vrienden heen :)

    Als ik Resident evil 4 kan spelen vind ik het entreekaartje dubbel zo waard _O_
     
  14. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    wat dacht je van fable en halo 2? (kleine kans, maar er is hoop... hoop ik :confused: )
     
  15. HomerJ

    HomerJ Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah die ook natuurlijk :+

    Maar ik ben een Resident evil 4-fanboy ;)
     
  16. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    oh :eek:
     
  17. Lionhard

    Lionhard Guest

    heb ook kaartjes gekocht :cool:

    kga zaterdag met wat vrienden :)
     
  18. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    wanneer is die shit?
     
  19. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    11 en 12 september.
     
  20. Kooltje

    Kooltje so?

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    albertootje (ook member) en ik gaan ook, beide dage. ff gauw die kaarte bstelle, dalijk zijne z der nie meer... Ik vond vorig jaar wel lagguh, met een maat paar asses gkickt met de halo-'lan' daar. (was niet omdat wij zo goed ware denk :p)
     

Deel Deze Pagina