1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Anime] Algemeen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door the_mad_man, 13 apr 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeloot

    Zeloot Unity the Verb

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    De humor van anime is echt het beste wat mij overkomen is, klach me soms dooood. Vooral de gezichtsuitdrukkingen, kvraag me af wie die dingen heeft uitgevonden... hmmmm... ff opzoeken op internet, heb ik tenminste weer wat te doen in deze behoorlijk saaie vakantie. *sigh*
     
  2. Binh

    Binh asiannerd

    Berichten:
    347
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet je Getbackers eens een keer zien, die trekken echt van die grappige gezichten
    [​IMG]
     
  3. goakhan

    goakhan Uns4n1ty

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    2
    keb net Hunter X hunter deel 11 (greed Island Final) gezien....echt suyppersdpannend........net zpolals Full Metal Alchemist..........dat heeft zo een vete verhaallijn., is gewoon niet normaal. IK VIND ANIME ZOVEEEEEEEEL beter dan ' normale' series.....heerlijk om te zien..:)
     
  4. super_elite

    super_elite Active Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Net episode 93 (sub) gezien van Naruto, ik vind Naruto nog steeds de beste Anime. FMA heeft idd een aardig goede verhaallijn, ik kijk FMA nu ook. Laatst Berserker gezien dat is pas grof echt erg. Irritant dat Emule zo traag is, ik ben een Teknoman ep aan het downloaden en er zijn weinig sources, ik ben al een week bezig om een episode van 30mb te downloaden :mad: .

    By the way ik zag dat ''The Guyver dark hero'' (film) op suprnova staat dat download wat sneller voor de liefhebbers best irritant dat er nooit meer dan 12 episodes gemaakt zijn van die anime. Ga soon full metal panic checken en nog meer episodes checken van Kenshin (met name ep 30).
     
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.468
    Ik heb vandaag ff Ninja Scroll op dvd gekocht.. Ik had de engelse als divx op mn oude pc, maar dat zuigt, nu dus met de japanse stemmen :). Ik heb nog een vraagje: Is er echt geen andere manier om aan Naruto Episodes of Full Metal Alchemist episodes te komen zonder bittorrent, want dat werkt echt niet lekker bij mij.
     
  6. Dutch Raven

    Dutch Raven XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    1
    Lol bij wie werkt BitTorrent wel goed? :confused:

    Ik wil graag die serie berserk (special 6dvd box) t.w.v 139,00
    Alleen kan ik em op het moment niet bestellen bij de plaatselijke gameshop omdat ie momenteel ff niet leverbaar is :mad::mad::mad:
     
    Laatst bewerkt: 30 jul 2004
  7. Kryalis

    Kryalis De Man met de Hamer

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    bij iedereen, je moet alleen kijken naar het aantal seeders/leechers ( dat zijn respectievelijk uploaders en downloaders) als er veel seeders zijn en weinig leechers, zal de download snel gaan, omgedraait langzaam. Als er van beide weinig zijn, hangt het een beetje af van de uploadsnelheid van de seeders.
     
  8. goakhan

    goakhan Uns4n1ty

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    2
    Geloof me als je een beetje weet hoe BT werkt, dan wil je nix anders. Waarschijnlijk zit je achter een firewall of moet je ff wat poorten opengooien als je een router hebt. Een aflevering van Naruto bijv, heb ik binnen een uurtje gedownload (gem 90 kb/s, max haalbare 120 kb/s, 172 mb)
    Suc6 verder.
     
  9. gaming4ever

    gaming4ever bla bla bla

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik gebruik ook nog altijd BTT alleen niet de officieële client, meestal gebruik ik schadows experimental..

    valt me wel op dat er veel mensen vooral mainstream blijven en naruto kijken, tis wel leuk, ik heb de manga gelezen en ok ik was er ook zo enthousiast over dat ik een kunaï wou smeden, maar kom op, er zijn echt zoveel betere series,

    Hunter x hunter is echt vet en er zit ook veel actie in, op moment van spreken zijn er 62 eps van de gewone serie, ova 1 heeft ehm.. 8 eps, ova 2 ook 8 en ova 3 12, ik weet niet of die laatste het einde is want ik heb de derde ova nog niet kunnen kijken, maar ik raad echt aan om deze te downen, Überserie. _O_

    Verder ook al een paar keer genoemd neon genesis evangelion, ook vet, vooral daardoor ben ik anime gaan kijken._O_ ook End of evangelion downen, verder heb je nog death en rebirth maar een vriend van me heeft die afgeraden..

