Marco van Basten als Bondscoach van Nederlands Elftal...

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door xboxbezitter, 15 jul 2004.

  1. mightymouter

    mightymouter mightymouter

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Kromkamp is best goed,
    Castelen --> DEnk dat ie die meeneemt als 2e rechtsbuiten .Want Andy was helemaal nyx op het EK
     
    Laatst bewerkt: 7 aug 2004
  2. X-power

    X-power Nah

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    van der Meijde is idd nix... Dan kan Castelen misschien nog wel beter spelen. Anyway: weet Nederland zich te kwalificeren dan is er ook nog wel een kans dat ik een wedstrijd bezoek :) (of misschien meerderen). Hier in Twente leven we toch dicht bij de Oosterburen.
     
  3. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    Twee jaar is tijd zat. Het is niet alsof het de UEFA Cup of Champions League is, die elk jaar gehouden wordt.
    Zoek eens op wat 'amateur' betekent.
    Hij maakt alleen maar 20 goals en geeft 11 assists in zijn eerste jaar bij Feyenoord. :{
     
  4. DA_richard_-

    DA_richard_- Jaaa

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    Van baste is nog jong dus je moet hem wel de tijd geven en dat mag ik denk ik dan wel wel +/- 4 jaar duren lijkt mij :{

    En met da amateur ze hebbe nog niks gespresteerd dus dan vind ik nie ze nie egt prof!

    Ik vind zelf kuyt gewooon geen goede speler OK?!? Ik vind zelf weer van hooijdonk weer een goede speler maar dan hoef jij dat nog nie te vinden!
     
  5. Rush nl

    Rush nl FRAUDE!

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik hoop dat hij z'n woord nakomt, en dat ze gewoon leuk voetbal gaan spelen. Iemand die 20 swalbe's in een wedstrijd maakt (Robben) heeft duidelijk de bedoeling niet begrepen...
     
  6. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie dat Drone hier zn Kuyt ook begint de verdedigen, dus zal ik maar even uitleggen waarom hij niet in het NL elftal thuishoort. Deze jongen is gewoon NIET betrouwbaar in belangrijke wedstrijden. Hij heeft 20 kansen nodig om er misschien één te scoren, terwijl dat bij v Nistelrooij of Makaay bij 1 of 2 kansen ligt. Lekker is dat als je een finale speelt en je bent van deze knakker afhankelijk. Daarbij vind ik hem met de bal niet echt handig.
     
  7. X-power

    X-power Nah

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo mensen, als we Clawviper mogen geloven heeft Feyenoord dus geeneens zo slecht gespeeld vorig seizoen: met minimaal 20 kansen per wedstrijd... Vraagje aan Clawviper: vind je dan wel dat Kromkamp en Landzaat wat te zoeken hebben in Oranje?
     
  8. Trossarms

    Trossarms Guest

    ik zat gister nog vlak langs hun in de arena
     
  9. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahah? :{ :confused:

    Ook van hun denk ik dat ze niet de klasse hebben, maar aangezien er voor die positie geen betere spelers te vinden zijn en de oudjes nu echt moeten vertrekken heeft v Basten niet veel keus.
     
  10. DA_richard_-

    DA_richard_- Jaaa

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het helemaal met je eens, ik denk dat ze nog niet op het goede niveau zitten (landzaat, kuyt....) maar van Basten had op dit moment niet veel keus omdat er veel oudjes weggingen overmars, de boer enz.

    Kuyt is niet slecht maar hij heeft TE veel kansen nodig om te scoren, van mij mag hij wel Van Nistelrooij en Makaay erin gooie die zijn lekker aanvallend en die hebben minder kansen nodig om te scoren.

    Misschien over een jaartje of 2 dat Kuyt dat wel op een hoog niveau zit maar op dit moment niet...
     
  11. X-power

    X-power Nah

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    En waarom moeten nou persé al die oudjes vertrekken? Van Basten heeft tenslotte gezegd: "Als een speler 37 is en hij beter presteert dan die van 20 dan stel ik 'm gewoon op".
     
  12. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
  13. janizzz

    janizzz wazig persoon

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    van basten vond de wedstrijd wel leuk, maar de rest eromheen wat minder :D
     
  14. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
  15. sjoerdow

    sjoerdow Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Met alle respect een nieuwe coach is geen slecht id want advocaat bakte er net zo weinig van als van gaal.........dus van basten is geen slecht id
    maar toch om nou Kromkamp tegen zweden te laten spelen....... :confused:
    ik ben wel into vernieuwing hoor maar tmoet wel realistisch blijven
    jong of oud.........als ze maar presteren :)
     
  16. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    mee eens....
     
  17. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Ik vind dat die jongens die niet in de top 3 (Ajax, Feyenoord, PSV) die moeten ook een kans krijgen en Kromkamp heeft vorig seizoen heel goed gespeeld, dus ik kan me het wel voorstellen. En Castelen kwam ook pas over van ADO naar Feyenoord en je ziet dat hij heel goed gespeeld heeft voor een debuut :)

    Het maakt niet uit bij welke club je speelt als je zelf maar bewijst dat je erbij hoort en dat had Kromkamp gedaan door zijn goede seizoen vorig jaar. Als hij dit jaar niet zo goed speelt dan zien we die waarschijnlijk ook niet meer terug, maar dat kun je allemaal uitproberen in een oefen interland :)
     
  18. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    De helft van de "oudjes" ging op eigen initiatief weg en de andere helft was echt niet zo goed meer en paste niet in het nieuwe systeem. Daarbij moet er uiteindelijk toch een nieuwe generatie komen. Of je dat nu doet of over een paar jaar maakt dan ook weinig uit. Met als verschil dat ze nu ervaring op kunnen doen.
     
  19. X-power

    X-power Nah

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    Las net in de krant dat van Basten voor de voorlopig selectie ook Denneboom, Boutahar, Zoetebier en Boulahrouz heeft opgeroepen. Nu vind ik 't toch ECHT te ver gaan. Na Liechtenstein wacht Tsjechie al hoor voor de WK-kwalificatie, en dan gaat van Basten een beetje experimenteren met spelers die het niveau geeneens aankunnen... Nederland hoeft tegen Tsjechie maar te verliezen en ze moeten er al weer hard aan gaan trekken, willen ze 't halen.

    /Edit: Van die 4 vind ik alleen Zoetebier het niveau aankunnen.
     
    Laatst bewerkt: 25 aug 2004
  20. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Maar van die andere 3 weet je helemaal niet of ze slecht zijn. Ze blinken tot nu toe in het seizoen altijd uit bij hun club, dus waarom zou je ze dan geen kans geven en al direct zeggen dat ze het niveau niet aankunnen? Je hoeft niet altijd bij de top 3 te spelen om in het Nederlands elftal te mogen spelen.
     

Deel Deze Pagina