Nieuwe tiesto in concert

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DarkSoldier, 10 aug 2004.

  1. DarkSoldier

    DarkSoldier Sniper

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    3
    Er komt een nieuwe tiesto in concert, de verkoop begint 29 augustus geloof ik.
    Voor meer info zie: www.id-t.com
     
  2. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Relaxt! Eens even gaan bedenken of ik ga en kijken wie er nog meer gaan (alleen is ook zo alleen ;)). Vorig jaar had ik het helaas gemist.
     
  3. Da Big Man

    Da Big Man Active Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    mwa niet echt mijn styl muziek maar toch erg leuk voor de mensen die van Trance houden.
     
  4. Quilibre

    Quilibre voor jou Dhr. Mol

    Berichten:
    469
    Leuk Bevonden:
    0
    en of ik aanwezig ben :D
    We hebben hier al een hele groep bij elkaar die gaat :D
    das wel een feestje waard

    (net als mijn 1000ste dag lid bij XBOXWORLD !! :D )



    maar probeer jij een record te halen van te makkelijke topics starten ofzo ??!
     
    Laatst bewerkt: 11 aug 2004
  5. majidamarus

    majidamarus »Sovjet Red Army«

    Berichten:
    357
    Leuk Bevonden:
    0
    Me zus was er vorig jaar en die vond het echt fantastisch. Niet echt muziek waar ik de hele avond op kan dansen though dus nu maar even w88 op Don Diablo of Marco V in concert.
     
  6. DarkSoldier

    DarkSoldier Sniper

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    3
    hoezo? Ik wist nog niet dat er een nieuwe kwam... Dus ik d8 miss ben ik niet de enige die t nog niet wist....
     
  7. T!jg3rn00tj3

    T!jg3rn00tj3 Active Member

    Berichten:
    644
    Leuk Bevonden:
    1
    Vind een beetje trance op zijn tijd ook wel vet. Normaal luister ik naar de hardere stijlen maar je moet je ook een beetje opstellen voor andere muziekstromingen vind ik. Plus het feit dat het in het gelredome gehouden word en dat ik er gewoon op de fiets heen kan is relax.... en dan ga ik gewoon ook lekker naar Qlimax op 27 november want dat wordt ook in het Gelredome gehouden....wat heb ik het toch weer goed :p
     
  8. Quilibre

    Quilibre voor jou Dhr. Mol

    Berichten:
    469
    Leuk Bevonden:
    0
    et was zelfs op et nieuws ;) :p
     
  9. DarkSoldier

    DarkSoldier Sniper

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    3
    dus? Dan heb ik et nieuws niet gevolgd _O_
     
  10. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Same thoughts! Hardstyle boven alles, maar een beetje trance op zijn tijd. Daarom wil ik ook best wel graag naar dit concert. En naar Qlimax de 27e ga ik denk ik ook wel. :cool:
     
  11. PhenomenoM

    PhenomenoM Musique Electronique

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag me echt af wat jullie zo leuk vinden aan |:- DJ Tiesto |:-

    Ik vind hem helemaal niet zo goed draaien als er gezegd word, geef mij maar _O_ Dave Clarke _O_ of _O_ Miss Kittin O-) !!

    Ik kan er nog wel een paar opnoemen die ik veel liever hoor draaien dan DJ Tiesto.
     

Deel Deze Pagina