Console verboden in cel

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door McSparkle, 17 aug 2004.

  1. Perfect_Shit

    Perfect_Shit Chimairist

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    2
    vind jij het dan ook terecht dat gevangenen het veel en veel beter hebben dan zwervers??
     
  2. TheEvilCuber

    TheEvilCuber Now Im Nothing

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    Zwervers kiezen er in 90% van de gevallen zelf voor om zon bestaan te krijgen.
    Iedereen kan namelijk een uitkering aanvragen, en daarmee is gewoon makkelijk te leven.

    Met zwervers heb ik dus geen enkel medeleiden, en al helemaal niet voor verslaafde, iedereen die zo dom is om aan drugs te beginnen verdient het wat mij betreft niet om daar weer vanaf geholpen te worden.
     
  3. mars15

    mars15 Guest

    haha makkelijk _0/ en ja gewoon weer op water en brood ja...
     
  4. Argus

    Argus Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    1
    Zwervers kunnen toch ook een 'slachtoffer van het systeem zijn', of werk je altijd met 2 maten?
     
  5. TheEvilCuber

    TheEvilCuber Now Im Nothing

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat kan, maar zoals ik al zei kunnen ze altijd onderdak of een uitkering krijgen.
     
  6. toet

    toet :o)

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    3
    omg fanboy |:-
     
  7. Argus

    Argus Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    1
    Niet helemaal waar, als je niet weet waar je moet zijn... En als je rondzwerft heb je geen vast adres en dan kan je ook geen uitkering krijgen. Begrijp me niet verkeerd, ik vind het eigen schuld dikke bult, maar je zegt dat zwervers geen slachtoffer van 'het systeem' zijn en moordenaars wel...
     
  8. TheEvilCuber

    TheEvilCuber Now Im Nothing

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    Onderdak is makkelijk te vinden, het leger des heils of andere instanties kunnen bijna altijd onderdak bieden.
     

Deel Deze Pagina