als dat echt zo het geval is zal ik mijn excuses aanbieden. ik had echt begrepen bij de bestelling dat het product binnen 1 dag bezorgd zou worden. Dat dit later zou zijn geworden had mij ook niet veel uitgemaakt.
Ik werd echter opgebeld en kreeg nogal een chaotische indruk. Ik kreeg namelijk te horen dat het product niet geleverd kon worden...oke. Maar, een datum dat dit wel kon gebeuren kreeg ik ook niet. In eerste instantie kon het geld ook niet terug (kosten ed vertelden de telefooniste mij). Ik kon geen kvk nummer vinden. Al met al schoot ik "in de stress" en kwam tot de volgende conclusie:
ik heb 170 euro besteed bij:
-een bedrijf dat ik niet ken
-ik niet in het telefoonboek kon vinden (zal wel iets verkeerd getypt hebben?)
-geen kvk nummer van kon vinden op de site
-waarvan ik begreep dat ze het product niet gingen leveren vanwege niet duidelijke redenen.
Achteraf onnodig, en bij deze zoals ik al had vermeld negens voor nodig!
EVEN VOOR DE DUIDELIJKHEID, IK HEB AL MIJN GELD TERUG, DEZELFDE DAG NOG. prima in orde dus! gewoon een eerlijk bedrijf.
Misschien snap je (thatsit) mijn situatie en dacht echt vanne, kat in de zak ofzo
. Voel me zelfs slecht zo achteraf, als ik dit allemaal wist dan zou ik het niet hebben gezegd! Maarja, achteraf is altijd makkelijk praten.
Was trouwens nog serieus van plan hem op te koemn halen die monitor. Dat jullie nu zo iets hebben van
NEE! kan ik goed begrijpen.
Klik om te vergroten...