1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PS2 beter dan de xbox

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door halo, 18 aug 2002.

1. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0
    Mehehhee!!!
    LOL!!! 8)

2. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook een PS2 en een Xbox en ik vind het allebei prima dingen. Okee, Xbox is krachtiger en heeft op de lange termijn meer mogelijkheden. Hij is ook beter dan de PS2 maar alleen omdat ie nieuwer is. Als Sony bijv. nog anderhalf jaar had doorontwikkeld aan de PS2 was ie net zo goed geweest. De PS2 is alleen beter in het aanbod van spellen maar da's een kwestie van tijd. Van de 300 + PS2 games die er zijn zijn er misschien 50 echt heel goed. Van de 40 + of zo Xbox games vind ik er een stuk of tien het kopen waard. Ik vind het onzin om te zeggen dat de een goed is en de ander troep....

3. Said

Said Green Mana crew

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe als Nintendo anderhalf jaar had doorontwikkeld aan de Cube dan was die ook beter geweest dan de Xbox (not)..
    Maar the point is, alleen omdat de PS2 meer games heeft betekent dus eg nie dat et meteen een betere console is.
    90% van alle PS2 games is troep, ja troep ja!
    Geloof me, UT en Quake 3 wil je eg nie met een 4 player splitscreen spele, is gewoon om over te geven. :r
    De Xbox heeft dus veel betere graphics en de controller van de Xbox vind ik tot nu toe de allerbeste controller die geschikt is voor shooters.
    De meeste gamers houden van FPS en die zijn er dan ook in overvloed op de Xbox (nou, ze kome eraan :)).
    De shooters op de PS2? Muahha gaaaaar, die controller is totaal niet geschikt voor shooters, meer geschikt voor race en adventure games.
    En dan hebben we nog et online gamen, de PS2 is al zon 2½ jaar op de markt en nog steeds niet online? Shame on you Sony!
    De Xbox is precies een jaar op de markt en gaat meteen al online!
    Dat is wat de gamers wille, PROGRESS!!
    Het enige goeie aan de PS2 is dat ze veel verkocht zijn...
    Maar (veel) goeie games, HO MAAR!

4. CyberPunk

Leuk Bevonden:
    0
    Juist ja!!! :)

Maar als je gaat zeggen dat de PS2 betere games heeft dan de Xbox..

Dan zeg ik nu ook ja. Is ook zo.,
    Maar als je mij vraagt welke console de beste games krijgt..
    Zeker Xbox...
    De Line-Up van de Xbox is zo goed, in vergelijking dan elke andere console tot nu toe... (is mening keej..)

Dus daarom ga ik nu zeggen dat de Xbox meer gaat roelen dan elke andere console..... Vooral met Xbox Live!!!! :9

5. Stijn

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zeg ik. Meer games is slechts een kwestie van tijd. Ik denk btw dat de verhouding goede/slechte games op beide consoles ongeveer hetzelfde zal zijn na een tijdje. De PS2 controller heeft de d-pad op de plek van de stick en geen echte triggers, da's minder voor shooters ja. Maar verder vind ik hem echt beter dan de Xbox pad. En dat van dat online gaan geloof ik pas als het zover is. PS2 zegt ook online te gaan, ben benieuwd....

6. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    hij houd dus van fps, beat'm ups, tactical shooters.

fps: halo 2, doom3, duality, deus ex2, XIII etc.
    beat'm ups: doa4,Kakuto-Chojin,MK5, soul calibur2, Tao Feng etc.
    stealth: splintercell, MGS2 substance, the last ninja.

nu jou ps2 spellen, en een paar hiervan komen natuurlijk ook uit op de ps2 maar je speelt natuurlijk het liefst het spel met de beste grapichs en dat is dan de versie op de xbox

Laatst bewerkt: 19 aug 2002
  7. CyberPunk

Leuk Bevonden:
    0
    Jah idd..
    Moet het ook nog zien..
    Maar met die voice communicator..
    Ben benieuwd wat Sony gaat doen>>>.:)

8. Said

Said Green Mana crew

Leuk Bevonden:
    0
    IDD, een kwestie van tijd, maar de verhouding van goede/slechte games ben ik het niet helemaal met je eens.
    Als je nu kijkt naar de line-up van de Xbox dan zie je daar veel toekomstige toptitels die eraan komen (rond oktober,november).
    80% van die zulle gegarandeerd toppers worden.
    Die overige 20% zijn pc/overige consoles poorts die niet zo succesvol zullen worden, alhoewel kunne die pc poorts wel veelbelovend worden (Doom III).
    Over die controller, voor shooters is de PS2 controller totaal niet geschikt maar wel voor overige genres. De Xbox controller mocht van mij wel iets kleiner maar verder heb ik er totaal geen problemen mee gehad, iets wat andere PS2/Cube fanboys niet kunne zegge met hun gezeur over ``te groot`` etc.
    Ik ga dan zeker ook die Controller S niet aanschaffen.
    Over dat online gaan, Microsoft is heel goed in zulke dingen, als het om internet e.d gaat dan zijn ze daar pro in. Daar hoeft niemand zich zorgen over te maken vind ik.
    Dat de PS2 online gaat vind ik zeer comisch, k bedoel, een extra $40 op de toonbank legge vind ik niet eg slim..
    En dan nog te bedenke dat je voor elke game nog es extra moet betale om er mee online te kunne spele.
    Dit kun je dus gewoon een paniek-reactie van Sony noemen nadat ze zagen dat de Xbox online ging..
    Jep.. de PS2 is veel beter dan de Xbox...... ]:-

Laatst bewerkt: 19 aug 2002
  9. swaquilino

swaquilino bok

Leuk Bevonden:
    0
    wat er ook gezegd wordt, ps2 wint toch wel, dat is al een feit, dus geen zin om woorden hier aan vuil te maken...

