IDD, een kwestie van tijd, maar de verhouding van goede/slechte games ben ik het niet helemaal met je eens.
Als je nu kijkt naar de line-up van de Xbox dan zie je daar veel toekomstige toptitels die eraan komen (rond oktober,november).
80% van die zulle gegarandeerd toppers worden.
Die overige 20% zijn pc/overige consoles poorts die niet zo succesvol zullen worden, alhoewel kunne die pc poorts wel veelbelovend worden (Doom III).
Over die controller, voor shooters is de PS2 controller totaal niet geschikt maar wel voor overige genres. De Xbox controller mocht van mij wel iets kleiner maar verder heb ik er totaal geen problemen mee gehad, iets wat andere PS2/Cube fanboys niet kunne zegge met hun gezeur over ``te groot`` etc.
Ik ga dan zeker ook die Controller S niet aanschaffen.
Over dat online gaan, Microsoft is heel goed in zulke dingen, als het om internet e.d gaat dan zijn ze daar pro in. Daar hoeft niemand zich zorgen over te maken vind ik.
Dat de PS2 online gaat vind ik zeer comisch, k bedoel, een extra $40 op de toonbank legge vind ik niet eg slim..
En dan nog te bedenke dat je voor elke game nog es extra moet betale om er mee online te kunne spele.
Dit kun je dus gewoon een paniek-reactie van Sony noemen nadat ze zagen dat de Xbox online ging..
Jep.. de PS2 is veel beter dan de Xbox...... ]:-
Laatst bewerkt: 19 aug 2002