De E3 was een ramp voor MS!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Spawn, 12 mei 2004.

  1. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Gewoon super leuk om Mario weer te zien ? Dan ben je snel tevreden ! :cool:
     
  2. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik zie als top titles voor de NGC die gaan komen :
    Resident Evil 4 - Helemaal nieuw
    Paper Mario 2 -Super orgineel
    Metroid Prime 2 - Wederom een gweldige sfeer
    Ik wou dat ik de neiwue Zelda kon plaatsen maar ik denk dat we die pas in 2005 gaan zien.

    Voor Xbox zie ik:
    Halo 2- Deel 1 was al geweldig, deeltje 2 heeft alleen met MP al bewezen beter te worden.
    Fable- RPG als geen ander
    Doom- Ziet er goed uit, krijgt Co-Op mode en loop nou niet te zeiken dat je die ook op de PC hebt, das feitelijk een ander platfrom.
    Conker : Live & Reloaded- Jah, waarschijnlijk dit jaar nog
    Cronichles Of Ridick- owned in de states, dus hier ook
     
  3. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    lol, ja, ik heb een naaktfoto van luigi boven mijn bed ;)
     
  4. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Redelijk geode lijst in mijn ogen. Ik ben het met je eens behalve met de volgende zaken.

    Zelda: Komt denk ik kerst 2004, de filmpjes waren van de engine in actie, dus de game is redelijk ver gevorderd.
    Fable: Nog te vaag, pas als hij komt dan weten we hoe goed hij is. En momenteel is het waarschijnlijk een tweede Sudeki, redelijk, maar niet briljant.
    Conker: Oude N64 remake, wel gaaf maar eigenlijk niets nieuws. Maar goed dta je hem noemt, hij lijkt me vet.
    Doom: Tja, fijn dat hij op de Xbox komt, maar het is en blijft gene exclusive :mad:
     
  5. XeoN

    XeoN Guest

    Microsoft hand sterke troeven in handen : Fable , Cronichles of ridick , doom 3 , Halo 2 MP , Conker , Forza Motorsport.

    Playstation was ook goed; Gran Turismo 4 , Killzone ect.
     
  6. Loser_ZX

    Loser_ZX Fable=Fun

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    ja maar ubisoft kwam aan lopen met Splinter Cell 3
     
  7. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Conker heeft bijna niemand ooit gespeeld ( de N64 was al zo goed als dood ), Doom III is wel degelijk exclusive, namelijk console exclusive en dude, eigenlijk weet je bij het spelen van iedere nieuwe game pas of het wat is of niet, Fable is geen uitzondering.

    As for Zelda...niks nieuws eigenlijk...maar het blijft Zelda. O-) _O_ ( geld ook voor Paper Mario... |:-
     
  8. ITNL3

    ITNL3 Jedi Knight

    Berichten:
    776
    Leuk Bevonden:
    5
    hoe kan walrus nou weten of fable gaat tegenvallen??? Misschien is hij wel herderziend _O_walrus_O_ _0/
    /sarcasmemode
     
  9. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je de game uitgespeeld? Deze game was gewoon op alle fronten sterk: graphics, sound, replay en natuurlijk de gameplay. Die was fantastisch!
     
  10. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    -Citaait op RogierB

    Dus jij bent een van die gamers die zich door een site laat zeggen welke games vet zijn of niet.
    Gek, ik wil ze altijd zelf spelen en dan zelf mijn conclusies trekken...BUT WHO AM i ?
    Op GameSpot krijgt XIII een 6je, en Doom III voor PC 8.5, dat zijn beide cijfer waar ik het totaal niet mee eens ben !
     
  11. RogierB

    RogierB Active Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Neeh ik laat me niet zeggen welke games vet of niet vet zijn, maar et is nooit zo dat een game overal een 7,5 krijgt terwijl het gewoon een van de beste games van het jaar is ofzo. Ik probeer zoveel mogelijk de games zelf ook te checken, maar da lukt natuurlijk niet. Kep al die "Xbox toppers" gespeeld die bij sommige sites best hoog krijgen terwijl ik het daar ook niet mee eens ben
     
  12. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Allereerst, ik ken conker dankzij het spelen, en de reviews waren laaiend.

    Laat ik jouw eigen woorden eens hetrformuleren voor een andere game. Halo 2 is ook niks nieuws, het blijft Halo....... Zo werkt het dus niet.

    Wat ik wil zeggen is dat Fable nu nog vaag is. bij Halo 2, Zelda, PGR of een nieuwe Mario game weten we dat er gerenomeerde topteams mee bezig zijn die aan een zekere standaard weten te voldoen. Bij Fable is het nog steeds in het duister tasten.

    En tja, Doom III is een console exclusive. Maar op de PC heb je hem ook. Dat is bij Halo 2 niet zo, dat is een exhte exclusive. Exclusives zijn games die alleen op één bepaald formaat uitkomen. Als ze ook op PC te krijgen zijn is het niet een exclusive. (Positief punt aan deze redenering, de PS2 heeft amperexxclusives ;))

    Dat vind jij, en dat is jouw goed recht, maar de publieke opinie is over het algemeen te duiden als minder positief. Het probleem met veel mensen is dat ze een game al snel ene toptitel noemen als het zo bestempeld wordt en als het maar voor de eigen console is.

    GT4 is niet mijn game, maar wel een toptitel. Evenals Ninja Gaiden. Sudeki is dat niet.

    Ik zeg niet dat Fable goed of slecht zal zijn, ik zeg alleen dat ik voorzie dat het overhyped is evenals Sudeki. veel woorden weinig wol. Hopelijk is het andersom.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 aug 2004
  13. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Dus Zelda heeft een basis die je in iedere game terug ziet, je zou zeggen dat dat op den duur erg saai wordt, dus wat maakt Zelda dan zo goed ? iets...want het blijft en is Zelda, het heeft iets nostalgish.

    De kleine groep Journalisten die Fable hebben kunnen spelen zijn harstikke enthousiast, de game lijkt uniek te gaan worden (net als de eerste kennismaking met Zleda of Mario ) maar het blijft tot op het eind vaag.
    De nieuwe setting en gameplay van Resident Evil 4 is helemaal nieuw en wijkt totaal af van alle delen ui de RE serie.
    Of het werkt is nog maar de vraag maar naar wat ik gezien heb wordt deze game een topper, maar kunnen we daar zeker van zijn ?
     
  14. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    De zelda van nu is ook niet meer helemaal de zelda van vroeger, maar de sfeer van de zelda wereld hyrule is gewoon geweldig. Dat hele spel is gewoon een klap in de roos.
     
  15. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Ehm toen ik de xbox kocht was het ook in het donker tasten. Aangezien MS nog niks bewezen had op console gebied. Het is toch goed gekomen. Daarnaast zijn heel veel mensen positief over fable, en je moet soms een gokje nemen. Ik speel liever een nieuw spel dan het 15e deel in de FIFA serie, als voorbeeld.

    Volgens mij was de publieke opinie destijds heel positief over halo en nu nog? :confused:
     
  16. X-TIM-X

    X-TIM-X Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    iedereen zegt dat doom 3 zo mooi gaat worden, in het laatste xboxmagazine stond er een artikel over in, en ik vond eigenlijk de graphics zwaar verouderd, niet op xbox niveau! maar toch gaat het een leuk spel worden denk ik!
     
  17. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Ik verwijs niet naar halo. De publieke opinie over halo was overwegend positief. Bij Sudeki was dat niet zo. Fable zijn de meningen nu verdeeld, omdat het nog vaag is. het kan dus ofwel briljant worden of niet. Dat moeten we nog zien.

    Wat Zelda heeft dat het goed maakT? Miyamoto natuurlijk, de ontwikkelaars van Nintendo hebben gewoon talent. Dat geldt ook voor Bunjie, Rare en ene aantal Sega teams.
     
  18. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Jij zei dat het gewoon niet zo werkt maar ik zit nu nogsteeds met de vraag. Wat maakt Zelda nou zo goed ? Ik krijg geen direct antwoord.
    Ik ben nog geen verslagen tegen gekomen waarin er nog journalisten zijn die in het donker tasten over Fable...
     
  19. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    Wat alexvkan al zegt, de sfeer is gewoon geweldig. De gameplay is ook nog eens perfect, het is gewoon een geweldig avontuur naar mijn mening.
     
  20. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat wou ik horen !
    Toen ik zei, Halo is geweldig omdat het Halo is zei TheWalrus dat het niet zo werkt.
    Ik vraag wat Zelda dan kracht geeft, kom dan niet met Myamoto aanzetten want dat zegt opzich ook niks.
     

Deel Deze Pagina