[B2S] De scholen zijn weer begonnen!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door mvdstam, 30 aug 2004.

  1. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Zelfde hier, gymnasium 6 :D Lekker roostertje, weinig boeken. Komt wel goed dit jaar _0/
     
  2. Bombermania

    Bombermania New Member

    Berichten:
    367
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit al 4 dagen op school. Tis eigenlijk wel chill en de dagen gaan (nu nog wel?) lekker snel voorbij ;)

    5vB zit ik :)
     
  3. darkknight

    darkknight Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag ook boeken gehaald.
    Woensdag begint het harde werken weer ;) dus morgen nog effe relaxen.
    Zit in Havo 5
     
  4. mars15

    mars15 Guest

    had vrijdag introductie
    en morgen de 1e lesdag

    ben op rooster als goed is maandag vrij
    ik heb een klas van 26, 2 meisjes :confused: en doe ict
    gelukkig samen met iemand van me vorige school

    is weer overnieuw beginnen in de 1e haha
     
  5. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    :) ik hoor bij zuid en heb nog lekker vakantie }:] (dit moet ik ff kwijt omdat ik nog naar school moest toen jullie al vrij hadden :eek: )
     
  6. Red XIII

    Red XIII Active Member

    Berichten:
    370
    Leuk Bevonden:
    0
    pfff boeken. ik hou het wel bij mijn cd-rom :)
     
  7. xboxmaniaxx

    xboxmaniaxx Loyal to the game

    Berichten:
    764
    Leuk Bevonden:
    0
    Woensdag pas boeken halen en donderdag beginnen de echte lessen.
    Doe btw HAVO 5.
     
  8. bl0kkie

    bl0kkie pwn4tsj p0rk !

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    6
    Heb paar week geleden mijn boeken opgestuurd gekregen. Ga naar 2 Marketing & Communicatie MBO. Hopelijk weer 21 uur in de week..vanaf januari tot juni stage lopen..heerlijk :9.

    ps: Ik moet donderdag om 16.00 me rooster ophalen en vrijdag beginnen :)
     
  9. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    Waarom deed je ook alweer MBO? Je was toch vanaf 4 Havo direct naar MBO gegaan ofzo? Hoe zit dâh?
     
  10. The Warrior

    The Warrior Dutch Destroyer

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga over anderhalf uur met mijn fietsie naar school boeken halen. Het regent echt ziekelijk hard hier dus niet echt het leukste moment om met school te beginnen. Woensdag beginnen de lessen en ik weet nu al dat ik maandag tot 15:50 gym heb :confused:..

    Nouja opzich niet zo'n heel groot probleem, heb ook iets van 4 lekkere wijffies in me klas zitten dus het uitzicht is goed. Heb wel weer zin om ze te zien :9

    Ga nu beginnen met 5 Havo
     
  11. InfernoGamer

    InfernoGamer ...

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    1
    Mijn school begint goed, ben al 6 dagen ziek :mad:
    In totaal 2 lesuren gehad en toen weer ziek naar huis gegaan..
     
  12. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben deze week nog vrij en daarna mag ik fijn naar school. Voor de mensen die nu denken dat ze toe zijn aan een nieuwe bril of lenzen: Je leest het goed, het is fijn bij mij op school. Dit komt ten eerste omdat ik niet meer leerplichtig ben en dus ieder moment kan stoppen en ten tweede zit ik alle 6/7 uren per dag op school achter de nieuwste comp's. Ik doe namelijk Multimedia Vormgeven, om later game designer te worden. Niet echt een rottige school, dus. Ik heb zelf ook een grote t*r*ng hekel aan school gehad toen ik nog op de havo zat, dus ik kan me wel inleven in jullie. O-)
     
  13. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Echt verneukt, ik moet volgende week maandag beginnen.
    6 september is het dan, ben dan jarig ... vet kut dus (school + jarig - wie verzint het :confused: )

    Heb nog geen boeken, Maar volgens mij krijg ik die op school zelf maar dat is ook maar de vraag. Muis,harde schijf(je mocht 120 gig, dus maar 120 gig gepakt ;)) en memory stick zijn inmiddels zelf aangeschaft.

    Ik ga overgens naar het MBO jaar 1 ICT.
     
  14. VeliteS

    VeliteS Rainbow style

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    ik moet woensdag weer naar school, maar moest gister een of ander pasje ophalen en daarmee moetje elke les uur voordat je binnen komt je pasje langs een scanner halen zodat ze kunnen zien of je te laat ben :confused: echt waar hebben we het over het is een school en geen gevangenis. |:-

    (p.s. weet iemand hoe je zo'n scanner kapot kunt krijgen je pasje werkt met een streepjes code dus zal denk ik niet gaan met een magneet.)
     
  15. Indivi_Duel

    Indivi_Duel Freetimewarrior.com

    Berichten:
    399
    Leuk Bevonden:
    2
    Maandag rooster halen.

    Edit: Dit is raptor
     
  16. Rodger Young

    Rodger Young Active Member

    Berichten:
    1.536
    Leuk Bevonden:
    5
    mn eerste tussenuur is er alweer. Ze hebben hier wel nieuwe computers staan en die zijn stukken sneller dan de vorige. En mvdstam, ik vind dit geen kutschool hoor:)
     
  17. DS The Best

    DS The Best Whitepoison

    Berichten:
    740
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister boeken opgehaald, straks rooster ophalen, mijn rooster heb ik btw al gezien op internet en super veel tussenuren :mad: in totaal een stuk of 12! Maarja donderdag gelukkig half 1 uit (voor de rest: 2 dagen half 4 en 2 dagen kwart over 4). Ga nu het eindexamen jaar in (6 atheneum).
     
  18. Nou ik hoef pas over 2 weken echt naar school _0/ en as vrijdag gaan we gezellig :D met de gehele klas al weg :)
     
  19. mvdstam

    mvdstam Active Member

    Berichten:
    1.333
    Leuk Bevonden:
    4
    Zeg ik niet, maar het beleid is zo "ongewoon" 8) :+

    Neej, Ichthus College is een toffe school met toffe mensen en met te veel regels :)

    Btw in welke klas zit je ;)
     
  20. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik hoef maandag mijn rooster op te halen; dus ik heb nog een weekje.. :cool:
    Maar laten we voorop stellen dat ik er bar weinig zin in heb.
     

Deel Deze Pagina