Wat vinden jullie van de PU?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Fearless[NL], 6 aug 2004.

  1. Fearless[NL]

    Fearless[NL] Ik zit niet op deze

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het een tof blad.
    Goeie humor goeie review/previews.
    De dvd's die ze altijd uitbrengen zijn ook lau en gamekings is al helemaal de bom!!!

    Wat vinden jullie van de PU & Gamekings :cool: :cool:
     
  2. MORPHEUS

    MORPHEUS SNAKE

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het het beste game blad wat er is makkelijk te lezen met een hoop informatie want als ik een spel wil gaan halen maar de pu zegt dat het niks is dan laat ik het meestal ook maar in de winkel liggen en die onderschriften bij de plaatjes zijn meestal wel geinig.ED RULES!!!
     
  3. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    Ik vind het ehm... kut. Zwaar kut zelfs. Neem nu de laatste pu. Én een ontzettend slechte preview van Fable, én een slechte review van Fable. Verder vind ik dat semi-stoere gedoe van hun niet prettig lezen. Een eigen stijl ontwikkelen is leuk, maar als zelfs Dungeon and dragongeeks als Jan spellen 'tha bomb' beginnen te vinden zit er iets mis. Tja, en voor de rest zijn die specials nooit opzienbarend. Het zijn vaak wat reviews en previews die ze bij elkaar hebben gegooid, met wat lijstjes ernaast. Ga dan dieper op de aantrekkingskracht van dat genre in (wat precies maakt het FPS genre nou zo populair?) in plaats van droog een opsomming te geven van goede games...
     
  4. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    ach voor de humor is het wel leuk maar echt een goed GAMES blad vind ik het niet neeh.Hun mening vind ik nou niet echt iets om waarde aan te hechten ik vraag me ook af hoeveel er van die redactie echt weten wat er bij de gamers rondgaat.
     
  5. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    PU ruleert, das zo klaar als een klontje.
    Ze hebben meer verstand van games dan dit halve forum bij elkaar.
    Ze vinden Deus Ex vet dus ze ruleren :p, wie vind Deus Ex niet vet natuurlijk maar dat ff terzeide...
     
  6. toet

    toet :o)

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    3
    agree @ Nosh_FSRF
     
  7. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    Gefeliciteerd, jij bent nummer 12 in mijn verzameling onbeargumenteerde meningen.
     
  8. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    My thoughts exactly _O_. Ik heb echt een hekel aan al dat veel te stoere taalgebruik in de PU en ik vind de stukjes gewoon niet lekker lezen door de stijl van schrijven.
     
    Laatst bewerkt: 6 aug 2004
  9. X-Commander

    X-Commander SolidCake.Com

    Berichten:
    279
    Leuk Bevonden:
    0
    Het beste game blad :) Omdat ze gewoon lekker duidelijk zijn :)
     
  10. X-power

    X-power Nah

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb een abbonement op de PU, en vind het ook een goed blad. Veel mensen rekenen de PU af op het taalgebruik, maar ze hebbene echt wel degelijk verstand van games. Het is heus niet allemaal gelul wat soms in de PU staat, zij brengen het gewoon op zo'n manier: dus niet zo serieus. Enne, Nosh JRSF: Fable Review? Weet niet waar jij het over hebt...

    /Edit: Gamekings heb ik niet, weet niet of ik daar dan blij of niet blij mee ben :).
     
    Laatst bewerkt: 6 aug 2004
  11. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.742
    Leuk Bevonden:
    1.940
    ik vind de pu grappig om te lezen.Ik koop de pu puur voor entertainment.Voor het dagelijkse nieuws + revieuws heb je toch het internet.Daar kan geen magazine tegenop.
     
  12. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    Lezen, ik heb het over die Fable Previw. Waar jan zo weinig informatie geeft dat het beschamend wordt.
     
  13. X-power

    X-power Nah

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    Ehm, volgens mij moet jij dan je eigen post gaan doorspitten: er staat toch echt én review...
     
  14. DA_richard_-

    DA_richard_- Jaaa

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het een leuk blad altijd met humor, leest leuk, kost ook bijna niets (3 euro) en soms weer effe een leuk dvd'tje erbij.. gewoon super blad!

    Ik vind gamekings ook wel lagge maar er zijn ook niet zoveel tv programma's over games toen was er ook op V8 maar dat is nu ook niet meer en soms op tmf maar dat stelt niks voor.
     
    Laatst bewerkt: 6 aug 2004
  15. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben lid vanaf 1996 van de Power Unlimited. Het grote voordeel van dat blad vind ik dat het relatief goedkoop is en alle games, dus van elke console / pc, worden behandelt. Ze brengen de informatie met veel humor en soms zelfs met een psychologische nadruk (Jurjen). Al met al vind ik het een goed blad, wat ik met veel plezier lees iedere maand. :)
     
  16. remco320

    remco320 350Z lover

    Berichten:
    90
    Leuk Bevonden:
    1
    De PU is een van de relaxte bladen die er is. De redactie leden hebben allemaal een eigen stijl en het blad is niet zo houterig. Ed is tha man!
     
  17. sargeant swift

    sargeant swift geen titel

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ook :D ze proberen té hard om grappig te zijn, het leest k*t en het papiersoort dat ze gebruiken is klote :+
     
  18. driver3

    driver3 xbox owned

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    dit blad is echt wel goed hoor goede reviews en een beetje humor maakt het alleen maar leuker en de xboxmagazine kan daar niet tegen op want dat blad vind ik wel meevallen en pu is de bomb
     
  19. Fearless[NL]

    Fearless[NL] Ik zit niet op deze

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeg mannekes die de PU kut vinden.
    Noemen jullie dan eens goeie game magazines op.


    XBM is niks, te korte reviews en die gasten hebben nooits iets extra's zoals een dvdtje.
    De PU en PCGamePlay zijn gewoon in mijn ogen, de beste game bladen.
     
  20. driver3

    driver3 xbox owned

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    fearless helemaal met jou eens
     

Deel Deze Pagina