mgs 3 voor xbox

Discussie in 'Algemeen' gestart door soulhunter, 22 aug 2004.

1. soulhunter

soulhunter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien al een veel gestelde vraag, maar komt deel 3 naar de box en wanneer kunnen we hem verwachten.

2. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
    Is vooreerst alleen voor de PS2.Nog niets bekend of hij voor de xbox komt.Vele zeggen dat ie wel op de xbox komt omdat MGS2 ook op de xbox uitkwam

3. soulhunter

soulhunter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De kans is dus ook behoorlijk groot dat ie niet komt? Het zou ook wel raar zijn dat sony mgs op de box laat verschijnen, dit is namelijk één van de grootste playstation spellen.

4. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949

dat denk ik zelf ook.

Maar MGS2 kwam ook ongeveer een jaar later op de xbox uit dus je weet het nooit.Maar ik ga er idd ook niet van uit dat ie op de xbox komt

5. Toxic_Timmie

Toxic_Timmie Registered User

Leuk Bevonden:
    1
    Ik kan het alleen maar hopen dat ie op de Xbox uit komt.
    Heb zeer genoten van MGS2.

6. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
    ja ben ook net bezig met MGS2.Ik vind hem zelf niet zo goed als MGS op de PSX maar zeker geen slecht spel en als je de previews/nieuws berichten mag geloven moet MGS3 heel goed worden

7. Outlander

Outlander Join the Mages

Leuk Bevonden:
    0

Kijk hier even voor een eerste indruk van MGS3. Speelbaar level op CS 2004. Welliswaar voor de PS2, maar misschien interessant...

http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=57847

8. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    MGS3 is niet van Sony maar van Konami en Hideo Kojima heeft al eerder aangegeven gecharmeerd te zijn van de hardware van de Xbox. Kojima verandert echter nog wel eens van mening. Eerst zei hij over de gamecube dat het een console voor kinderen was en dat er geen metal gear game voor uit zou komen. En nu is er dus MGS: The Twin Snakes. Who knows..

9. FabianNL

FabianNL Guest

verwacht zelf eignelijk hetzelfde verhaaltje als bij mgs2, dus na een (half?) jaar of iets op de xbox (met meer levels e.d. hopenlijk)

10. Nemhauser

Nemhauser Active Member

Leuk Bevonden:
    5

MGS is van Konami. Sony heeft er dus niets over te zeggen.

11. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    De vraag is dus, wat staat er in hun contract?

12. Metal_Wolf

Metal_Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik kan gerust zeggen dat ie wel op de xbox komt, wanneer weet ik niet... maar ik durf het bijna met zekerheid te zeggen :)

13. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    vast net als bij gta een jaar exclusivieteit laat ik maar zeggen. en dan zien we wel! _O_

14. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    526
    Laatst bewerkt: 22 aug 2004
  15. XeoN

XeoN Guest

Op de E3 werd Snake Eater gezien als een van de ''million'' sellers van Sony.
    Denk dat Sony een flinke bak geld heeft gegeven aan Konami om deze game Ps2-Exclusive te houden.

16. Nemhauser

Nemhauser Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Exclusive... wat heeft dat tegenwoordig nog voor betekenis...? Dat een spel de eerste paar maanden alleen verkrijgbaar is op één console, voordat het op de rest uitkomt.

17. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    uuhm volgens mijn wel :p..Metal Gear Solid voor de xbox zal wel cool zijn :D ik heb Substance ook al minstens 5 keer uitgespeeld :p alleen plant en tanker...die 300 VR missies zijn naar moeilijk vind ik..

18. The Outsider

The Outsider Know your damn role!

Leuk Bevonden:
    0
    Het spel ziet er grafisch onwijs goed uit, ps2 kan het allemaal aan.Het verhaal wordt weer goed, controls zullen goed werken, oude wapens om mee te spelen, raiden is dismissed :+. Dit spel staat op mijn eerste plaats, samen met halo 2.

Het zal denk ik wel over 1 jaar ofzo op de xbox uitkomen.

Nintendo had ervoor gezorgd, dat MGS op de cube is uitgekomen. Je verdient veel geld met een exclusieve game, maar met een multiplatform game zul je veel meer verdienen.

Laatst bewerkt: 23 aug 2004
  19. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    526
    'Exclusive' stelt tegenwoordig niet meer zoveel voor. Halo was ook exclusive totdat ie paar jaar later op de pc was. Zal ook wel weer zo gaan net zoals MGS 2. Jaartje wachten en dan zal ie vast ook wel op de xbox uitkomen. Maar ik ben niet van plan een jaar te wachten. Koop wel een ps2 cheap erbij en dan als ie op xbox komt, haal ik em ook daarvoor 3-)

20. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
    maar Halo is nog steeds exclusive op de consoles.en daar gaat het om.

Deel Deze Pagina