1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Cultfilms [welke moet je zien]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door BlaiR.WitcH, 19 jul 2004.

  1. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    zijn imo niet allemaal cultfilms...
    Shawshank Redemption is 1 van mn favoriete films though
     
    Laatst bewerkt: 11 aug 2004
  2. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Dune hoort volgens mij ook wel tot de cultfilm. Heeft beetje het Flash Gordon sfeertje.
     
  3. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Fear and Loathing is uber! Dat stukje met die caroussel is gewoonweg fantastisch! 'we have to get off, we have to get off!!'
     
  4. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9

    O brother where art thou heb ik ook gezien. Vreemd genoeg hadden mijn ouders hem eerder gezien dan ik en dat pikte ik niet dus was ik 'm ook maar ff gaan kijken en hij is idd zeer grappig.

    En ik heb gister trouwens bounddog saints zitten kijken want die had ik nog nooit gezien en ik heb er nogal gemixte gevoelens aan over gehouden. Het concept was zeer vet maar ik vond het allemaal niet echt een goed samenhangend geheel.
     
  5. Havok

    Havok Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien is die al voorbij gekomen...

    Blade Runner
    CULT! De sfeer, de toekomst visie, fantastisch gewoon.

    Los Angeles, 2019: Deckard (Ford) is een Blade Runner: een politieagent die ingezet wordt om "Replicants" (androïden) uit te schakelen. Hij wil eigenlijk stoppen, maar moet z'n baantje weer oppakken als er 5 replicants de controle over een ruimteschip weten te krijgen, en terugkeren naar Aarde.
     
  6. nutopia

    nutopia Active Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    amelie, go, kids, ken park, mulholland drive, das experiment <-- zeer ziekelijke film, requiem for a dream inderdaad, ora o mai piu, grimm
     
  7. Undergrounder

    Undergrounder .

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    4
    Go is geen cultfilm, dat is zo mainstream als een film met Julia Roberts.
     
  8. Billbox

    Billbox Active Member

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    1
    Monty Python's Life of Bryan.
    Ik weet niet zeker of het een cultfilm is, denk het wel, maar tis zooo grappig, zeker een aanrader, ik vind het nog steeds de beste lachfilm aller tijden.
     
  9. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0

    Nee is geen cult is gewoon humor... heel veel humor.
     
  10. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    Volgens mij zijn de monty python films wel degelijk cult films. Films als american pie hebben ook erg veel humor maar zijn totaal niet te vergelijken met bv the life of bryan.
     

Deel Deze Pagina