    Ook best bekend zijn .hack//SIGN en .hack//dusk ik heb alleen .hack//SIGN gekeken, maar wat een baggerserie, alleen maar gelul:mad:, de enige reden waarom je hem kan downen is de OST die is wel echt heel mooi, maar kun je ook gewoon los downen. (OST is original soundtrack... oh en ova Original Video Animation geloof ik)

    erm Azumanga Daioh is ookal genoemd en die is ook zeker lache, die is echt speciaal_O_

    Ah of course Great Teacher Onizuka, onbeschrijfelijk, echt zo'n serie die je ondanks zijn lengte in een paar dagen helemaal moet zien._O_

    Cowboy Bebop zal de meeste hier ook wel bevallen, heb ik pas gekeken, vergeet niet de film ook te downen..

    Ik ben nu bezig met Future Boy Conan, ook wel een redelijk leuke serie, maar niet zo pakkend als de series hierboven(behalve .hack//sign)

    verder heb ik ook qua series dit gezien:

    bubblegumcrisis tokyo 2040 - valt wel mee
    Love Hina - heel leuk, maar ik moest hem van kazaa downen dus dat was minder
    Noir - is te doen maar als je hem nog niet aan het downen bent down dan liever iets anders

    ehm crap ik weet dat ik meer series gezien heb:), naja, films:
    ghibli films zeker kijken, ze zijn niet allemaal even top, maar smaken verschillen en er zitten echt meesterwerken bij
    Ghiblies 1
    Ghiblies 2
    Grave of the Fireflies
    Kurenai no Buta (Porco Rosso)
    Laputa Castle in the
    My neighbours the yamadas
    My neighbor totoro
    Nandarou & Sora Iro no Tane (TV Spots)
    On Your Mark - Music Film by Hayao Miyazaki
    Princess Mononoke
    Spirited Away
    Whisper of the Heart
    Ocean Waves - I can hear the sea
    Neko no ongaeshi
    Kiki's Delivery Service
    Nausicaa of the Valley of Wind

    die heb ik gezien, ik zeg niet welke de beste hiervan zijn, want je moet ze allemaal maar kijken :p

    Verder heb ik nog wel wat ova's en aardig wat films gezien, waarvan sommige bekend en veel ook niet, maar deze post is al te lang vind ik..

    en ik zou wel urls van bittorrent sites willen geven, maar heel veel sites willen dat gewoon echt niet, daarom raad ik je ff aan gewoon te google-en enzo ach wees creatief, ik ben er ook gekomen zonder dit soort hulp..
    :)

    Als je echt geen sites kan vindne ofzo dan gebruik je of mircx (als je daarmee overweg kan en anders zijn er zat mensen die je hier een pm kan sturen om het aan te vragen, als je mij pmt heb je mss binnen een maand wel een pm terug ;)
     
  10. Seroth

    Seroth w00t!

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Anime waarvan ik genoten heb, of dat nog steeds doe (en die ik dan ook van harte aanraad):

    DB,
    DBZ,
    The Guyver,
    Naruto,
    Gundam Wing,
    Gundam 08th Division,
    Gundam seed
    Love Hina,
    Hellsing,
    Chrno Crusade,
    Rurouni Kenshin,
    Evangelion,
    Record of Lodoss War,
    Furi Kuri,
    Mononoke Hime,
    The Guyver OVA,
    Shadow Skill,
    Azumanga Daioh,
    .Hack//,
    Read or Die,
    Onegai Twins,
    Onegai Teacher,
    Trigun,
    Cowboy Bebop,
    Serial Experiments Lain,
    The Animatrix,
    Street Fighter,
    Ghost in the Shell,
    Martian Successor Nadesico,
    Final Fantasy Unlimited,
    Spriggan,
    Akira,
    Samurai Champloo,
    Samurai 7,
    DearS,
    Kenran Butoh Sai,
    Shinkon Gattai Godannar,
    Ninin Ga Shinobuden,
    Soukyuu no Fafner,
    Gantz,
    Midori no Hibi ,
    Tenjou Tenge,
    Kono Minikukumo Utsukushii Sekai,
    Girls Bravo,
    King of Bandit Jing,
    Last Exile
    FullMetal Alchemist

    En waarschijnlijk nog een paar die ik vergeten ben. Natuurlijk verschilt ieders smaak, maar in deze lijst bevinden zich zeker een hoop toppers, zit voor iedereen wel wat tussen denk ik zo.
     
    Laatst bewerkt: 11 aug 2004
  11. Binh

    Binh asiannerd

    Berichten:
    347
    Leuk Bevonden:
    0
    Snapt je precies waar het omging in serial expirements lain? Op een of ander manier vond ik t een goede serie maar soms begreep ik er niks van
     
  12. Seroth

    Seroth w00t!

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach dat is met meerdere series wel zo. Je kan natuurlijk ook gewoon een episode opnieuw kijken ofzo als je iets niet meer snapt.
     
  13. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    Dit komt gewoon omdat veel mensen alleen maar naruto kennen en die het makkelijkste te krijgen is. Het is toch vrij logisch dat neit iedereen opzoek gaat naar andere series en voor de meeste mensen hoeft dat ook geeneens.
    En er zijn idd betere series maar of ze ook leuker zijn is de vraag. Want ik weet dat Naruto niet de beste is maar het is wel de anime waar ik elke week weer het meeste naar uitkijk.
    Overigens staan er in je lijstje nou ook weer niet echt series die veel beter zijn als naruto.

    was dat nou weer voor gare actie :confused:
    Ik heb er echt nog nooit van gehoord dat bittorrent sites dat niet willen. Hoe meer mensen hoe beter voor die torrent dus waarom zouden ze dat niet willen :confused:
     
  14. gaming4ever

    gaming4ever bla bla bla

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    ik geloof dat boxtorrents daarom die hele tijd offline was, tenminste dat heb ik gelezen, ze konden al die extra mensen niet aan, en zo is er wel meer, naja, ik weet iig niet zeker of dat nou waar was of niet, dus neem ik gewoon eht zekere voor eht onzekere, en hunter x hunter is echt zo veel beter dan naruto, maar dat is dus gewoon een kwestie van smaak, wind van akeboshi ownt dan wel weer bij naruto...

    edit: hier ergens op de greenspun forums staat het deze pagina

    ik weet ook niet zeker wat het hele probleem nou was, had ook wat te maken met adv enzo, naja, nvm..
     
    Laatst bewerkt: 11 aug 2004
  15. Seroth

    Seroth w00t!

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    de bittorrent wereld HEEFT juist ALLE links en reclame etc. nodig die ze kunnen krijgen. Hoe meer users hoe beter. Natuurlijk hebben sommige sites misschien wat bandwith issues ofzo als er heel veel bezoek is, maar wat is dan het verschil of iemand het via Google opzoekt en zo op die site komt, of dat jij ff ons doorlinkt? Beetje rare actie hier hoor, vind ik...
     
  16. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    Kent iemand Urotsukidoji?

    of Doomed Megalopolis?

    bruut...
     
  17. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    nope nog nooit van gehoord eigenlijk.

    Wicked city...dat is pas bruut :D
    Als je veel gore zoekt moet je deze gana kijken!
     
  18. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    Urotsukidoji:

    Review

    of zoals een site het zegt:

    Has a lot of nudity, explicit sex scenes, violence and occult themes.

    en je hebt ook Urotsukidoji II: Legend of the Demon .

    Met Demon Nazis!!!! _O_ _O_ _O_ hoe kom je erop.
     
  19. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Praten over anime is ok.
    Praten over het downloaden van series is bij deze verboden op dit forum.

    Alvast bedankt en ik hoop dat jullie je aan deze nieuwe regel kunnen houden.
     
  20. goakhan

    goakhan Uns4n1ty

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    2
    Ook als het downloaden van (de meeste) Anime series vaak legaal is??
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina