Allereerst, ik ken conker dankzij het spelen, en de reviews waren laaiend.
Laat ik jouw eigen woorden eens hetrformuleren voor een andere game. Halo 2 is ook niks nieuws, het blijft Halo....... Zo werkt het dus niet.
Wat ik wil zeggen is dat Fable nu nog vaag is. bij Halo 2, Zelda, PGR of een nieuwe Mario game weten we dat er gerenomeerde topteams mee bezig zijn die aan een zekere standaard weten te voldoen. Bij Fable is het nog steeds in het duister tasten.
En tja, Doom III is een console exclusive. Maar op de PC heb je hem ook. Dat is bij Halo 2 niet zo, dat is een exhte exclusive. Exclusives zijn games die alleen op één bepaald formaat uitkomen. Als ze ook op PC te krijgen zijn is het niet een exclusive. (Positief punt aan deze redenering, de PS2 heeft amperexxclusives )
Dat vind jij, en dat is jouw goed recht, maar de publieke opinie is over het algemeen te duiden als minder positief. Het probleem met veel mensen is dat ze een game al snel ene toptitel noemen als het zo bestempeld wordt en als het maar voor de eigen console is.
GT4 is niet mijn game, maar wel een toptitel. Evenals Ninja Gaiden. Sudeki is dat niet.
Ik zeg niet dat Fable goed of slecht zal zijn, ik zeg alleen dat ik voorzie dat het overhyped is evenals Sudeki. veel woorden weinig wol. Hopelijk is het andersom.
Laatst bewerkt door een moderator: 14 aug 2004