[Muziek] The Prodigy ; nieuw album

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door PhenomenoM, 14 aug 2004.

  1. goakhan

    goakhan Uns4n1ty

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    2
    Mwah...kvind hem opzich beter dan "fat of land" maar toch vind ik jilted en hun eerste veel beter. Sommige nrs vind ik echt niet goed...komt door dat geschreeuw en getetter er doorheen (bijv get up get off). Het is allemaal wat meer rock geworden (opzich niets mis mee) en sommige nrs hebben irritante samples. Goeie nrs spitfire, wake up call, action radar, pheonix, u will be under my wheels, shoot down.
     
  2. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    Ik zelf ben ook zeer Prodigy fan en al hoewel me vrienden er niks aan vinden luister ik het gewoon lekker toch!!
    Maar let wel ff op...want laatst is er al een album verschenen van een band The Prodigy en dat is een hele andere band dan de Prodigy zelf...
     
  3. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind alleen Memphis Bells leuk .... de rest klinkt niet echt....
    Die retro geluidjes op girls zijn het nét niet....

    :{
     
  4. PhenomenoM

    PhenomenoM Musique Electronique

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    hij komt morgen uit in stores...!!


    ...
    Heb je wel opgelet op school jongen...?
    Wij mensen zijn van een-cellige organismen GEOVOLUEERD tot wat we nu zijn
    Als je dat geen evolutie noemt weet ik het ook niet meer..
    Dus doe niet zo slim jack


    Btw het album komt morgen uit in de winkels.....
    Maar ik heb hem al besteld bij bol.com ;)
    k ben zo iemand die niet van de free record shop houdt :D

    Ltrrrrrrrrr

    Mijn favoriete tracks zijn trouwens : memphis bells & you will be under my wheels.. (als ik dat al niet had verteld)
     
  5. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik was zaterdag in alkmaar en toen zag ik hem al liggen bij de free record shop voor 17,99. Het is echt een vet album. 8)
     
  6. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb 'm gister voor € 13,99 bij Mediamarkt gehaald...
    Favo tracks: Under my Wheels, Spitfire, Girlz
     
  7. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Dit was dus voor mij echt de miskoop van het jaar. Heb ik hier nu zeven jaar smachtend op zitten wachten? :{

    Laat ik voorop stellen dat ik altijd al een grote van de Prodigy ben geweest en ik heb hun vorige albums dan ook echt helemaal grijs gedraait. Experience, Music for the Jilted Generation en Fat of the Land zijn echt stuk voor stuk topalbums waarbij Music for the Jilted Generation als absolute hoogtepunt geldt. De nieuwe Always Outnumbered, Never Outgunned is naar mijn mening echter je reinste bagger waar maar slechts een aardig nummer op staat en dat is Spitfire. Waar de vorige albums je een energie boost konden geven tijdens het luisteren bracht AONO me niets meer dan een barstende koppijn. Of dat nu kwam door de zwaar irritante ongeinspireerde beats of door het besef dat ik m'n zuurverdiende geld eigenlijk gewoon net zo goed door de wc had kunnen spoelen weet ik niet, maar koppijn heb ik in ieder geval.
     
  8. Virus666

    Virus666 BIER!!!

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je hem wel eerst beluistert in de winkel? Ik ga er van uit van niet. Om eerlijk te zeggen vind ik dit (met alle respect) nogal dom.;) Ik luister altijd de cd die ik misschien wil kopen. Ook als ik zeker weet dat ik hem wil, beluister ik hem nog. Gewoon, om helemaal zeker te zijn.

    Afijn, ik heb vandaag dus die nieuwe van The Prodigy beluister en gekocht, omdat ik hem wel goed vind.
     
  9. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Bovendien heeft Grave op de eerste pagina een link gezet waar je 30 seconden van elke track kon horen...
     
  10. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Tja, dat doe ik eigenlijk ook altijd, maar er zijn een paar bands waar ik nog wel eens blindelings een cd van aanschaf. Hun vorige drie albums vond ik dus echt geweldig en omdat ik goede dingen hoorde van mensen die hem al hadden beluisterd leek het me de gok wel waard. Achteraf gezien dus een domme fout aangezien ik deze nieuwe stijl totaal niet kan waarderen.
     
  11. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    Daarom heb ik dat album niet gekocht en als ik memphis bells(enigste goeie nummer op album) wil horen dan ga ik hier gewoon naartoe:

    www.alwaysoutnumbered.com
     
  12. GhanZ

    GhanZ Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou Phenomenon ik heb m gekocht (blind) en vind hem vies tegenvallen. kreeg er wel een te gek pols bandje bij die ik ook trots ga dragen:) hij heeft toch drie keer een "evergreen"cdtje afgeleverd! deze is stukken minder maar ben toch blij dat ik hem heb gekocht;heeft ie weer wat cash en daar kan Liam (still the man) hoop ik een weer wat vettere cd van in elkaar bouwen:) haha

    btw> Misschien is het gewoon een kwestie van wennen en ga ik hem nog wel waarderen maar geef me op dit moment Xperience, Music for the jilted generation en Fat of the land maar.
     

Deel Deze Pagina