10. Said

Said Green Mana crew

Leuk Bevonden:
    0
    Er komt geen `winnende` console...
    Verkoopcijfers zegge helemaal niets...
    Kijk maar naar een eerder bericht van vandaag: de PSone verkoopt beter dan de Xbox
    Zeg nou, welke wil je hebben? dat bedoel ik nou...
    Behalve als een console flopt (ala DC en N64) dan hebbe we et over heel wat anders...

Maar wat ik wil zegge is dat verkoopcijfers helemaal nix zegge..
    De PS2 is al aardig lang op de markt en heeft ook recht op die voorsprong, maar de Cube en Xbox hebbe die verkoopcijfers misschien niet verbeterd maar wel de hele console!
    Snappie? [​IMG]

Ik ben bang dat de PS2 na een jaartje ofso zn tijd wel gehad heeft, ik denk dat de PSone het beter heeft gedaan dan zn opvolger..

11. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Hijs terug! :+

12. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Nog steeds geen geld om een xbox te kopen zie ik?:+

13. shd

shd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb je helemaal gelijk in.
    Al vanaf het moment dat ik mijn ps2 kocht had ik het idee is dit nou alles.
    Bij de xbox werd vanaf day one mijn verwachting voldaan.
    Ik vond mijn dreamcast zelfs nog beter als de ps2.

14. CyberPunk

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je al gedaan!!! :+

Trouwens... Het is een mening... :+
    En PS2 is verouderd, maar brengt soms nog wat leuks op de markt.. ,,, :cool:

Xbox is nieuwl.. NGc is nieuw..
    Daar komen de nieuwste generatie games op..

Laatst bewerkt: 25 aug 2002
  15. Kami

Kami JSRF addict

Leuk Bevonden:
    0
    zekers!! ik heb ongeveer 90 VETTE spellen op de DC..ik heb nu 3 vette spellen op de Xbox..
    en de PS2...die heeft misschien in TOTAAL 3 vette spellen...

ik werk zelf in een gamestore..en het feit dat ik in die 2 jaar dat de PS2 uit is geen een keer de gedachte heb gehad om zo een ding aan te schaffen zegt voor mijzelf heel wat over de kwaliteit van dat ding.

16. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    De PS2 is iig de winnaar qua verkopen. Heeft Sony te danken aan vroege release, veel reclame maar eigenlijk toch het meest door het kopieren. Ik heb zelf een PS2 gehad voor een weekje (geleend, maar wel met de topgames MGS2, GTA3 en GT:cool: en, tsja, op zich houd ik gewoon van gamen maar ik vond het niet echt impressive.

17. The Summoner

The Summoner X...B...O...X

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dit zulke GAAAAAAAAAAAAAAAAAP THREAD`S
    Ik heb maar een ding te zeggen....

ik was jaren lang PSX freak en heb een PS2,maar ik geef met 100% toe dat de XBOX gewoon heer en meester is.....
    op de hoeveelheid games na dan.......daar heeft WOUTER gelijk in!

18. Stijn

Leuk Bevonden:
    0
    Niet overdrijven, ik heb iets van tien vette spellen op PS2 en er zijn er nog wel een aantal. En ik geloof nooit dat er 90 vette games op dreamcast zijn.

19. shd

shd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een DC met 48 games en er zijn een heleboel goede games bij.Maar ik heb ook een paar mindere spellen gekocht die alleen maar goedkoop waren.
    90 vette games vind ik ook wel een erg hoog aantal.
    Op mijn ps2 heb ik toch wel een 10 tal echt goede games.
    Op de Xbox is er ook bagger uitgebracht maar verhoudingsgewijs gezien zijn er al een heleboel goede games uit.

20. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Jongens geef nou gewoon toe Ps2 is nou veel beter dan XBOX op dit moment.<<<<

over mn lijk !!

En dan zeggen dat de xbox geen leuke games heeft/krijgt omdat meneertje niet aanspreken !!!!
    ik kan zo 30 games opnoemen die top worden op de xbox !!

Splinter cel
    Ghost recon
    Quantum Redshit
    Moh
    Battlefield 1942
    Hitman 2
    Halo 2
    Fifa2003
    JB nightfire
    Baldurs gate
    Colin mcrea 3
    Gp4
    unreal championship
    Commandos 2
    MortalKombat
    Conflict dessertStorm
    Doom3
    Half Life
    Blinx
    The Thing
    K.o.t.o.r
    Jedi outcast 2
    SW galaxies
    Morrowind
    Project Ego
    Brute Force
    Vexx
    Lotr
    Metal Gear 2 Sub
    Panzer Dragoon Orta

40% hiervan zou de psx2 niet aankunnen !!

oja en wij gaan online binnenkort

Dus lul voortaan niet zoveel uit je nek psx2 fanboy
    =(

Deel Deze Pagina