1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Welke recente Film heb je gezien ?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Michael_T, 21 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Heb net Deel 1 van The Godfather gezien, wat een film zeg echt prachtig! _O_
    Dit weekend deel 2 nog kijken en volgende week deel 3 ofzo :)
     
  2. S3NS31

    S3NS31 Active Member

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah, das nou een film die je echt moet zien en dan de redux versie waar niks uit is geknipt :9 Ik vind het alleen niet echt een vietnamoorlog film, beetje moeilijk in een categorie te plaatsen. Echte vietnamoorlog films vind ik Full Metal Jacket en Platoon.
     
  3. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Ben net terug van I, Robot :) Een goede film maar hij was wat kort en hij hield me niet echt op het puntje van mijn stoel. Goede film, niks meer niks minder.
     
  4. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Ben net terug van Riddick.Was wel een leuke film maar niet echt iets bijzonders
     
  5. Undergrounder

    Undergrounder .

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    4
    Hero gezien. Prachtige film met mooie stijlvolle gevechten. Alleen het miste diepgang.
     
  6. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Night mare on Elmstreet III
    Dream warriors

    was wel lachen
     
  7. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Heb gister Jaws 2 gezien. Omg wat heb ik dubbel gelegen. Dialogen van Tarantino kwaliteit 8) :

    Man loopt zijn huis binnen en komt de huiskamer binnen."

    Man: "Honey I'm home!"
    Vrouw: "I know.."
    Man: "I know you know"

    8) Ach, het was wel een vermakelijke b-film..
     
  8. Dawn

    Dawn ...

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    The Butterfly Effect _O_
     
  9. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vond deel 2 beter dan deel 1 zelfs, dus veel plezier nog.

    ik heb zelf van het weekend de volgende films gezien:

    along came polly (erg leuke film)
    eurotrip (niet eens afgekeken, totaal niet grappig)
     
  10. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Net 'One though cop' gezien. Stond in de gids als 1 ster (van de 5) film, maar ik vond hem een van de beste films die ik gezien heb. Niet zo een commerciƫle actiefilm maar een goede misdaad. Waarin je behoorlijk gaat meeleven en je een sterke mening krijgt voor wanneer jij de hoofdpersoon was.
    Agent wordt gechanteerd door FBI. Doet al het werk, maar wordt zwart gemaakt en heeft grote kans zijn baan te verliezen. Als ik hem was had ik scheit aan de FBI en zou ik niet eens meer agent willen zijn, maar liever een gangster ofzo waartegen ze strijden.
     
  11. nusti

    nusti Wannabe Diefast

    Berichten:
    507
    Leuk Bevonden:
    7
    die heb ik ook op Tv gezien...jeugdherinneringen!!! was echt weer grappig om te zien, maar hij blijft goed gemaakt al viel het me nu pas op dat het acteer werk niet zo denderend is, maar de spanning die ik 15 jaar geleden voelde kwam nu weer terug...erg leuk...

    Errgisteren matchstick man gezien...goede film met een goed verhaal...nicholas Cage zet die man erg goed neer, voor het eerst dat iemand met OCD en Tourette goed neergezet wordt zonder de (uitgemolken) standaard scheldtic, die trouwens maar een zeer klein percentage van touretters hebben...

    Gisteren eindelijk Underworld gezien, na wat negatieve recenties te hebben gelezen moet ik zeggen dat ik het echt een vette film vondt...goede sfeer, mooi gefilmd, verassende plotwending en goede vechtscene's. Ik denk dat het net te snel na de Matrix is uitgekomen en dat de recensisten de stijl een rip-off hebben gevonden (heb ik ergens gelezen), beetje krom, want het is een heel ander soort film en voor vampier en mystic liefhebbers een zware aanrader
     
  12. nusti

    nusti Wannabe Diefast

    Berichten:
    507
    Leuk Bevonden:
    7
    edit/ dubbelpost
     
    Laatst bewerkt: 26 aug 2004
  13. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Gister Kill Bill 2 gezien! Gewoon fantastisch. Voldeed volledig aan mijn verwachtingen. :)

    En gister ook nog Office Space gezien, had hem al eerder gezien, maar omg wat is die film toch geweldig! _O_! Echt 1 van de betere comedy's die ik ken. Echt kapot gelachen, alleen het begin in de file al! En dan die mompelende kerel.. Wow, die moet ik echt nog is gaan aanschaffen.. Aanradertje. :)
     
  14. VinZ

    VinZ Guest

    Office space ruled inderdaad...

    Heb gisteren The Village gezien. Wat een afknapper zeg. Bijna geen spanning, sloom en ongeinspireerd verhaal, plotwending(en) die je 10 uur vantevoren ziet aankomen, en een heel heel heeeeeeeeeeeeeeel slecht einde. Heb het niet vaak, maar dit vond ik echt m'n 5 euro niet waard. (belgische bios, lekker goedkoop :9)

    Ow ja, eergister ook Kill Bill 2 gezien: Briljant gewoon _O_ _O_
     
  15. Noodles

    Noodles Guest

    hmm dus een afrader? |:-
     
  16. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Gisterenavond naar King Arthur geweest.
    Matige film, wist me niet echt te boeien.
     
  17. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Dan ga ik The Village dus ook niet meer kijken.
    Gister ook nog eens Ali G zitten kijken. Blijft leuke film.
     
  18. Lord Kain

    Lord Kain Active Member

    Berichten:
    444
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb laatst de volgende dvds bekeken.

    -indiana jones and the raiders of the lost ark (hele coole film klasieker)
    -pu dvd E3 wel geinig die gasten moehahahahah)
     
  19. VinZ

    VinZ Guest

    Lijkt me vrij duidelijk. ;) En ik was niet de enige. De zaal zat voor driekwart vol en hoorde echt iedereen na afloop klagen. Je zit de hele tijd te wachten op HET moment, de terror, een rare geniale plotwending of weet ik wat, en dan denk je, yes, nu gaat het gebeuren en dan krijg je de aftiteling |:- |:-
     
  20. nusti

    nusti Wannabe Diefast

    Berichten:
    507
    Leuk Bevonden:
    7
    jammer zeg, de voorstukjes op tv zagen er wel lekker suspense uit....wacht wel op de dvd en huur het een keer...misschien
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina