www.nowthatsit.nl

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door SyKeS1, 24 aug 2004.

  1. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Naja heb net even gekeken naar e leverings datum van et toetsenbord en dat was 31 augustus, dat is mijn limiet. Als ik et dan nog niet krijg wil ik mijn geld terug.
     
  2. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    man, wanneer ze jou aan de telefoon geen zekerheden geven terwijl ze het bij aanschaf op de site wel geven dan zou ik het meteen al terug eisen! Bij mij was dat ook. Site: binnen 1 dag geleverd...moest daarvoor 5,50 betalen..mij best. Aan de telefoon: in gebrekkig Nederlands totaal wazig uitleggen dat het waarschijnlijk weken gaat duren, maar het kan ook langer zijn. Geen zekerheden dus.

    Ik zeg je, das echt onprofessioneel en ze komen zo niet hun voorwaarden tegemoet. Geld terug, ga je naar een goede zaak, als mediamarkt ofzo (van horen zeggen). Die zijn wel snel safe en simpel. Dat is toch alles wat we vragen?
     
  3. Samstradamus

    Samstradamus Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    IK heb een infrarood adapter besteld bij that's it en geen problemen gehad.Gewoon netjes verstuurd op tijd enzo
     
  4. THATSIT

    THATSIT Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste SyKeS1,

    Een beetje jammer vinden we je reactie hier wel. Ik denk namelijk dat wij hebben geprobeerd om je keurige service te verlenen. Je hebt namelijk een Sony 21" monitor op onze website besteld waarbij duidelijk vermeld staat dat deze niet te verzenden is vanwege zijn gewicht en daarom alleen kan worden afgehaald in Den Haag.

    Onze telefoniste (die inderdaad geen perfect Nederlands spreekt; maar zo erg als jij het maakt is het ook niet) heeft hierop contact met je opgenomen om te melden dat verzending onmogelijk was. Tevens hebben wij toen aangeboden om de monitor (als service!) te komen bezorgen in Utrecht als wij in de buurt waren -- dat gebeurt uiteraard niet elke dag, maar toch zeker wel 1 keer in de week. Jij wilde de monitor echter nog dezelfde dag bezorgd hebben en dat ging uiteraard niet lukken. Hierop gaf je eerst aan tot vrijdag te willen wachten op bezorging, maar even later belde je terug om de order te cancellen. Je wilde je geld eerst teruggestort hebben (wat wij overigens meteen dezelfde dag nog hebben gedaan), maar wilde het scherm vervolgens wel op zaterdag weer komen halen. Meteen hierna heb je op deze site duidelijk laten weten dat je ons absoluut niet vertrouwt en je was dus duidelijk niet van plan om nog langs te komen.

    Al met al denk ik, gezien bovenstaande, dat wij in dit hele verhaal een stuk beter te vertrouwen bleken dan jij. De monitor hebben we maar uit de reservering gehaald. En inderdaad, zoals in deze thread al eerder genoemd, voor mensen die een (lange termijn) indruk willen krijgen van de betrouwbaarheid van That's IT!: zie de pricewatch op www.tweakers.net.


    Met vriendelijke groet,

    Lennert Bakker
    That's IT!
     
    Laatst bewerkt: 26 aug 2004
  5. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Uehm, denk dat je het tegen SyKeS1 hebt. Ik heb problemen met Hardwareconcurent.nl :)
     
  6. THATSIT

    THATSIT Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt helemaal gelijk, mijn excuses.
    Het originele bericht is aangepast...
     
  7. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Tis al goed.
    Weet jij misschien ook iets over hardwareconcurent.nl? Ik vind et wel erg lang duren..
     
  8. THATSIT

    THATSIT Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, daar kan ik je helaas niets over vertellen. Ik zag toevallig bij Google dat de discussie over ons bedrijf hier gaande was en vond het toch echt nodig om daar even op te reageren. Verder ben ik ook niet van plan om me hier in de discussie te mengen -- het is alleen erg vervelend om te zien dat je bedrijf (voor mijn gevoel zo vreselijk onterecht) onderuit wordt gehaald.

    Ik ben het er absoluut mee eens dat van bedrijven die er echt een potje van maken dit zo snel mogelijk bekend moet worden, maar de beargumentering moet wel goed zijn en vooral ook eerlijk, anders lijkt het verdomd veel op laster.
     
  9. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    als dat echt zo het geval is zal ik mijn excuses aanbieden. ik had echt begrepen bij de bestelling dat het product binnen 1 dag bezorgd zou worden. Dat dit later zou zijn geworden had mij ook niet veel uitgemaakt.

    Ik werd echter opgebeld en kreeg nogal een chaotische indruk. Ik kreeg namelijk te horen dat het product niet geleverd kon worden...oke. Maar, een datum dat dit wel kon gebeuren kreeg ik ook niet. In eerste instantie kon het geld ook niet terug (kosten ed vertelden de telefooniste mij). Ik kon geen kvk nummer vinden. Al met al schoot ik "in de stress" en kwam tot de volgende conclusie:

    ik heb 170 euro besteed bij:
    -een bedrijf dat ik niet ken
    -ik niet in het telefoonboek kon vinden (zal wel iets verkeerd getypt hebben?)
    -geen kvk nummer van kon vinden op de site
    -waarvan ik begreep dat ze het product niet gingen leveren vanwege niet duidelijke redenen.

    Achteraf onnodig, en bij deze zoals ik al had vermeld negens voor nodig! EVEN VOOR DE DUIDELIJKHEID, IK HEB AL MIJN GELD TERUG, DEZELFDE DAG NOG. prima in orde dus! gewoon een eerlijk bedrijf.

    Misschien snap je (thatsit) mijn situatie en dacht echt vanne, kat in de zak ofzo :9 . Voel me zelfs slecht zo achteraf, als ik dit allemaal wist dan zou ik het niet hebben gezegd! Maarja, achteraf is altijd makkelijk praten.
    Was trouwens nog serieus van plan hem op te koemn halen die monitor. Dat jullie nu zo iets hebben van NEE! kan ik goed begrijpen.
     
    Laatst bewerkt: 26 aug 2004
  10. Antagon

    Antagon reign of victory

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus het is eigenlijk jouw schuld (SyKeS1) want je hebt niet goed gelezen.
     
  11. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    dat weet ik niet. Ik las toch echt volgende dag in huis.... Alleen ik ging er een beetje meteen paraqnoide van uit dat het foute boel was...
     
  12. THATSIT

    THATSIT Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste SyKeS1,

    Ik ben blij met je nette reactie waarmee e.e.a. wat ons betreft allemaal weer keurig is opgelost. Mocht je zaterdag nog langs willen komen dan ben je uiteraard van harte welkom en zit er zelfs nog steeds een gratis afstandbestuurbaar autootje bij de monitor. Mail ons hier eventueel maar even over.

    Zullen we de discussie hier in elk geval maar als gesloten mee beschouwen?

    Met vriendelijke groet,

    Lennert Bakker
    That's IT!
     
  13. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    ik vind het prima, heb me echt gewoon vergist. Ik heb wel een vraag, als ik de producten onder rembours bestel, kan het product dan wel via de 'post' verstuurd worden? ik zit namelijk met een vervoers probleempje. Ik kan wel naar de winkel toe met mn Ovtje, maar ik zie mezelf nog niet met de trein naar huis gaan met zo'n grote doos.
     
  14. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Los dit maar via PM ofzo op.
     
  15. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    onder rembours kan via de post. Kost je (vaak) wel veel verzendkosten.
    Respect voor de man die hier even zijn kant van het verhaal komt vertellen _O_
     
    Laatst bewerkt: 27 aug 2004
  16. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    rembours begrijp ik, maar is een 21" scherm dan niet te groot en te zwaar? want dat was nu dus het probleem...
     
    Laatst bewerkt: 27 aug 2004

Deel Deze Pagina